Kinder dürfen «Killerspiele» kaufenKinder dürfen «Killerspiele» kaufen
In den USA dürfen gewalttätige Videospiele auch an Minderjährige verkauft werden. Das hat das höchste US-Gericht in Washington entschieden. Die Richter verwiesen dabei auf die blutigen Grimm-Märchen.
bang bang, denk in chopf! problem?
ich finds guet, isch doch scheiss egal. soetted mal d'eltere chli luege.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Sylvara hat geschrieben:
[img]videogameviolencechart.jpg[/img]
lol, de chart müesst hüt ja bereits is undernull verlaufe.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
PicardB hat geschrieben:
Es git jo Staate in de USA wo de vo gsetz här musche e waffe ha das isch jo au
Nei gits nid! Höchschtens einzelni Dörfer. Und dört isch d Kriminalitätsrate drastisch gsunke sitdäm das igfüehrt isch worde. Und isch das jetz immerno ?? Weisch i welem andere Land hei d Lüt no viu Waffe deheime, teils uf Empfählig vom Staat hi? Rot mol
also jede in der schwiz brucht in dämfall e waffe den wirds besser mit dr Kriminalität und e gsetzes apassig das ich jede wo un iglade mis grundstück betritt darf übere huffe knalle
Entertainment Geek 65 Zoll 4K TV und 4K Beamer mit 100 Zoll Leinwand
PicardB hat geschrieben:Isch das öppis neus das in de USA so öppis möglich isch oh überraschig " ironi off "
Es git jo Staate in de USA wo de vo gsetz här musche e waffe ha das isch jo au
Ein Raver aus Arizona hat mal erwähnt, dass die Veranstalter ihren Besuchern nicht die Schusswaffen abnehmen dürften. Als Problem sah er das aber komischerweie nicht an.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
ich glaub sehrwohl, dass chinde zwüsched real und fiktion unterscheide chönd. isch ja logisch. bim sonic spiele findet es au luschtig wenns id stachle renned. weg dem mached sie im reale lebe au nöd nah.
geosnow hat geschrieben:ich glaub sehrwohl, dass chinde zwüsched real und fiktion unterscheide chönd. isch ja logisch. bim sonic spiele findet es au luschtig wenns id stachle renned. weg dem mached sie im reale lebe au nöd nah.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
PicardB hat geschrieben:und e gsetzes apassig das ich jede wo un iglade mis grundstück betritt darf übere huffe knalle
d "castle law" gits au nur i 31 staate und es müesse einigi bedingige erfüllt wärde bevor öpper darfsch abeknalle.
unter anderem:
- die frömd person muess öppis illegals mache
- du muesch überzügt si das die frömd person dir wott physische schade zuefüege
und in viilne staate gits "duty of retreat" das heisst das wenn du e chance gha hesch zum eifach usem huus z laufe muesch das mache und darfsch nid i chäller abe go und en abknalle.
PicardB hat geschrieben:und e gsetzes apassig das ich jede wo un iglade mis grundstück betritt darf übere huffe knalle
d "castle law" gits au nur i 31 staate und es müesse einigi bedingige erfüllt wärde bevor öpper darfsch abeknalle.
unter anderem:
- die frömd person muess öppis illegals mache
- du muesch überzügt si das die frömd person dir wott physische schade zuefüege
und in viilne staate gits "duty of retreat" das heisst das wenn du e chance gha hesch zum eifach usem huus z laufe muesch das mache und darfsch nid i chäller abe go und en abknalle.
Ja weisch, Fakte go überprüefe isch halt denn doch bitz schwiriger als irgendwelchi generische Ussage ir Gägend ume z schmeisse und s Bild vom dicke, hurrapatriotische Ami mit Cowboyhuet im Schaukelstuehl z propagiere. Aber i wott am Picard ungärn sis vereifachte Wältbild näh.