Praktikum/Job in London
Moderator: Avenger
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Hello Boys and Girls!
Da ich die Semesterferie in London verbringe wird bi mine verwandte bin ich momentan uuf de Suechi nacheme Praktikum, bzw. Job in London.
Ich wird höchstwarschinlich bi de Cousine oder em Onkel schaffe chönne, geiler wär natürlich es Praktikum, damiti während dere Ziit au no was lerne würd.
Ich studiere momentan grad Cast ade ZhDK was am Begriff Mediedesigner öppe am nöchste chunnt. Das heisst mir hend mit Film, Animation, Werbig, Social Media, Radio, Journalismus, Webdesign, etc. z'tue. Uuf guet Düütsch wükli alles wo mit Medie z'tue hett!
Also falls öpper vo eu en Kontakt hett vo öpperem in London wo inere Firma schafft wo irgendwas mit de obere Kategorie z'tue hetti, denn wäri mega dankbar wenn ihr eu melde würded.
En ganz normale Job imene Restaurant, oder als Assistent oder so wäri natürlich au interessant!
Viele Dank und wiiterhin schöni Ostere!
Cheers
Maru
Da ich die Semesterferie in London verbringe wird bi mine verwandte bin ich momentan uuf de Suechi nacheme Praktikum, bzw. Job in London.
Ich wird höchstwarschinlich bi de Cousine oder em Onkel schaffe chönne, geiler wär natürlich es Praktikum, damiti während dere Ziit au no was lerne würd.
Ich studiere momentan grad Cast ade ZhDK was am Begriff Mediedesigner öppe am nöchste chunnt. Das heisst mir hend mit Film, Animation, Werbig, Social Media, Radio, Journalismus, Webdesign, etc. z'tue. Uuf guet Düütsch wükli alles wo mit Medie z'tue hett!
Also falls öpper vo eu en Kontakt hett vo öpperem in London wo inere Firma schafft wo irgendwas mit de obere Kategorie z'tue hetti, denn wäri mega dankbar wenn ihr eu melde würded.
En ganz normale Job imene Restaurant, oder als Assistent oder so wäri natürlich au interessant!
Viele Dank und wiiterhin schöni Ostere!
Cheers
Maru
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390