cpu isch glaub nid so super (kei dualcore? bi mr aber nid sicher) aber de massemarkt versteit das eh nid.
glaub nokia wird em Windows Phone Markt zimleche ufschwung verschaffe. und i 2-3 jahr villech sogar android wo bits z'freakig isch für d'masse überhole.
Ich hets lieber gse, dass sie die günschtige Handies v.a. in Europa usebrächtet. Ich glaub was an WP7 fählt sind d Stückzahle, dases au fürd Programmierer interessant wird.
Ds Lumia 800 halt ich für komplett uninteressant. Es isch ds schwach für dases ade Technik-Fetischiste gfallt, und ds tüür füre Rescht.
Ebeso halt ich es für zimli gwaagt, die Navi Software dermasse als Alleinstelligsmerkmal pushe ds welle: es isch öppis, wo uf de andere Plattforme verdammt schnäll chasch "nacherüschte".
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
z'erste natel für e neui plattform git logischerwiis am meiste ufwand - später hei sie erfahrig und es geit bits schneller vorwärts. drum wahrschinlech o d'hardware bits veraltet.
aber: nokia het nachwievor viel fans wo immer nur nokias chaufe und das wird nä sicher bits hälfe.
und ja, navi chasch bi de andere nacherüste, aber wenn irgendwo im ne lade bits handys geisch go teste hets meistens nüt druff und marketing mässig wird o nüt i die richtig gmacht, drum cha nokia demit sicher de eint oder ander alocke wo nid so wahnsinnig wiit nacheforscht und eifach wieder irgend es natel geit go chaufe. (vo dene lüt gits viel.)
und gratis isch immer guet. kenne nid wahnsinnig viel android/iphone user wo e navi app kauft hei. aber wenns scho druf wär gsi, würde sis sicher bruche.
Wenn mer bedänkt, dass Nokia sitemene Jahr sich nur no uf WP7 konzentriert het, mues mer sich aber schu frage, was die Type gmacht händ.
Software isch kei nennenswerti derbii, d Hardware isch ebeso nüüt speziells (optisch erinnerets mich brutal anen alte iPod Nano).
Natürlich wärded d Verchaufszahle nüd 0 sii, aber öb Nokia dadermit wieder chan inere Liga mit Samsung spiele glaub ich nüd.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
i findes irgendwie geil!
und ob dual core oder nid isch mir scheiss egal! uf singlecore programmierti apps si dür das ja nid schneller!
ha hüt fasch z'gliche mitem nokia OS i de händ gha! rächt schreg zum bediene... da liegt mir es WP7.5 scho eher...
Uriel hat geschrieben:Wenn mer bedänkt, dass Nokia sitemene Jahr sich nur no uf WP7 konzentriert het, mues mer sich aber schu frage, was die Type gmacht händ.
im november hei sie fangs drüber gredet. und im februar 2011 definitiv entschide dass sie zuekünftig wärde windows phones mache. also es jahr ischs nid gsi. und wahrschinlech hei sie no müesse projekt fertig mache. d'meego lüüt hei sie glaub sogar grössteteils entlah und nur es paar für "spezielle projekt" bhalte hani mal gläse (oder jedefalls vor gha das z'mache)
Jones hat geschrieben:i findes irgendwie geil!
und ob dual core oder nid isch mir scheiss egal! uf singlecore programmierti apps si dür das ja nid schneller!i