Quasi-Shitstorm uf 20min
Moderator: Avenger
Quasi-Shitstorm uf 20min
http://www.20min.ch/schweiz/dossier/oev ... e-26308577" onclick="window.open(this.href);return false;
Läsed mal die Kommentär. Sie händ d'Kommentarfunktion müesse abschalte.
SBB chunt verdammt schlächt weg.
Ich versuech ÖV so guet, wie möglich z'vermiide im Summer.
Im Winter chumi leider nöd drummume.
Chronisch überfüllt mit z.T. Lüüt, woni nödmal uf dä gägenüberliegende Strassesiite begägne möcht.
Scheisstür: Sie chönds sich aber ja au leiste, will individual Verkehr künstlich vertüürt wird, demit d'Lüüt ebe doch uf ÖV umstiiged.
De Chund isch nöd König, sondern potenzielle Schwarzfahrer.
Und da häts susch no es paar Pünkt bide Kommentär, wos no zimli guet träffed.
Läsed mal die Kommentär. Sie händ d'Kommentarfunktion müesse abschalte.
SBB chunt verdammt schlächt weg.
Ich versuech ÖV so guet, wie möglich z'vermiide im Summer.
Im Winter chumi leider nöd drummume.
Chronisch überfüllt mit z.T. Lüüt, woni nödmal uf dä gägenüberliegende Strassesiite begägne möcht.
Scheisstür: Sie chönds sich aber ja au leiste, will individual Verkehr künstlich vertüürt wird, demit d'Lüüt ebe doch uf ÖV umstiiged.
De Chund isch nöd König, sondern potenzielle Schwarzfahrer.
Und da häts susch no es paar Pünkt bide Kommentär, wos no zimli guet träffed.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Re: Quasi-Shitstorm uf 20min
ufem tagi gits no chli anderi meinige
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/sta ... comments=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/sta ... comments=1" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
Ig würd mal bi de Wohnortwahl und de Hütige Arbeitsmodell und de geografische Flexibilität asetze. Und d SBB isch vom Prisüberwacher bremst worde. Eigentlich häts no türer sölle werde, isch aber immer no billiger als jedes Auto.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
absolut gseh, isch es sogar einiges billiger, als auto.
aber was isch mittem priis-leistigsverhältnis?
ich mach mal paar verglich. die chönd ihr ja mal ergänze. dänn, wänn mer die all berücksichtiget, würdi mal behaupte, dass s'auto, obwohl türer, s'bessere P/L verhältnis hät.
verglich zug mit eigenem auto:
komfort:
s'auto isch bequemer als dä öv
bim auto muesch nie en platz sueche
bim auto sind beifreiheit und stauplatz garantiert
bim entscheidisch du, wer näbed dier sitzt
im auto stinkts nöd, wenn nöd wotsch
im auto sind plätz suuber, wenn du wotsch
im auto chasch temperatur sälber iistelle
mim auto musch dich nöd em wätter entsprächend alegge
mim auto chasch sälber entscheide, wenn los wotsch
mim auto musch nöd umstiige
im öv muesch nöd sälber fahre
im öv dörfsch ziitig läse, ässe und trinke
öv musch nöd wäsche und in service bringe
sicherheit:
bim öv häsch weniger unfäll.
im auto häsch kei möngelbandi, wo di apöbled, will in ihrem aktionsradius bisch
pünktlichkeit:
bim auto häsch stau
bim öv häsch verspätige
mobilität:
mim auto chasch viel meh destinatione erreiche
ich mach mal paar verglich. die chönd ihr ja mal ergänze. dänn, wänn mer die all berücksichtiget, würdi mal behaupte, dass s'auto, obwohl türer, s'bessere P/L verhältnis hät.
komfort:
sicherheit:
pünktlichkeit:
bim auto häsch stau
bim öv häsch verspätige
mobilität:
dis mami uf allne viere.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Billiger als din bmw viellicht.emP hat geschrieben:Ig würd mal bi de Wohnortwahl und de Hütige Arbeitsmodell und de geografische Flexibilität asetze. Und d SBB isch vom Prisüberwacher bremst worde. Eigentlich häts no türer sölle werde, isch aber immer no billiger als jedes Auto.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Mis auto haet mini musigfeeshlee hat geschrieben:absolut gseh, isch es sogar einiges billiger, als auto.
komfort:
sicherheit:
pünktlichkeit:
bim auto häsch stau
bim öv häsch verspätige
mobilität:
I mim auto frisst de hund kei abfall zaeme
Im auto fahrt de hund gratis mit
Mis auto fahrt au nach de 12e
Mis auto fahrt zu mir hei
Mit em auto chasch oepper abhole
Mit em auto chasch go getränk poschte
Mit em auto chadch flexibel id ferie
I mim auto sitzt kei abschuum wo nervt
Mis auto fahrt direkt vors ziel
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Mis Auto, wo ich nöd han, brucht Benzin, belastet d'Umwält stark und stinkt.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
8. Personal führt sich auf wie Polizisten/Soldaten.
stimmt
stimmt

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
h4xX0r hat geschrieben:Billiger als din bmw viellicht.emP hat geschrieben:Ig würd mal bi de Wohnortwahl und de Hütige Arbeitsmodell und de geografische Flexibilität asetze. Und d SBB isch vom Prisüberwacher bremst worde. Eigentlich häts no türer sölle werde, isch aber immer no billiger als jedes Auto.
nei, allgmein. die meischte chöi eifach nid rechne. allgemeini verblödig isch aber normal. und bsunders bi autofahrer leider wit verbreitet. Und viellecht ischs au nid tümmi, sondern selbschtschutz. wülls halt geiler isch mittem auto ds fahre als mit de tumme bahn. mit geits ja au so. aber ds prisargument isch eifach falsch, wenn bi autochoschte würklich alles derbi isch, wie moscht, unterhalt, amortisation und teilwis die fehldi stürabzugsberechtigung.
>>>bim auto muesch nie en platz sueche
viellecht nid im auto selber, derfür aber uf dr strass.
Zuletzt geändert von emP am 02 Sep 2012 10:23, insgesamt 1-mal geändert.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
im öv chammer va. schaffe --> verlürsch kei ziit. ich würd sterbe wänni jede tag di gliich langwilig strecki selber müest fahre. das isch wie wänn bime game jede tag dä erst level muesch wiederhole... und süberer als mis potentielle auto isches au
aber ich fahre au immer usserhalb vo dä stossziite...

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
also wänn nöd i dä stossziite fahrsch usch dä zug viiieeeel bequemer! bei ufehebe chasch im auto nämli nöd, und es tischli häsch au keis...emP hat geschrieben:>>>bim auto muesch nie en platz sueche
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
also ig bi ja eigetlich autofahrer, aber im Ruum Züri bisch eigentlich im Normalfall e Idiot wenn nid ÖV fahrsch. Ussert Du hesch würklich nie stau und chasch irgndwo "hingedürefahre".
Wichtig isch vermuetlich au 1 Klass fahre.
Es stinkt nid, wenn de also z.B. din Hund nid din lasch lah mitfahre.h4xX0r hat geschrieben:Im auto fahrt de hund gratis mitfeeshlee hat geschrieben: im auto stinkts nöd, wenn nöd wotsch
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wo ich ide lehr gsi bin, bin ich sicher gsi ich wird nie es auto bruche sondern zug fahre für immer.
jede morge gmeütlich ide rush hour immer na en freie 4er ha wo all kollege platzg funde händ, schön feischter ufmache, gmüetlich eis rauche. sowas vo super gsi
de service und komfort het sich aber ide letschte 15 jahr laufend verschlechtered, während früener na uf jedere siite vom bahnhof 3-4 wäge zvil useghanged sind findsch iets nieneds en platz meh, chasch sofort gah stah muesch gar nöd sueche. feischter chasch n¨me ufmache, versticks i dene scheiss dinger inne, rauche gits logisch au nümme. us gsundheitsgründ natürlich, logisch.
bin vor 4 jahr ufs auto umsgtiege und würd nie meh zrugg, strurige isch dasses au na vil billiger isch. en fahrt is tessin choscht 100 stutz pro person, unglaublich, imene auto choschts allei scho nur öppe 30, und denn chasch na 3 lüt mitneh und muesch ned i dene stickige vollgstopfte arschloch züg mitfahre.
öv isch für die gnz ganz tumme wo sich gern verarsche löhnd, wie bide swisscom öppe. aber wo schwiz druf staht das unterstützmer als vollidiot halt gern.
ich hasse d'sbb und wünsche alle schlechti.
jede morge gmeütlich ide rush hour immer na en freie 4er ha wo all kollege platzg funde händ, schön feischter ufmache, gmüetlich eis rauche. sowas vo super gsi
de service und komfort het sich aber ide letschte 15 jahr laufend verschlechtered, während früener na uf jedere siite vom bahnhof 3-4 wäge zvil useghanged sind findsch iets nieneds en platz meh, chasch sofort gah stah muesch gar nöd sueche. feischter chasch n¨me ufmache, versticks i dene scheiss dinger inne, rauche gits logisch au nümme. us gsundheitsgründ natürlich, logisch.
bin vor 4 jahr ufs auto umsgtiege und würd nie meh zrugg, strurige isch dasses au na vil billiger isch. en fahrt is tessin choscht 100 stutz pro person, unglaublich, imene auto choschts allei scho nur öppe 30, und denn chasch na 3 lüt mitneh und muesch ned i dene stickige vollgstopfte arschloch züg mitfahre.
öv isch für die gnz ganz tumme wo sich gern verarsche löhnd, wie bide swisscom öppe. aber wo schwiz druf staht das unterstützmer als vollidiot halt gern.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Freundliche Grüsse, Hans Müller aus Hintervordenkappelfingen.Moff hat geschrieben:wo ich ide lehr gsi bin, bin ich sicher gsi ich wird nie es auto bruche sondern zug fahre für immer.
Team ÖV,
vor allem, wöui früechstens uf Mittag mau wach und somit zuerächnigsfähig wirde, so dass es fahrlässig wär, mi am Morge uf d'Strasse z'steue. Bi aube rächt froh, dass ig im schlaftrunkene Zuestand nid muess Auto fahre und so ou ke Gfährdig für angeri bi.
vor allem, wöui früechstens uf Mittag mau wach und somit zuerächnigsfähig wirde, so dass es fahrlässig wär, mi am Morge uf d'Strasse z'steue. Bi aube rächt froh, dass ig im schlaftrunkene Zuestand nid muess Auto fahre und so ou ke Gfährdig für angeri bi.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
nach all mine jahr ÖV bini also froh fahri jetzt auto.
bruche weniger ziit und bin viel flexibler. chost mich zwar meh als dä zug, aber es isch mir jede rappe wert.
aber ich han jetzt au nur no en 10min arbetswäg. niämeh wotti än arbetswäg vonere stund ha.
bruche weniger ziit und bin viel flexibler. chost mich zwar meh als dä zug, aber es isch mir jede rappe wert.
aber ich han jetzt au nur no en 10min arbetswäg. niämeh wotti än arbetswäg vonere stund ha.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ebefalls Team ÖV (au wänn das mit de sitt es paar Jahr tendentiell überfüllte S-Bahne stimmt). Für mich wär s'Auto i jedere Beziehig - Choschte, benötigti Ziit, Närve - die schlächteri Variante. Aber ich wohne au nöd im Mordor usse 
Me sött halt eifach nie ohni Chopfhörer und eme Buech oder ere Ziitig in en Zug istiige. D'Mängi a Möglichkeite, wie me sich i de Öffentlichkeit chan lächerlich mache, hätt halt i de letschte 10 Jahr markant zuegnoh und wärded im ÖV au vo viele Lüüt usgiebig wahrgnoh. Aber wänn me sich entsprächend vo de Umwält und ihrne Abfallmänsche abchapslet, dänn isch ÖV tiptop.

Me sött halt eifach nie ohni Chopfhörer und eme Buech oder ere Ziitig in en Zug istiige. D'Mängi a Möglichkeite, wie me sich i de Öffentlichkeit chan lächerlich mache, hätt halt i de letschte 10 Jahr markant zuegnoh und wärded im ÖV au vo viele Lüüt usgiebig wahrgnoh. Aber wänn me sich entsprächend vo de Umwält und ihrne Abfallmänsche abchapslet, dänn isch ÖV tiptop.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Also eigentlich isches ehnder so dass beides künstlich sehr sehr sehr viel verbilligt wird.feeshlee hat geschrieben:... will individual Verkehr künstlich vertüürt wird ...
Z.B. chamer mit denä paar Fränkli pro Johr womer mues zahlä dassmer uf d Autobahn dörf vilicht irgendwiä zwei Brätter für e Baustelläabschrankig zahlä oder so... nid grad de gröscht Poschtä. Geschweige vo all de anderä Strossä wos gar kei Nutzigsgebühr gid.
Zug wiä au Strossävercher wär beides nomol unglaublich vil Türer, wenn nid Gälder us andernä Kassä das ganzä chli würd relativiere, und mer jedesmol das müsst zahlä wases würklich choschtet.
Zu de Nochteil/Vorteil lischtä muesmer no sägä dass das mitem Auto genau det hi womer will und so super isch, wemer noimed hi god wos gnueg platz hed undmer eifach de Charä chan herästellä. Wenn irgendwiä in en Stadt muesch, chans denn no müäsahm si en Parkplatz z findä.
Und ebä de Stau, wenn zu de falschä Zit am falschä Ort bisch, wärsch z Fuess also schnäller. Klar, mitem Zug chasch au verspötig ha, aber dassdi würkllich grausam versecklet muesch scho grad zimlich päch ha.
Aber ja, han au nid gern ÖV... nidmol wenns wenig Lüt hed.
Und wemer so wiä ich keis Auto hed, sondern nur mol eis uslehnt wemer eis brucht, isches sogar no vil billiger. Andersits ischmer denn natürlich au diä meischt Zit nid so Mobil.
Wenn meh ds 4te im auto (mit Erwachsene) ids Tessin fahrt, isch das scho sehr viel komfortabler als mit de Bahn. Busnders wenn med denn no 2 Stund am Gotthard im Stau steit.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
vorteil ÖV: chasch suufe.
süsch gwinnt immer z'auto.
süsch gwinnt immer z'auto.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
im stau stönd det nur trottle, ich fahr 4-5 mal im jahr is tessin, meischtens au ide ferie und bin na nie im stau gstande dete.emP hat geschrieben:Wenn meh ds 4te im auto (mit Erwachsene) ids Tessin fahrt, isch das scho sehr viel komfortabler als mit de Bahn. Busnders wenn med denn no 2 Stund am Gotthard im Stau steit.
und wennd zu dere zit wo det stau isch de zug nimmsch erlebsch det spure graue wo sogar 2 stund stau na agnehmer sind, de fehler hani gnau einisch gmacht.
Ich han mol vo Thalwil nach Horgä über en Stund brucht uf de Autobahn. Hanmi also au rächt gfühlt wiä en Trottl.