("fun racer" wie Mario Kart, Micromachines etc. chömid dä spöter mol separat)
nachtrag: mängisch sind einzelni games halt in Serie enthalte zom abstimme!
the race is on

Moderatoren: Master(G), mr.raw
was meinsch? log mol di andere games au gnauer a..Panther hat geschrieben:WipEout beinhaltet alli wos gits?
logisch häsch, jäde weissesTatsujin hat geschrieben:ich han abgstumme.
ha nur welle sicher go, demfall logisch WipEoutm.o.terra kaesi hat geschrieben:was meinsch? log mol di andere games au gnauer a..Panther hat geschrieben:WipEout beinhaltet alli wos gits?![]()
z eint isch schlächter als ds andere.O_O hat geschrieben:wo isch der unterschied zwüsche Wipeout und F-Zero?
ha nor chönne 20 dritue. fzero häd eh kä brot. nimm wipeout wännt future-setting magschO_O hat geschrieben:warum isch denn s schlächtere im poll?
F-Zero GX hätti sehr wohl brot.m.o.terra kaesi hat geschrieben:ha nor chönne 20 dritue. fzero häd eh kä brot. nimm wipeout wännt future-setting magschO_O hat geschrieben:warum isch denn s schlächtere im poll?
we'll see.Tatsujin hat geschrieben:ich finde ds allererschte F0 immer na ds beschte. het sehr viel brot drinine.
hä was? ich find f zero langwilig...m.o.terra kaesi hat geschrieben:dä gsed dä hanf dä schwarz of wiis dass sis fzero kä bohne häd
wa du nit alles langwilig und scheisse findschhanf hat geschrieben:hä was? ich find f zero langwilig...m.o.terra kaesi hat geschrieben:dä gsed dä hanf dä schwarz of wiis dass sis fzero kä bohne häd
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste