Da es paar Bischpil:
- Geschter fahri so uf Wollerau; vor mir so en schwarze Golf,biegt links it Fürti i. gsehni so hine dra en "TheGnet Chläber". Isch sicher de Master G gsi

- Ich so vor paar Wuche easy am schaffe inere grössere Bank. Denn lauft so eine verbi mit so chuslete Haar. Denn dänki so "Du, isch das nöd de Yoberry?". Denn hani chli gluegt und dänkt " nei s isch en nöd, aber sehr ähnlich".
Denn so en stund später lauft er wieder verbi. Ich so dänkt: "Ja isch aber scho huere ähnlich. Er isch ja mitlerwile au echli älter worde. Chönnt en scho si"
Denn so en Tag spöter seit eine hinter mir woni nöd kenne: "Ja, das het mer de Henry geschter gseit". Denn isch mer in sinn cho mal gläse z ha dass de Yoberry Henry heisst. Da hani gwüsse ja logisch isch ers

- Gahni so ga zumeme Projektuftrag in ZH City a de Usteristrass. Bin damals rächt nervös gsi, min erschte uftrag damals, vor em igang gwartet. Wer gsehni: de XYBOT am verbielaufe.

- De Pulstar hani 2 mal gseh i de ZH City umelaufe. 1 x Badenerstrass, 1 x im Beethovenstrass
- Ich gester so imene Programm echli umeguslet, denn gsehni plötzlich dass de Applikationsverantwortlichi vo dem Programm de Brüeder vo eim isch mit dem ich 8 Jahr lang i de Schuel gange bin

Händer au scho Lüt troffe wo ner nöd demit grächnet hend, jetzt nöd nur vom G Forum sondern allgemein, Prominenti, Immens wichtigi Lüt IWL etc? Oder sust ungwöhnlichi begägnige?