Praktikum/Job in London
Moderator: Avenger
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Hello Boys and Girls!
Da ich die Semesterferie in London verbringe wird bi mine verwandte bin ich momentan uuf de Suechi nacheme Praktikum, bzw. Job in London.
Ich wird höchstwarschinlich bi de Cousine oder em Onkel schaffe chönne, geiler wär natürlich es Praktikum, damiti während dere Ziit au no was lerne würd.
Ich studiere momentan grad Cast ade ZhDK was am Begriff Mediedesigner öppe am nöchste chunnt. Das heisst mir hend mit Film, Animation, Werbig, Social Media, Radio, Journalismus, Webdesign, etc. z'tue. Uuf guet Düütsch wükli alles wo mit Medie z'tue hett!
Also falls öpper vo eu en Kontakt hett vo öpperem in London wo inere Firma schafft wo irgendwas mit de obere Kategorie z'tue hetti, denn wäri mega dankbar wenn ihr eu melde würded.
En ganz normale Job imene Restaurant, oder als Assistent oder so wäri natürlich au interessant!
Viele Dank und wiiterhin schöni Ostere!
Cheers
Maru
Da ich die Semesterferie in London verbringe wird bi mine verwandte bin ich momentan uuf de Suechi nacheme Praktikum, bzw. Job in London.
Ich wird höchstwarschinlich bi de Cousine oder em Onkel schaffe chönne, geiler wär natürlich es Praktikum, damiti während dere Ziit au no was lerne würd.
Ich studiere momentan grad Cast ade ZhDK was am Begriff Mediedesigner öppe am nöchste chunnt. Das heisst mir hend mit Film, Animation, Werbig, Social Media, Radio, Journalismus, Webdesign, etc. z'tue. Uuf guet Düütsch wükli alles wo mit Medie z'tue hett!
Also falls öpper vo eu en Kontakt hett vo öpperem in London wo inere Firma schafft wo irgendwas mit de obere Kategorie z'tue hetti, denn wäri mega dankbar wenn ihr eu melde würded.
En ganz normale Job imene Restaurant, oder als Assistent oder so wäri natürlich au interessant!
Viele Dank und wiiterhin schöni Ostere!
Cheers
Maru
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Chönntsch dich als Localisation Tester bzw. QA Tester bi SEGA mälde, super Dütsch und Änglischkenntnis vorusgsetzt, was ja bi dir nid s Problem wär. Isch vilech bitz z churzfrischtig und wahrschinlech nid das wo du suechsch, wills es rächt längs Bewärbigsverfahre git inklusive Ufnahmetest und Bewärbigsgspröch vor Ort. Aber en Vorschlag wärs
Und s Ufnahmeverfahre macht sogar rächt Spass - Machsch en Sprochtest und muesch denn no bitz game und dis Problemlösigsverhalte chönne zeige. S Problem isch wie gseit, dass si oft ersch nacheme Monet uf dini Bewärbig zrüggchöme. Ahja, und natürlech duesch denn vorussichtlech absoluti Dräcksgames teste. 

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Häsch en Link? Denn machi gradSephi hat geschrieben:Chönntsch dich als Localisation Tester bzw. QA Tester bi SEGA mälde, super Dütsch und Änglischkenntnis vorusgsetzt, was ja bi dir nid s Problem wär. Isch vilech bitz z churzfrischtig und wahrschinlech nid das wo du suechsch, wills es rächt längs Bewärbigsverfahre git inklusive Ufnahmetest und Bewärbigsgspröch vor Ort. Aber en Vorschlag wärsUnd s Ufnahmeverfahre macht sogar rächt Spass - Machsch en Sprochtest und muesch denn no bitz game und dis Problemlösigsverhalte chönne zeige. S Problem isch wie gseit, dass si oft ersch nacheme Monet uf dini Bewärbig zrüggchöme. Ahja, und natürlech duesch denn vorussichtlech absoluti Dräcksgames teste.

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Findsches vermuetlech au überd SEGA site, aber hie gad de erscht google hit woni gfunge ha.
http://www.deutsche-in-london.net/forum ... ga-europe/
http://www.deutsche-in-london.net/forum ... ga-europe/
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Thanks!
Und du häsch dete au en Semesterferiejob gmacht?
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Nö, han mich beworbe, denn hets 1 Monet duuret bisich d Antwort han gha und e Iladig zum mich ebe go vorstelle. Denn hani das gmacht und alles isch super gange, aber bis si denn (wider 2 Wuche später) uf mich zrugg sind cho isches no genau 2 Wuche gange bis i wider ha müesse id Schwiz zruggreiseSupersonic hat geschrieben:Thanks!

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Easy, ich probiers mal! Thx 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ja eh, bewirb dich doch mol und suech nachher witer nach Jobs, falls si denn in 1 Monet uf dich zrügg chöme chasch immerno entscheide obd wosch oder nid