Dumme Zoll
Moderator: Avenger
Dumme Zoll
Die Affe vom Zoll möched mi langsam verruckt!!!!
Früehner chönne noch und nöcher bstelle. Sogar Paket mit 90kg und ähnlich schwärs Züg. Kei Sau heds interessiert. Und jetzt? Sid de Euro im Chäller isch tüends huere gschisse. Jedes chline Päckli halteds unnötig es paar Täg uf und haued denne no soviel druff, das i günstiger cho wär, wenn is ime übertürte Lade ide Schwyz kauft hetti. Die huere Vollpföste!!! Ah ja, hed in Bärn eine tänkt: Ja luda, de Schwizerkonsumänt hed s Gfühl er muess im Usland spare, warum sich da nid au no en godligi Nase dra verdiene! Wenns die blöde Schnäbichätscher wenigstens würed intelligänt mache. Aber meh abchnöpfe als i ide Schwiz zahlt hed... de überlegeds sich vieli no einisch andersch im Usland z bstelle oder möcheds eifach de chli bizz gschickter. Zum Glück isches relativ simpel irgendwo en c/o Adresse z mache oder gad es Speditionsunternähme beufträge...
Gönnd eu die Affe vom Zoll au so ufe Sack`? Verzehl mal so dini Erfahrig?
Ich han chli s Gfühl, dass wenn mer es Game bstellt wo als "Brief" duregaht, denn gitts kei Zoll. Sobalds aber chli en grösseri Verpackig isch z.B. en Special Edition denn chnöpfeds eim dick de Chole ab. Jaja, de Staat isch mängmal scho n huere Gauner!
Früehner chönne noch und nöcher bstelle. Sogar Paket mit 90kg und ähnlich schwärs Züg. Kei Sau heds interessiert. Und jetzt? Sid de Euro im Chäller isch tüends huere gschisse. Jedes chline Päckli halteds unnötig es paar Täg uf und haued denne no soviel druff, das i günstiger cho wär, wenn is ime übertürte Lade ide Schwyz kauft hetti. Die huere Vollpföste!!! Ah ja, hed in Bärn eine tänkt: Ja luda, de Schwizerkonsumänt hed s Gfühl er muess im Usland spare, warum sich da nid au no en godligi Nase dra verdiene! Wenns die blöde Schnäbichätscher wenigstens würed intelligänt mache. Aber meh abchnöpfe als i ide Schwiz zahlt hed... de überlegeds sich vieli no einisch andersch im Usland z bstelle oder möcheds eifach de chli bizz gschickter. Zum Glück isches relativ simpel irgendwo en c/o Adresse z mache oder gad es Speditionsunternähme beufträge...
Gönnd eu die Affe vom Zoll au so ufe Sack`? Verzehl mal so dini Erfahrig?
Ich han chli s Gfühl, dass wenn mer es Game bstellt wo als "Brief" duregaht, denn gitts kei Zoll. Sobalds aber chli en grösseri Verpackig isch z.B. en Special Edition denn chnöpfeds eim dick de Chole ab. Jaja, de Staat isch mängmal scho n huere Gauner!
Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
äbe scho gäll! Viellicht wönnd die gar nid s Gäld sondern nume Unmeut im Land sääe, well das subversivi Elemänt sind wo en eidgenössische Früehlig wönnd etabliere.zwirrlibatz hat geschrieben:mire meinig nah isch das e ganz e bewussti bösartigkeit.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
Han letschthin e ca 45jaehrigi alternativi gseh wone augebindi treit haet. han nach ca. 7-10 sekunde en erektion uebercho. und ich schriib das noed, zum mis image als komische poster pflaege, ich mrins ernscht.
Re: Dumme Zoll
chind hat geschrieben:Han letschthin e ca 45jaehrigi alternativi gseh wone augebindi treit haet. han nach ca. 7-10 sekunde en erektion uebercho. und ich schriib das noed, zum mis image als komische poster pflaege, ich mrins ernscht.
verzehl meh! Hed dich de Zoll au scho trurig gmacht?
Augebinde = Pirat = super Wer hätti nid en Errektion becho. Hed si au es Holzbei gha?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ROLFZOMFG!!Findsch na guet? De Zoll
Huere super
mir isch glich
Es regt mängisch uf
Ich hasse de huere Dräckszoll ändlos und wünsch ne id Höll
heschs etz denn mit dene möngelumfrage?
wer find de zoll ächt guet? usserd em dumme zollbeamte glaubs gnau niemerts
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
was isch dir denn passiert, dases dich verruckt macht?
Und de Aspäkt dass de Zoll am Staat Gäld bringt finded gwüssi sicher toll.
Und de Aspäkt dass de Zoll am Staat Gäld bringt finded gwüssi sicher toll.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja aber chum wemms da ine, bhaupt ich etz mal soBuccaneer hat geschrieben: Und de Aspäkt dass de Zoll am Staat Gäld bringt finded gwüssi sicher toll.
www.pcedaisakusen.net
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du meinsch lüt wiä mich, wo bim staat schaffet? zwar nöd ganz glichi baustell, aber au nix beliebts.Buccaneer hat geschrieben: Und de Aspäkt dass de Zoll am Staat Gäld bringt finded gwüssi sicher toll.
Ok, was aber sehr interessant wär: Wie chan mer Zoll umgah? Die tüend ja relativ willkürlich Gebühre erhebe. Chömmed paar Päckli dure und plötzli machts BAAAMM! und sie hend di und lönnd di richtig viel zahle.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
als erschts immer als gschenk deklariere (lah), den wertaagabe nöd über 230 pfrengg oder so (lah) mache uswusf. lol
www.pcedaisakusen.net
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
lol, über dä poschtweg zahlsch scho ab ca 60Fr warewert!Tatsujin hat geschrieben:als erschts immer als gschenk deklariere (lah), den wertaagabe nöd über 230 pfrengg oder so (lah) mache uswusf. lol
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja was weiss ich du bisch doch da de schummelschumi.Schummelschumi hat geschrieben:lol, über dä poschtweg zahlsch scho ab ca 60Fr warewert!Tatsujin hat geschrieben:als erschts immer als gschenk deklariere (lah), den wertaagabe nöd über 230 pfrengg oder so (lah) mache uswusf. lol
www.pcedaisakusen.net
Aber warum es andersmal bime 90kg Paket ime wärt vo fast 600 Pfrengg nüt?
oops. well d Frima gnau wäge dem es Lager ir Schwiz hed :typej:Buccaneer hat geschrieben:Aber warum es andersmal bime 90kg Paket ime wärt vo fast 600 Pfrengg nüt?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
korrigiert.Buccaneer hat geschrieben:de Aspäkt dass öppis am Staat Gäld bringt finded die gschiide toll.
aber sägemal, hesch du griechischs bluet?
I speeled my drink!
Ich hinderzieh fascht kei Stüre und gang au nid unötig go stämple und tuen wähle. Chli Gäld am Staat gäh isch scho güt. Aber nid für alles... Neinei, wies bide Grieche usecho isch gseht mer ja zu guet.
wett ni no meh müesse häre gäh
wett ni no meh müesse häre gäh
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
info: jedes topic mitere unnötige umfrag wird ab jez gsperrt.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
was der zoll, resp. d post lang und breit zum thema zollgebühre erklärt hesch aber scho glese, gell?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Schummelschumi hat geschrieben:lol, über dä poschtweg zahlsch scho ab ca 60Fr warewert!Tatsujin hat geschrieben:als erschts immer als gschenk deklariere (lah), den wertaagabe nöd über 230 pfrengg oder so (lah) mache uswusf. lol
Wills gwüssi Lüt, wiä z.B. de Buccaneer nonig wüssed: Mer zahlt e MWSt. uf igfüerti Wahrä, bzw. uf de Waräwert. Entscheidend öbmer öps es eim tatsächlich verrächnet, isch nid de Waräwert, sondern de MWSt. Betrag. Und zwar zahlt mer de ab CHF 5.-. Wemer also Warä miteme MWSt. Satz vo 8% ichauft (wiä z.B. Film oder Games oder so), denn chamer sich viel weniger Waräwert erlaubä (61.- und öpis), wiä wemer z.B. Büecher bstellt wo en Satz vo 2.5% hed (denn wäreds 198.-) (vor churzem natürlich beides no meh gsie, will de MWSt. Satz 7.5, bzw. 2.4 % gsie sind). z Beachtä isch no dass es natürlich verschiedeni Wächselkürs gid, und dass no en Bearbeitigs Zuäschlag druf knallt wird, wo sich gwäschä hed.
Dumm isches glich, aber nid unbedingt willkürlich, und es hed nüt demit ztuä öps nur en einzelni DVD verpackig isch oder en LE. Guet, es chan natürlich mol passiere dass e Firma öpis als Büecher deklariert, debi sind DVDs din, oder das mol öpis überseh wird etc.
- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950
Voll mit breakling news, das Topic!
www.pcedaisakusen.net
He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Meinscch etz wäge de MWSt.? Stimmt, hani ebe glaubs grad geschter au scho mal was devo ghört.elnino hat geschrieben:Voll mit breakling news, das Topic!
www.pcedaisakusen.net
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
tüend doch no meh über de zoll jammere. gscheht dene sieche wo jetzt billig importiered grad recht. sie söttet no uf dene scheiss päckli umegumpe.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Tatsujin hat geschrieben:Meinscch etz wäge de MWSt.? Stimmt, hani ebe glaubs grad geschter au scho mal was devo ghört.elnino hat geschrieben:Voll mit breakling news, das Topic!
logisch wüssets diä meischtä... aber ebä nid alli, drum seitmers amigs lieber no einisch, und versucht so z verhindere dass d Lüt sich ufreged wills meined de Zoll teig nach Päkligrössi MWSt. erhebe, oder villicht chamer eim hälfä wo sich ärgeret bim Büecher bstellä, will er gern für 82 Stutz wür, er aber meint mer dörf nur für 60 etc.
Isch öpä s glichä wiä wenn Lüt meined nur will sie en Film vor 10 Johr scho gseh händ, mues das bi allnä de Fall si...
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Verzellt de Herr Google.ch:
"Für die Mehrwertsteuerberechnung gilt deshalb folgender Dreisatz: 5 geteilt durch 8 mal 100 = Fr. 62.50. Da immer auf den nächsten Franken abgerundet wird, kann der Sendungswert also bis Fr. 62.99 betragen, um abgabenfrei in die Schweiz eingeführt werden zu können. Waren mit reduziertem Steuersatz von 2,5 % dürfen demnach bis zu einem Sendungswert von Fr. 200.99 abgabenfrei eingeführt werden."
"Für die Mehrwertsteuerberechnung gilt deshalb folgender Dreisatz: 5 geteilt durch 8 mal 100 = Fr. 62.50. Da immer auf den nächsten Franken abgerundet wird, kann der Sendungswert also bis Fr. 62.99 betragen, um abgabenfrei in die Schweiz eingeführt werden zu können. Waren mit reduziertem Steuersatz von 2,5 % dürfen demnach bis zu einem Sendungswert von Fr. 200.99 abgabenfrei eingeführt werden."