diskussion im andere topic häd mi grad zo däm neue thema inspiriert.
s'geht grad im 16-bit ziitalter ned sehr vell arcade games wo annähernd 1:1 oder sogar no besser (grafisch und/oder spielerisch) omgsetzt worde send. do mol paar biispiel:
area 88 - grafisch ebebürtig ond spielerisch besser als s'original!
shadow dancer - grafisch anders ond spielerisch besser als s'original!
bim Area 88 muessi mal au em käsi rächt geh. d arcade het zwar meh pepp, isch ja au klar bimene 1st gen SFC shoot 'em up vs. true CPS1 power. aber ds SFC game isch all in allem trotzdem viel besser und langziit motivierender. nöd ebe zletsch weg em strategische element vs. ds lineare aber au langwiiligere arcade spielprinzip.
d grafik isch würkli top level uf em SFC, wenn au anderscht.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
hanf hat geschrieben:und ähm sorry, aber cps1 version vom area 88 isch scho viel schöner. lueg doch die beide screens mal chli gnauer a...
nei fend ächt ned. vell level send jo au abgänderet/öberarbeitet ofem snes bzw. sogar schöner!
btw: dä sound esch au besser!
do nomol en verglich
also ich find au bi dem screen s'verdikt rächt eidüütig zugunste vo de arcadeversion. höcheri uflösig und me speicher. gseht mer halt eifach... gameplay chani nöd beurteile, da mirs spiel eh nöd gfallt... sound isch sicher besser ufem snes, isch klar...
Avenger hat geschrieben:Interessant der Chelnov. Damals bim Release hei sie überhaupt nid Freud gha. So ziemlich jedes dütsche Videogameheftli het umegmötzlet.
ich weiss scho wieso: s'leveldesign isch recht fies ghalte. es hät sehr viel frustrierendi stelle drin womer sich d'zäh usbisst. d'schüss und d'gegner chömet oft unerwartet und z'schnell zum chöne druf reagiere wämmer am falsche ort staht. bsunders au bi dä böss häsch zum teil kein plan wie mer sich mues verhalte zum kein treffer zkassiere. das merkst mer halt erst wämmers selber spielt. ich find so zügs ebä no geil, aber di meiste halt nöd. es hät eim di ganz ziit wäg irgendwelche gemeine sache.
es sind aber au zwei völlig anderi ziite. wenn schon set mer de PSx port neh, wo den viel eher ziitglich isch usecho.
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hanf hat geschrieben:
dänn gits no es paar psx-pcb portierige fürd ps2 wo dänn logischerwiis au schöner sind:
psyvariar, shikigami no shiro, tekken tag tournament...
d'Musik vo diverse Games sind in der Umsetzig liebevoller gmacht gseh als in der Arcade Version. zB Commando (C-64), Green Beret (C-64), Tiger Road (Amiga)
Aber sunscht sind die 3 nid mol in d'Nächi vom Original cho.
Spielerisch besser (Gameplay und Level Design) als Arcade findi ESWAT (MD) und Bloody Wolf (PCE)
Sunset Riders (MD) het ebefalls es anders Leveldesign kha. Allerdings findi dört d'Arcade Version in jeder Hinsicht besser.
s'Paradebischpil für Grafik isch ja bereits gnennt worde (Soul Calibur). In die glich Kathegorie fallt au Time Crisis 2 (PS2)
Zuletzt geändert von The Sheep am 03 Mai 2011 09:01, insgesamt 1-mal geändert.
The Sheep hat geschrieben:s'Paradebischpil für Grafik isch ja bereits gnennt worde (Soul Calibur). In die glich Kathegorie fallt au Time Crisis 2 (PS2)
na ja, wenn mer scho am "onfair" (nachfolge-generatione hardware) vergliche sind müemer daytona 2001 au grad no bringe
ja scho. aber ich unterscheide halt obs en Umsetzig vor Arcade Version hätt sölle si (Titel identisch) oder obs bewusst als Nachfolger beworbe worde isch. Daytona USA 2001 het ja nid nur andersch gheisse, sondern het au zuesetzlichi Strecke kha.
Aber da gits eh en hufe Gränzfäll. Sie händ bi Umsetzige halt Angscht kha vor Reviews à la "guet umgsetzt, aber mer hets in 30 Minute duregschpilt und drum isches s'Gäld nid wär"
boergi hat geschrieben:2001 met vga esch haut scho ou schön.
vu de details här esch em 2 aber dütlech me los.
ech fende daytona 2 häd mer weder zvell "fancy" mischt drin (pinguin, schiffli, space = :typej: ), wie scud race halt au, huere disney land kack (ridge racer 4 esch könig gsi vom ambiente här ). osserdem esch dä sound mischt ond nömm so legendär.
Zuletzt geändert von m.o.terra kaesi am 03 Mai 2011 14:25, insgesamt 1-mal geändert.