Code Veronica für HD-Konsolen?? Da sagen wir nicht nein! Der Dreamcast-Klassiker soll zusammen mit einer HD-Version von Resident Evil 4 (GameCube/Wii) unter dem Namen 'Resident Evil: Revival Selection HD' neu aufgelegt werden. Das berichtet jedenfalls die neueste Ausgabe der japanischen Famitsu. RE4 soll das Hauptspiel sowie auch die Zusatzmission 'Ada's Order' enthalten, folglich wird Ada also auch spielbar sein. Bis jetzt gibt es leider noch keine Bilder, die liefern wir aber nach, sobald wir welche irgendwo in den Weiten des Internets finden.
CV HD Remake
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
me chönnti eigetlech no grad meh dc-games nöi uflege. z.b. jet set radio. oder skies of arcadia.
oder me chönnt o fortsetzige mache vo games wo ursprünglech i 3 teili hätte sölle cho, när aber nachem 2. mitemne gruusige cliffhanger abbroche si worde...
mr.raw hat geschrieben:Hann am Wucheändi nach laaaangem wieder mol Teil 4 zocket und bi erstuunet gsi ab dere grusige Graphik... 8O
uf wellere konsole?
muesch d Wii Edition zocke... esch super!
Ich mein ebbe leider d Wii Version...
Bin eigentlich nid so e graphik fanatiker....aber nach allem wo ich bis jetz sunnscht scho gseh ha isch es für mi fascht en schock gsi Teil 4 s zocke. Klar, hett nüt mit spielspass etc etc ztue. s Game sälber isch 1A und macht au hütt no grossi freud. Es seht eifach brutal hässlig uss.
mr.raw hat geschrieben:Hann am Wucheändi nach laaaangem wieder mol Teil 4 zocket und bi erstuunet gsi ab dere grusige Graphik... 8O
uf wellere konsole?
muesch d Wii Edition zocke... esch super!
Ich mein ebbe leider d Wii Version...
Bin eigentlich nid so e graphik fanatiker....aber nach allem wo ich bis jetz sunnscht scho gseh ha isch es für mi fascht en schock gsi Teil 4 s zocke. Klar, hett nüt mit spielspass etc etc ztue. s Game sälber isch 1A und macht au hütt no grossi freud. Es seht eifach brutal hässlig uss.