- Ich heute ausnahmsweise 1 Portion Pommes. Ich bin 1.82 und 69kg. Fühle mich gerade richtig fett und unwohl.

Moderator: Avenger
Bald wirsch was läse chönne, bin amne Projekt beteiligt wo bald Online god, wirsch informiert..Tatsujin hat geschrieben:verzehl chli meh vo dinere low-carb diät. wie machsch amigs gnau?
ey megen frisch. chani sicher bruuchemousch hat geschrieben:Bald wirsch was läse chönne, bin amne Projekt beteiligt wo bald Online god, wirsch informiert..Tatsujin hat geschrieben:verzehl chli meh vo dinere low-carb diät. wie machsch amigs gnau?
Naja das isch sone halbhärzigi Zämmefassig woni mol gschribe han willi es Ziitli 2934893 Mailafrage weg mire Ernährig und Training becho han. Da i dem Forum dört aber de Admin wohl gstorbe isch oder so, chani de Biitrag weder ergänze no lösche.Mastler(P) hat geschrieben:haesch ja scho recht vill devo verzellt. bzw. mer chas eifach google. aber eh, freu mi au scho, heb ine!
Da stellt sich jetzt d'Frag. Wie dick bzw. wie glücklich isch de durchschnittlich Mitarbeiter?Sylvara hat geschrieben:bi üüs im büro gits e riese schoggi-box (also eigentlich ischs meh so e truhe), wo immer nachegfüllt wird mit nuss- und milchschoggi lol....i ha denn gmeint es wär amne büro arbeitsplatz ev. gschiider, mir hätte regelmässig frücht. aber schiinbar wei das d'lüüt eso.
bi eus genau s gegeteil. fruecht und jogurt haets immer ume, und suesses nur wenn en mitarbeiter was teile will, also ab und zue mal.Sylvara hat geschrieben:bi üüs im büro gits e riese schoggi-box (also eigentlich ischs meh so e truhe), wo immer nachegfüllt wird mit nuss- und milchschoggi lol....i ha denn gmeint es wär amne büro arbeitsplatz ev. gschiider, mir hätte regelmässig frücht. aber schiinbar wei das d'lüüt eso.
haha, das kenni!mousch hat geschrieben:Isch no luschtig, sidi mini Ernährig uf Kohlehydrat Arm, und GI tief igstellt han,bechumi jedes mol en Art Shockzuestand wenni was isse mit vil Zucker bzw. eme hoche GI. Zersch bini immer voll ufdräit und irgendwie chribelig (Insulinusstoss) und denn öbe 20min. später, bini plözlech so müed dasi grad ipenne wie gester au widr...ner wachi immer 2-3h später mit huere Blähige uf...
shietmousch hat geschrieben:Aprop Sünde: Gestr 150g Farmer Müesli Gässe am Abe mit Milch... :typej:
Das isch ihri pseudo Barbecue "Rauch" Sosse wosi benütze...hed da de gruusig Big Tasty vom MCDonnalds au dinne.NERV hat geschrieben:Irgendwie schmöcke Burger King Burgers immer extrem nach Benzin. Jedefalls nach mim Empfinde. Absolult ungniessbar.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 7 Gäste