wer isch so richtig abergläubisch hier im G, mit glücksbringer im portemonnaie und angst vorem 13i?
oder glaubt a sternzeiche und rosequarz?
und wieso eigentlich

Moderator: Avenger
lol....also so stier mit fisch und so?derinderinderinderin hat geschrieben:ig gloube dass Mönsche mit gwüsse Sternzeichekonstellatione e grösseri Affinität zunenand hei, so chli wie im Final Fantasy Tactics,.
LOL, das seit mir mini Mueter ou immer, aber ich ha no nie uf sie glost.Sylvara hat geschrieben:mi coiffeur findet übrigens, dass ich mini haar nur während zuenehmende mondphase sött schniidelol
mja guet, das isch es anders thema - chasch grundsätzlich allne religione unterstelle, logisch.emP hat geschrieben:i
Und wer seit eigentlich dass Angscht vor de Folge wenn e schwarzi Chatz wo de weg chrützt weniger oder meh legtim isch als an en Maa wo mit sim Stock ds rote Meer teilt? Wieso also "Aber-" Glaube? En Sekte gwinnt nicht an "Richtigkeit" numme wüll si e grossi Azahl Mitglieder hett.
Skeletor hat geschrieben:ich au nöd. aber dä playoff-hockeybart isch super!
figurativ isch wischi waschi. entweder du hesches verbindlichs wort, oder du chasch eh grad mache was de wosch.Sylvara hat geschrieben:mja guet, das isch es anders thema - chasch grundsätzlich allne religione unterstelle, logisch.emP hat geschrieben:i
Und wer seit eigentlich dass Angscht vor de Folge wenn e schwarzi Chatz wo de weg chrützt weniger oder meh legtim isch als an en Maa wo mit sim Stock ds rote Meer teilt? Wieso also "Aber-" Glaube? En Sekte gwinnt nicht an "Richtigkeit" numme wüll si e grossi Azahl Mitglieder hett.
git aber ono die, wo d'bible nid grad eso wortwörtlich nähme, sondern die ganze wunder eher figurativ verstöh.
Sylvara hat geschrieben:ja, das gseh ich o eso - religiöse glaube oder "aberglaube" isch beides immerno ebe das: glaube. nur hei halt all religione dä einzig wahri wahrheitsaaspruch. ds christetum isch am aafang o als 'jüdischi sekte' aagluegt worde.
und ich ghöre nid zu de kreationiste, drum bini ev. die falsch über das ds rede- für mich isch alles in bible und co. figurativ und als anekdote ds verstah. öppe so wie fable und märli halt o. es geit schlussendlich nur um ds lehrstück derhinder, da isches zimli wayne ob dr moses jetz würkli ds meer teilt het oder dr fuchs rede cha.
ich lose uf garnüt. i verstah dini fraag nid.emP hat geschrieben:
Also schlahsch Du dini chind und bisch dim Maa sini Untertänin? A nei figurativ: Also Du losisch eifach ohni Kritik uf Ihn & masch was er seit und schreisch dini Chind ah. Oder wie itz genau?
isch no schwierig. So Messages use z zieh. Ah nei, mir hei ja de Pfarrer! Er denkt für üs. Denn isch ja guet!
Sylvara hat geschrieben:ich rede dervo, dass die gschichte rein formal sicher chuum öpper glaubt. alles andere hesch du gseit.
Der Glaube an die biblische Schöpfungsgeschichte und die Ablehnung der wissenschaftlichen Evolutionstheorie sind keineswegs Phänomene, die allein die USA betreffen. Eine repräsentative Umfrage der Forschungsgruppe Weltanschauungen in Deutschland (fowid) hat ergeben, dass auch in Deutschland mehr als ein Drittel der Bevölkerung (38 %) die Evolutionstheorie bestreitet.
ich bin sicher dr bible belt isch anderer meinigemP hat geschrieben:Vorallem z.b. ide USA?
Sylvara hat geschrieben: laht eher uf unbildeti lüüt schliesse, als tiefi religiosität.zu dem gits no gnueg anderi statistike.
Sylvara hat geschrieben:mja, bitzli statistike zeige und wüsseschaftlichi erkenntnis nahrede, macht eim aber o nid unbedingt so unglaublich schlau. ich finds mega, wieviel hobby-wüsseschaftler sich gern gegenüber religiöse lüüt uufspielet. zumal wüsseschaft ja o nid grad selte uf annahme berueht und nolang nid immer uf empirik. und ebe: 'religiös' sii chame uf sehr sehr vieli arte. das isch würkli jedem sis eigete bier, solang er anderi dermit in rueh laht...wüsseschafts-poche cha o zimli penetrant sii.
sorry, isch nid bös gmeint, gell.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste