Aber wenn jetz eim s'Härz höcher schloht, de liit evtl. en interessante Tuusch dinne

Moderatoren: Master(G), mr.raw
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Ich glaub, ich verchaufs demfau und hol mer mit em Gäld es Päckli ChaugummiTatsujin hat geschrieben:de wärt devo isch was anderi bereit sind ds zahle. drum chan de wärt vo 2~3.- bis über mehreri 10.- gah. was dert drüber isch, isch sicher wucher.
Hesch jo rächt.Tatsujin hat geschrieben:en stei verusse wo schier gliich uusgseht wie en andere stei nebed drah, findsch au nur sälte, trotzdem het er denn kein wert![]()
wichtig zum wüsse. japanischi MD, SFC, MS, FC games sind niä sealed gxi mit folie! ich glaub au nöd, dass pal MD games jemals sealed gxi sind. han da scho langi discussione mit em "Tobal" gführt.Grisu hat geschrieben: Aber es söll ja no so öppis wie Sealed-Sammler gäh, han glaubs sogar eine vo dene vom Usstärbe bedrohte Wäse mol gseh. (Die chömid meischtens erscht gäge Obig use und verschteckid sich mängisch i so Fore inne, mit settige Föteli chasch sie de äbe uselocke, mit emne Schtei goht das nid so guet)
oh ja, dä tobal sealed 666geosnow hat geschrieben: wichtig zum wüsse. japanischi MD, SFC, MS, FC games sind niä sealed gxi mit folie! ich glaub au nöd, dass pal MD games jemals sealed gxi sind. han da scho langi discussione mit em "Tobal" gführt.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast