Soeben hat EA ein neues Need for Speed angekündigt. Dabei handelt es sich um ein Langstreckenrennen von San Francisco nach New York City, quer durch Amerika, ähnlich dem Cannonball Run. Natürlich wird euch wieder die Polizei zu schaffen machen. Entwickelt wird das Spiel von EAs Black Box Studio. Als Release-Termin sieht man den 18. November 2011 vor. Hier ein erster Teaser Trailer:
e zimli offesichtlichi idee wemmes jetz mal so ghört. no paar dummi sprüch drzue etc und kauft isch. online mode en must. hetts sowas nie gäh? usser grad d'dakar rallye spieli (wo übrigens rächt guet sind und niemert gspielt hett, ömel s'zweite)?
ich findes zwar no geil. so dur dUSA fätze... cruisin usa weisch so... megen!
es darf nur nöd ruckle und so ganz super flüssig isch das bis jetzt no nöd. gseht mer ufem video schlächt, aber es hett streaming-ruckler drin...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
e zimli offesichtlichi idee wemmes jetz mal so ghört. no paar dummi sprüch drzue etc und kauft isch. online mode en must. hetts sowas nie gäh? usser grad d'dakar rallye spieli (wo übrigens rächt guet sind und niemert gspielt hett, ömel s'zweite)?
und genau das han ich grad wieder wele poschte. ich schtagnier. aber wahr isch es halt. :reynolds:
Master(G) hat geschrieben:ich finds forza 4 sooooooooooo langwiilig...
mach mal Time Challenge mittem Radical uf dr Nordschleife ohni Hilfe, idealerwis am Beamer, mit vollem mind. 5.1 Sound ohni Musig.
und denn sägmer no, dass das langwiliger isch als uf dere Strecki wo de da postet hesch. Weisch die wo mal chli mit links rechts links muesch stüre und z fahre dür lawinie etc. überhaupt keh ifluss uf d Stürig hett und dadermit numme billigi Effekthascherei isch. Effekthscherei wo aber d Syschtem dermasse i d Chneu zwingt dass alles scheisse rucklet.
guet, du heschen Golf plus gfahre. Benzin im Bluet isch anders.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Master(G) hat geschrieben:ich finds forza 4 sooooooooooo langwiilig...
mach mal Time Challenge mittem Radical uf dr Nordschleife ohni Hilfe, idealerwis am Beamer, mit vollem mind. 5.1 Sound ohni Musig.
und denn sägmer no, dass das langwiliger isch als uf dere Strecki wo de da postet hesch. Weisch die wo mal chli mit links rechts links muesch stüre und z fahre dür lawinie etc. überhaupt keh ifluss uf d Stürig hett und dadermit numme billigi Effekthascherei isch. Effekthscherei wo aber d Syschtem dermasse i d Chneu zwingt dass alles scheisse rucklet.
guet, du heschen Golf plus gfahre. Benzin im Bluet isch anders.
ich will eues gliebte forza nöd schlächtredä. es isch ohni zwiifel es genials spiel. technisch, spielerisch, etc. das chani objektiv betrachtet säge.
es trifft aber halt nüme min persönliche gschmack. sitt am GT3 A-Spec, wo ich über 200 Std. gspielt han, han ich settig games eifach satt... weiss au nöd woras lieht.
mis lieblings-race-game isch Burnout Paradise, go figure...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
emP hat geschrieben:
waschn das für en sautumme vergliich? s'eint isch unkomplizierts arcade-racing und s'ander e rännspiel-sim.
mängisch hei... :typej:
zudem setting +10, 100x lieber fahri dur amerika als 2374027340373x über e sautummi rännstrecki.
emP hat geschrieben:
waschn das für en sautumme vergliich? s'eint isch unkomplizierts arcade-racing und s'ander e rännspiel-sim.
mängisch hei... :typej:
zudem setting +10, 100x lieber fahri dur amerika als 2374027340373x über e sautummi rännstrecki.
Arcade games dürfe ruckle? Ok fair. Und ds letschte NFS het glaubs ds Wort "simulation" druf gah wenni mi nid tüsche. aber viellecht gitts da itz scho mehreri spinnoffs.
Stimmt, das Ding hett no "shift" gheisse
Die beeindruckend authentische Physik, Verschleißerscheinungen an Strecke und Wagen, aufregende Nachtrennen und ein irrwitziger Geschwindigkeitseindruck versetzen dich in Verbindung mit der völlig neuen Helmkamera mitten ins Geschehen. Spüre jede Schramme, jede Erschütterung und jedes Reifenquietschen in einem atemlosen Kampf bis zur Ziellinie.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...