www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Wieso leid tue? De Typ hett übelst Geld gmacht und obwohl ich sini "legendäre" Spiel nie wükli gspielt han, han ich d'Fable Serie immer recht gern gha. Er isch übrigens en nette. Er hett mich und de Ettore mal nachem Weg gfrögt
Supersonic hat geschrieben:Er isch übrigens en nette. Er hett mich und de Ettore mal nachem Weg gfrögt
Hah, guete Momänt gsi - "Wüsseder wo mins Hotel isch?"
Mega, und d'Games hett er au all unterschriebe. De Fuck isch dasi damals no kei Gitarre gha han zum vom Rigopolous underschriebe z'lah, die hetti vilicht sogar wert. Gueti Ziite sinds gsi!
Mir tüend Lüüt wie z.B. die vo Obsidian leid, wo eigentlich hochtalentiert sind und super Ideeä händ, aber vo de Publisher wie de letschti Dräck behandlet wärded. De Molyneux hätt degäge i die letschte 10 Jahr under absolut luxuriöse Bedingige - grosszügige Support vo finanzstarche Publisher + meh oder weniger totali kreativi Kontrolle - chönne schaffe und er hätt's debi konstant versiebt. Nei, Leid tue tuet er mir nöd.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
ich chanen irgendwie au nöd hasse. er het halt vor 20 jahr scho paar geili games gmacht und er chunnt mer amel nöd so vor als würder bewusst lüge. wahrshcinlich ischer gnau so frustriert und enttüscht wie d'konsumente, dass sini games scho lang nüm asastzwis das haltet woner verspricht, egal öbs iets a technische, finanzielle limits oder am unvermöge vo ihm und sim team lit.
trotzdem wird ich mich hüete en kickstarter vo ihm zunderstütze
Mir tüend Lüüt wie z.B. die vo Obsidian leid, wo eigentlich hochtalentiert sind und super Ideeä händ, aber vo de Publisher wie de letschti Dräck behandlet wärded. De Molyneux hätt degäge i die letschte 10 Jahr under absolut luxuriöse Bedingige - grosszügige Support vo finanzstarche Publisher + meh oder weniger totali kreativi Kontrolle - chönne schaffe und er hätt's debi konstant versiebt. Nei, Leid tue tuet er mir nöd.
Moff hat geschrieben:ich chanen irgendwie au nöd hasse. er het halt vor 20 jahr scho paar geili games gmacht und er chunnt mer amel nöd so vor als würder bewusst lüge. wahrshcinlich ischer gnau so frustriert und enttüscht wie d'konsumente, dass sini games scho lang nüm asastzwis das haltet woner verspricht, egal öbs iets a technische, finanzielle limits oder am unvermöge vo ihm und sim team lit.
trotzdem wird ich mich hüete en kickstarter vo ihm zunderstütze
'Hasse' fänd ich jetzt au übertriebe, aber ernst näh chan ich en eifach nöd. Er isch so chli wie de Reggie mit sine öffentliche Uftritt, wo er echli Gugus verzehlt. Öb ihm dä Gugus eifach ufgrund vo sim Enthusiasmus unüberleit userutscht oder öb er das hinderlischtig macht (glaub ich ehrlich gseit au nöd) spielt dänn ja au nöd würklich e Rolle.
Und ich finds halt eifach chli unaständig, wänn en Designer, wo nie Problem gha hätt, sini Projekt uf em traditionelle Wäg z'finanziere, jetzt plötzlich uf Kickstarter au no die hohl Hand macht. Isch also scho chli öppis anders als de Tim Schafer, de Brian Fargo, Obsidian und de Chris Roberts...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Gurgelhals hat geschrieben:i die letschte 10 Jahr under absolut luxuriöse Bedingige - grosszügige Support vo finanzstarche Publisher + meh oder weniger totali kreativi Kontrolle - chönne schaffe
die wo i dä amiga ziit halt öppis guets gmacht händ werdet hüt immer no wie götter behandlet, debi händ ihri idee ab 100Mhz eifach nümm us dä socke ghaue...
dä mulineux isch scho dä vo bullfrog mit em theme park und syndicate etc...?