Vorteil: Nie stinkende Müll wosech deheim asammlet + nix zahle.
Dörfti das eigetglech odr gids do es Verbot gäg das?

Moderator: Avenger
mousch hat geschrieben:Wiso illegal? Ich entsorge de Müll doch imne dafür vorgsehene Behälter. Oder isch das irgendwo schrifftlech so feschtgleit dass das nid erlaubt isch?
und denn no das:III. Pflichten der Verursacher/Verursacherinnen
und Inhaber/Inhaberinnen von Abfällen
Art. 14 Hauskehricht, Betriebskehricht, Sperrgut
Hauskehricht, Betriebskehricht und Sperrgut sind über die vom
Abfuhrwesen selbst oder in dessen Auftrag organisierten Ab-
fuhren zu entsorgen, sofern in dieser Verordnung nichts ande-
res bestimmt wird.
natürlech gits viu lüt, wo's so mache wie du um paar wenigi fränkli z'spare! immer no besser als die arschlöcher, wo ihre abfall eifach irgendwo i wald usekippe!Art. 23 Bereitstellung
a) Hauskehricht
Der Hauskehricht ist in den offiziellen Kehrichtsäcken, die
auch in dafür bestimmten Containern deponiert werden kön-
nen, bereitzustellen.
Shit hei mir glachet wo mir das zum erschte Mal gseh hei, mir heis sogar müesse föteleevo hat geschrieben:bebbi säck!!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
stimmt nidmol..Skeletor hat geschrieben:git däfür au cumuluspünkt, wenns ih dä migros chaufsch
De Pris pro Abfallsack isch demit du würklich zahlsch was du bruchsch, also ein Abfallsack entsorgä choschtet so und soviel, also zahlsch das...mousch hat geschrieben:stimmt nidmol..Skeletor hat geschrieben:git däfür au cumuluspünkt, wenns ih dä migros chaufsch
Naja mau luege...spare wär ja no ds einte, aber für was zahle mer denn bitte sehr Abfallstüre? Isch eifach widrmol was vo dr Bürger dopplet zahlt..frächheit isches!
Schlupflöcher sin btw. e super Sach!
Shadow hat geschrieben:es chan dir niemer bewiise dass dä abfall vu dihei mitgnoh häsch oder eifach grad vor 10min usem coop öppis kauft häsch und jetzt wegschmeisse wotsch... solangs kein 35Liter Sack isch
lauft genau glich - Grüenabfuhr... wenn di z.B. im Wald bim Entsorge vonere Zimmerpflanze verwütschend, chan das rel. tür werdesiohbeast hat geschrieben:wiä ish das mit grüänabfall, uf äm puur sini wisä und keis problem?
blackraini hat geschrieben:lauft genau glich - Grüenabfuhr... wenn di z.B. im Wald bim Entsorge vonere Zimmerpflanze verwütschend, chan das rel. tür werdesiohbeast hat geschrieben:wiä ish das mit grüänabfall, uf äm puur sini wisä und keis problem?
Jones hat geschrieben: gseht scho chli andersch us als wenn es snickers chouft hesch im coop und när d'verpackig wägschmeissisch!
aber viellech hesch ja ufem wäg vom coop zum chübel 2l milch usem tetrapak trunke, hackfleisch roh gässe, 7 eier verschlage, öpfel und orange grüschtet und wosch itz eifach schnäu das, wo übrig bliebe isch, entsorge!
im coop verchaufeds eier im sibnerpack????Jones hat geschrieben:aber viellech hesch ja ufem wäg vom coop zum chübel 2l milch usem tetrapak trunke, hackfleisch roh gässe, 7 eier verschlage, öpfel und orange grüschtet und wosch itz eifach schnäu das, wo übrig bliebe isch, entsorge!
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Rtron und 3 Gäste