Zahl am Schloss vo dä Games esch öbrigens d'Stimmezahl os dä 1. Rondi.
*Wildcard: 2 Games händ no en "Wildcard" öbercho, well si vergässe gange sind: Sega Touring Car Champ. (SAT) & World Driver Champ. (N64)
Moderatoren: Master(G), mr.raw
jetzt eschTatsujin hat geschrieben:etz isch pce bim outrun wieder nöd debii. debii ischs mit abstand di bescht 16bit umsetzig gsi
m.o.terra kaesi hat geschrieben:los jungs, ned schlapp mache. es goht om s'beschte auto racing game ever!
dä gwönner chond es eignigs "worship topic" öber
automobil wär chli korrekter gsi, aber au nonig ganz.emP hat geschrieben:m.o.terra kaesi hat geschrieben:los jungs, ned schlapp mache. es goht om s'beschte auto racing game ever!
auto racing. so als wäre das autos im F-Zero. ROLF.
i know. crazy taxi au ned, aber hey, es häd en chance verdienthanf hat geschrieben:als ob driver es rennspiel wär...
logisch, aber hey, sölli för s'crazy taxi en eigni rubrik "s'bescht passagier-umlade game" mache?hanf hat geschrieben:ja, aber wänns doch um rennspiel gaht... crazy taxi isch wohl s'genialste spiel uf dere liste, aber wänn ich s'beste rennspiel mues uswähle wählis dänk nöd...
meinsch, falls me so dinger mal würd erfinde, das mer se nid auto würded nenne? flüge chönds ja nid.emP hat geschrieben:m.o.terra kaesi hat geschrieben:los jungs, ned schlapp mache. es goht om s'beschte auto racing game ever!
auto racing. so als wäre das autos im F-Zero. ROLF.
m.o.terra kaesi hat geschrieben:*Wildcard: World Driver Championship (N64)
extra för dech schnuggi. wersch dä einzig blibezwirrlibatz hat geschrieben:m.o.terra kaesi hat geschrieben:*Wildcard: World Driver Championship (N64)
du gasch mir dermasse uf dä sack. es isch unfassbar dass du älter als 12i bisch.nascarbryant hat geschrieben:ich wart und spiel zunge uf de woog,......furza must be stoped!!!
häsch di irgendwelchi "hirn" problemSkeletor hat geschrieben:du gasch mir dermasse uf dä sack. es isch unfassbar dass du älter als 12i bisch.nascarbryant hat geschrieben:ich wart und spiel zunge uf de woog,......furza must be stoped!!!
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 9 Gäste