Mir isch mis Handy gstohle worde i de Ferie, han iz e Aazeig igreicht für d Versicherig. Dr Versicherig muesi iz e Rächnig vom gstohlene Handy schicke. Isch allerdings es Abo-Handy gsi. Bechumi auso nume dä Betrag woni am am Vertragabschluss zahlt han über? Chani mir irgendwie nid vorstelle Was mach ich da? Chani e Proforma Rächnig vom Provider inehole (Orange)?
häsch ja glich ä rächnig übercho damals, wo dä neupries druff staht, nöd? also mier isch vor es paar jahr s'handy au klaut worde und ich han also irgend öpis gha vo dä swisscom dihei. und han vo dä versicherig also dä neupries, abzüglich 200.-- selbstbehalt, becho.
mr.raw hat geschrieben:Bikunnsch vom rechtliche her numme de Betrag wo du schlussendlich au zahlt hesch... Isch leider fakt.
wüklech? das macht doch kei sinn, zum s handy glichwärtig z ersetze brüchtisch ja viil meh als die 100 frengg. du chunsches ja nur so billig über will 2 jahr lang 50 stutz pro monet zahlsch.
Mir isch mis Handy gstohle worde i de Ferie, han iz e Aazeig igreicht für d Versicherig. Dr Versicherig muesi iz e Rächnig vom gstohlene Handy schicke. Isch allerdings es Abo-Handy gsi. Bechumi auso nume dä Betrag woni am am Vertragabschluss zahlt han über? Chani mir irgendwie nid vorstelle Was mach ich da? Chani e Proforma Rächnig vom Provider inehole (Orange)?
ich würd e offerte verlange vom provider für's händy, denn schicksch die. oder sie sölled dir e quittig uselah für das handy. (fröge choscht nix)
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Er chunnt dä Neupriis über abzüglich em Selbstbehalt, isch bi eifachem Diebstahl und Diebstahl usswärts nach VVG immer 200.- min. d'
Huusratvers. isch ä Neuwertversicherig. Das heisst das er sovill Chöle überchunnt das er sich s'gliiche Natel wider chan poste.