Vieli sind vom SNES uf d pleisi umgstiege und MD gamer sind SEGA treu bliebe.
SEGA isch ebbe scho mega.

Moderatoren: Master(G), mr.raw
oh neihanf hat geschrieben:d'sega fan fraktion
sind nur mir 3. oder?
isch jetzt en witz oder ? monitor scho ustuscht ?Genfer hat geschrieben:Ich bin entüscht vo Sega...Sega Blast City...Sega häd mich scho immer enttüscht
lol, chauf doch en nintendo automat. es hät grad no eine uf ricardo.Genfer hat geschrieben:Ich bin entüscht vo Sega...Sega Blast City...Sega häd mich scho immer enttüscht
Nei, nei du! Ich find dä Blast City äbe scho guet...aber nur wän er fonktionagletgeosnow hat geschrieben:lol, chauf doch en nintendo automat. es hät grad no eine uf ricardo.Genfer hat geschrieben:Ich bin entüscht vo Sega...Sega Blast City...Sega häd mich scho immer enttüscht
eigentlech isch ja alles glich. hardware und ghüs sind 1:1. cpo, sidearts und illumination panel sind andersch. 1p panel mit cardreader isch müll. mit mim e3 bini extrem zfriede. nie problem gha. was chli stört isch dä samsung monitor in lowres aber die ziite wo ich lowres uf trisync spiele sind ja zum glück eh verbiGenfer hat geschrieben:Brüüühhh...weiss nöd...glaub Sega weniger, viel meh Egret 3 imene andere disein.
welli pce games findsch spassig? nöd grad wenig hets ja bekanntlichagestuffer hat geschrieben:Ich bin en Fan vo guetä Videogames.. Egal öb Sony oder Sega oder Microsoft oder Nintendo oder wer au immer.. Hauptsach gut und spassig
agestuffer
mer eschs insofern glich, als dass ech eh käs game nach 2000 spiele. hött chömid affe-games wie gta4 ond battlefield vell zvell uufmerksamkeit öber. dä japan-look getz nor no im nerv sinä "föddli-ond-titte-games" ond es paar low-budget shooters, sosch esch alles verweschtlicht. drom beni ond blibi au i minere retro-wält, sgeht det no öber 1'000 games woni no niä zockt han, das längt bis i sterbe.geosnow hat geschrieben:mir doch glich. hauptsach es chömmed gueti games, und diä werdet bis uf es paar usnahme im weschte produziert. nintendo und sega händ scho ide 90er jahre im weschte um hilf bittet. Sega für d automate und nintendo für sini fx games.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast