08.05.12 - Electronic Arts will ein neues Dead Space-Spiel im Geschäftsjahr 2013 (01.04.12 - 31.03.13) veröffentlichen. Das kündigt John Riccitiello, Chief Executive Officer und Executive Director von EA, in einer Telefonkonferenz gegenüber Investoren an.
Es isch scho rächt deprimierend: D'Monokultur bi de Big Budget-Videospieli isch inzwüsche scho derart i de ganze Spielindustrie verwurzlet und deckt es derart ängs stilistisches Spektrum ab, dass es bereits langet, wänn Ubisoft im Schauhunde nume echli en andere Tonfall aschlaht. Ich meine, mir wüssed ja eigentlich überhaupt nöd, öb de Zock guet wird - schlimmschtefall wird's en zweitklassige GTA-Klon. Es wird jedefalls sicher kein Paradigmawächsel wärde, sondern "nume" es Spieli, wo innerhalb vo eme vertraute Rahme chli in en anderi Richtig gaht. Aber d'Reaktion isch glich "BOAH, das isch doch mal was GANZ anders!". Es spricht Bänd über de Zuestand vo de Industrie
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Es isch scho rächt deprimierend: D'Monokultur bi de Big Budget-Videospieli isch inzwüsche scho derart i de ganze Spielindustrie verwurzlet und deckt es derart ängs stilistisches Spektrum ab, dass es bereits langet, wänn Ubisoft im Schauhunde nume echli en andere Tonfall aschlaht. Ich meine, mir wüssed ja eigentlich überhaupt nöd, öb de Zock guet wird - schlimmschtefall wird's en zweitklassige GTA-Klon. Es wird jedefalls sicher kein Paradigmawächsel wärde, sondern "nume" es Spieli, wo innerhalb vo eme vertraute Rahme chli in en anderi Richtig gaht. Aber d'Reaktion isch glich "BOAH, das isch doch mal was GANZ anders!". Es spricht Bänd über de Zuestand vo de Industrie
Word, bis uf d Tatsach dassi mittlerwile lieber übere "mainstream" (was ou immer das jetz bedütet) als über d Industrie als Ganzes rede. I würd lüge wenni würd säge dassi ke Fröid am Agebot vo Spiel mit chlinerem Budget ha. Absits vom grosse Publisher-System fingtme momentan eigentlech verhältnismässig vil Guets und zwüschedüre sogar mal was Originells. Da cha der Fokus vo de Medie uf so Events wie d E3 bitz tüüschend würke.
Sephi hat geschrieben:Word, bis uf d Tatsach dassi mittlerwile lieber übere "mainstream" (was ou immer das jetz bedütet) als über d Industrie als Ganzes rede. I würd lüge wenni würd säge dassi ke Fröid am Agebot vo Spiel mit chlinerem Budget ha. Absits vom grosse Publisher-System fingtme momentan eigentlech verhältnismässig vil Guets und zwüschedüre sogar mal was Originells. Da cha der Fokus vo de Medie uf so Events wie d E3 bitz tüüschend würke.
Wahr. Kickstarter und so sind ja eigentlich super Entwicklige, grad wänn me de E3-Dräck aluegt. Absiits vom Mainstream isch dänn halt eifach die ganzi Hippiekacke müehsam, wo sich dete defür meh und meh breitmacht.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz