Baraka

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Antworten
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Baraka

Beitrag von Uriel »

Hanen geschter gsee. En würklich guete Film und in viele Belange das, was ich mir vom «Tree of Life» erhofft gha han.

Der Film het eigentlich ke Plot und es wird kes einzigs Wort gsproche, schaffts allerdings dur sini Bilder und Szenewahl denn doch, irgendöppis ds verzelle. Es isch eigentlich mee e Dokumentation, wo der Regisseur Ron Fricke in Themeeinheite unterteilt het. Szene vo Mönch in Indie wächslet sich ab mit Bilder vo Naturspektakel, um denn zu südamerikanische Grosstädt übere ds schwänke. Dur d Regie würkt der Film nüd we en Zämeschnitt vo einzelne Teil, sondern schafft e Ordnig, wo eim au hilft, die einzelne Szene besser ds verstaa.

Ich hanen uf HD glueged und bi absolut überrascht gsi, vo de Bildqualität. Wikipedia meint derzue übrigens:
wikipedia.org hat geschrieben: Following previous DVD releases, in 2007 the original 65 mm negative was re-scanned at 8K (a horizontal resolution of 8192 pixels) with equipment designed specifically for Baraka at FotoKem Laboratories. The automated 8K film scanner, operating continuously, took more than three weeks to finish scanning more than 150,000 frames (taking approximately 12–13 seconds to scan each frame), producing over 30 terabytes of image data in total. After a 16-month digital intermediate process, including a 96 kHz/24 bit audio remaster by Stearns for the DTS-HD Master Audio soundtrack of the film, the result was re-released on DVD and Blu-ray Disc in October, 2008. Project supervisor Andrew Oran says this remastered Baraka is "arguably the highest quality DVD that's ever been made".[1] Chicago Sun-Times critic Roger Ebert describes the Blu-ray release as "the finest video disc I have ever viewed or ever imagined."
Ich han ehrlich gseid grad e chli müeh dermit, ds verzelle werum mer der Film sött luege (ussert 100 mal ds wiederhole, we verdammt super der Film isch): filicht wills e unkonventionelli Doku isch, filicht, wil eim gwüssi Szene nach gönd, au wenn mer die genaue Umständ nüd kennt, filicht aber au, will mer 90 Minute lang freud het am ummerätsle, wo die Szene ächt spielt und wie me am beschte sälber chönnt det ane reise.

En super Film und we gseid, einiges besser als die stumme Szene im «Tree of Life», mines Erachtens genau deshalb, wil der Film zwar mit einige Effekt und Tricks ufwartet, jedoch ohni das elende CGI- Züüg, wo mir der Malick -Streife völlig verdorbe hend. (Ja, ich weiss, dass vieli Szene us Tree of Life ke CGI sind, es het mich trotzdem zimli chalt laa, und dr Dinosaurier suckt hert

Letscht Jahr isch übrigens e Fortsetzig usecho («Samsara») woni nebscht em «Chronos» vom gliiche Regisseur baldmöglichscht will gse.

Da nu es paar Impressions

Bild
Bild
Bild
Bild
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Re: Baraka

Beitrag von Sephi »

Sch'gmerkt - merci füre Tipp!

Apropos gueti Dokus (wohl ganz u gar nid im Stil vo dem do) - Lake of Fire!
Antworten