gits en TV wo folgendes chan??
Moderator: Avenger
- Samurai 01
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
90
ich wot en TV wo istelle chasch weli uflössig er söll darstelle, zb für de wii 640x480p
aber nur die azahl pixel verwende, nüt ufe skaliere oder so.
aber nur die azahl pixel verwende, nüt ufe skaliere oder so.
Re: gits en TV wo folgendes chan??
Ich bezwiifles.
Dänn hättsch ja uufme z.B. 1920 Pixel breite Screen es Bild mit 640 Pixel Breiti. sBild wär verdammt chli im Verhältnis zum ganze TV. Aber chönntsch ja so e Art Lupe für de Fernseh baschtlie, wies sie früehner für dä Gameboy gäh hät
Dänn hättsch ja uufme z.B. 1920 Pixel breite Screen es Bild mit 640 Pixel Breiti. sBild wär verdammt chli im Verhältnis zum ganze TV. Aber chönntsch ja so e Art Lupe für de Fernseh baschtlie, wies sie früehner für dä Gameboy gäh hät

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Samurai 01
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
90
jo genau so meini das , de gsänd die SNES games schön usVyse hat geschrieben:Ich bezwiifles.

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860

Stell dir vor din LCD hett e Uflösig vo 1920 X 1080 (im Bild Gelb) und denn tuesch nur e VGA Uflösig ohni skaliere spiese. ca 2/3 vom Bild wäre Schwarz. Oder fändisch das super?
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
So wie ich si Post ha verstande wott er genau das. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
jede röhrebildschirm macht genau das wo du wetsch... resp häts denn eifach scanlines derzwüsche...
min beamer (epson emp tw xxx) hät en modus thru dass er s'züg pixelgnau darstellt, also das mit dä abgschnittne ränder...
aber nimmsch lieber gueti interpolierigsfilter, wie das z.b. phillips bildschirm händ...
min beamer (epson emp tw xxx) hät en modus thru dass er s'züg pixelgnau darstellt, also das mit dä abgschnittne ränder...
aber nimmsch lieber gueti interpolierigsfilter, wie das z.b. phillips bildschirm händ...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Samurai 01
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
90
das fändi superderinderinderinderin hat geschrieben:
Stell dir vor din LCD hett e Uflösig vo 1920 X 1080 (im Bild Gelb) und denn tuesch nur e VGA Uflösig ohni skaliere spiese. ca 2/3 vom Bild wäre Schwarz. Oder fändisch das super?

- Samurai 01
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
90
isch das en filter wo macht das 640x480 ned so ferpixelt usgseht? und philips het die beschte?hanf hat geschrieben:jede röhrebildschirm macht genau das wo du wetsch... resp häts denn eifach scanlines derzwüsche...
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
genau!
aber ich bin nöd experte i dem gebiet. wänn du id läde gasch go luege händ die amel genau so filter drin (wo bi jedere marke wieder andersch heisset). ich interessiere mich nöd so für lcd bildschirm, drum chan ich dir nöd säge öb phillips da würkli di beste filter hät.
aber vo dene wo ich scho aagluegt han, hät mir dä vo phillips (kei ahnig weles modell es gsi isch, isch am chanchai sin tv gsi) am beste gfalle, da er s'bild nöd verfälscht oder unscharf macht und trotzdem alles schön abrundet. am beste gasch in fust und lasch der alles vorfüehre. und dänn gasch es in digitec go chaufe
aber ich bin nöd experte i dem gebiet. wänn du id läde gasch go luege händ die amel genau so filter drin (wo bi jedere marke wieder andersch heisset). ich interessiere mich nöd so für lcd bildschirm, drum chan ich dir nöd säge öb phillips da würkli di beste filter hät.
aber vo dene wo ich scho aagluegt han, hät mir dä vo phillips (kei ahnig weles modell es gsi isch, isch am chanchai sin tv gsi) am beste gfalle, da er s'bild nöd verfälscht oder unscharf macht und trotzdem alles schön abrundet. am beste gasch in fust und lasch der alles vorfüehre. und dänn gasch es in digitec go chaufe

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
chaufsch eifach en tv wo 3mal so gross isch!derinderinderinderin hat geschrieben:

- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
laulen - aber umbedingt au so am Verkäufer schildereritschi hat geschrieben:chaufsch eifach en tv wo 3mal so gross isch!derinderinderinderin hat geschrieben: