1 EUR = 1.262 CHF
1 GBP = 1.453 CHF

sind zwar devisekürs aber trotzdem
Moderator: Avenger
ned nur ihr!Chäller hat geschrieben:Hoffentlich bliibts nöd z'lang dunne. Mir i de Firma merkets extrem.
Früener oder spöter scho, mollNERV hat geschrieben:Tja, für die einte isch es scheisse für die andere super. Hoffentlich geit er uf 0.50 Rappe abe.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:Krass. Wo cha me Geld verschleudere? Gebet Shoplinks mit Nerd-Müll!![]()
TypeJ hat geschrieben:für 90% ide schwiez isches SCHEISSE
für di isches langfrischtig scheisseNERV hat geschrieben:Tja, für die einte isch es scheisse für die andere super.
mr.raw hat geschrieben:ha chli Dollar kauft bi dem kurs...89.4 Rappe isch gsi!!!
lol, geil was de alles het. Leider nume Auto und Flugi, für mich darum eher uninteressant. Aber das Dremel-Style Teil gseht no interessant us. Probier ich glaubs.emP hat geschrieben:http://www.hobbyking.com
Das chame so nöd säge. Ich verstah Firmene nöd wo umejammered wägem tüfe Euro. Gäge Währigsschwankige chame sich absichere; sprich "hedge"TypeJ hat geschrieben:scheuklappene ahoi...etz profitiere, wener de job verlüred oder lohnkürzige bechömed, denn wird wieder gross umebrüeled :typej:
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste