Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
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Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
Ich glaub ich han usegfunde wänn dä saturn transparenz darstelle chan und wänn nöd. Es isch so:
Dä saturn hät 5 zeichnigsebene, d.h. es chan uf 5 ebene zeichnet werde und s'bild isch dänn d'überlappig vo dene 5 zeichnigsebene.
Uf jedere zeichnigsebeni chönd d'3d chips (2xsh2) brucht werde zum polygon zberechne. Die polyhon händ kein alpha kanal, d.h. si chönd niemals transparent si. Aber jetzt chunts:
Di einzelne ebene chönd transparent überlageret werde. D.h. es isch nöd möglich innerhalb vo dä gliiche ebeni transparenti objekt ha, aber die einzelne ebene chönd transparent überlageret werde.
Wänner oi mal druf achtet gsender dass jede saturn transparenzeffekt zwüschet 2 verschiedene zeichnigsebene stattfindet und innerhalb vo dä gliiche ebeni immer raster verwendet werdet.
Z.B. bschiisets natürli au, z.b. im burning rangers werdet di transparente explosione uf ä extra vordergrund ebeni zeichnet und debi abgschätzt wo das die explosione vonere wand verdeckt wäret. Oder im silhouette mirage ischs transparent nur wänn sich d'explosion nöd voreme gegner befindet. Es git viel tricklis. aber das mit dä zeihnigsebene isch ziemli sicher so...
Dä saturn hät 5 zeichnigsebene, d.h. es chan uf 5 ebene zeichnet werde und s'bild isch dänn d'überlappig vo dene 5 zeichnigsebene.
Uf jedere zeichnigsebeni chönd d'3d chips (2xsh2) brucht werde zum polygon zberechne. Die polyhon händ kein alpha kanal, d.h. si chönd niemals transparent si. Aber jetzt chunts:
Di einzelne ebene chönd transparent überlageret werde. D.h. es isch nöd möglich innerhalb vo dä gliiche ebeni transparenti objekt ha, aber die einzelne ebene chönd transparent überlageret werde.
Wänner oi mal druf achtet gsender dass jede saturn transparenzeffekt zwüschet 2 verschiedene zeichnigsebene stattfindet und innerhalb vo dä gliiche ebeni immer raster verwendet werdet.
Z.B. bschiisets natürli au, z.b. im burning rangers werdet di transparente explosione uf ä extra vordergrund ebeni zeichnet und debi abgschätzt wo das die explosione vonere wand verdeckt wäret. Oder im silhouette mirage ischs transparent nur wänn sich d'explosion nöd voreme gegner befindet. Es git viel tricklis. aber das mit dä zeihnigsebene isch ziemli sicher so...
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
kännmi mit em saturn etz zwenig uus. aber es git immer tricks wie mer chan transparents erzüüge. sogar uf de pce mit nur eim layer.


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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
transparenz hin oder her: saturn for se win!
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
aber nur uf choste vo dä recheleistig: mer chan jederziit vom hauptprozessor z.b. en farbwert vo 2 farbe mittle la, das isch gar keis problem. aber wänns schnell si sött, gaht das ebä nümm...Tatsujin hat geschrieben:kännmi mit em saturn etz zwenig uus. aber es git immer tricks wie mer chan transparents erzüüge. sogar uf de pce mit nur eim layer.
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
super beobachtig hanf...
transparenti polygon gits selte bim saturn....bsp dafür sitewänd bi de ring vo toshinden(bossfight sho)......döt sind polygon vor playfields gsetzt
bi sprites isch nia a problem gsi...
transparenti polygon gits selte bim saturn....bsp dafür sitewänd bi de ring vo toshinden(bossfight sho)......döt sind polygon vor playfields gsetzt
bi sprites isch nia a problem gsi...
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
Isch problem, denn nur bi nintendo und sony und pece = xbox.
- damian
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
das mit 2d und 3d stimmt ebä nöd ganz. polygon chönd ebö au transparent si, wänn si es eignigs playfield bildet...nascarbryant hat geschrieben:super beobachtig hanf...
transparenti polygon gits selte bim saturn....bsp dafür sitewänd bi de ring vo toshinden(bossfight sho)......döt sind polygon vor playfields gsetzt
bi sprites isch nia a problem gsi...
d'polygon chönd transparent si, wänn si uf eme eigne playfield sind. luegsch mal da ab 4:45: S'meer isch es eignigs playfield und jenachdem öb d'objekt über oder unter em wasser sind befindet sie sich im playfield vor oder nach em transparente-wasser-playfield. dä gegner wo unters wasser taucht isch dänn mit em raster, wills er im vordere playfield isch. d'hintergrund deko isch dänn ächt transparent...
Quelle
Wiiters biispiel: Soilhouette mirage. Det werdet d'explosione transparent vor em hintergrund, wänns aber vor em gegner (=gliiche layer) sind ischs mit dem typische raster...
Bi Burning Rangers wird mit aanächerige berechnet wo d'explosion ächt sichtbar isch und wo nöd und im transparente-explosione-layer dänn so zeichnet. Oft ischs dänn ja au total denäbet, oder stimmt nöd pixelgnau.
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
egal...sowiso.....sega futsch....
und die wenigschte saturn games hand trasparenz effekt gha au vo sega....
saturn het am afang sich jo eher am system32 sölle orientiere und bitzli model 1 fähigkeite besitze. wo aber psx specs bekannt worde sind het de nakayama verlangt de saturn mues besser si, also hend si wieder vo 0 agfange und nur 1 johr zit gha bis zum launch. da sega nid geld für neuientwicklige gha het(siehe sonys voll integrierte mips & SG Prozessore), hend si sich bi de gängige chip orientiert. da sega viel erfahrig mit parallel processing gha het(out run, mega cd)....hends grad es paar inigfizt...(no es bitzle meh vram u.s.w). leider sind 3 Hersteller mit parallel processing völlig überfordert gsi. denn gemäss insider hend uf ps1 au "crap-programmierer" super Resultat chöne erreiche, dank c sproch und sony librarys, bim saturn hesch müesse Assembler awende und Hardware au super kennen also "hardcore Programmierer" si, de suzuki meint das het nur 1 vo 100 programmierer würkli chöne.....Segas librarys sprich SDK 1.0 sind au verspöttet usecho, deshalb au am afang dia hunzlausige 3D ergebnis(spöter meischtens nid würkli viel besser).grund isch die "crap Programmierer" hend parallel processing gar nid igsetzt und nur 1 prozessor und 1 Grafikchip benützt. übrigens shenmue reizt de saturn wohl komplett us lauft gemäss autor uf em mythische SDK 2.0. Das gheimnisumwobene 64bit beschleunigungsmodul codename eclipse häts nia geh....capisch!
muesch sega buech läse...sowas vo guet!
übrigens isch psx nebscht de beide geniale chips es kaschtrierts grät gsi, me het a allne ende gspart (keis intelligents cd rom, weniger vram, externe speicher...). das het den u.a. sony erlaubt nebscht dem viele geld fürs marketing de dumping priskrieg gege die "Tür" sega konsole zführe, spricher andauernd 100$ unterschied. schade dass das mit migro$oft nid het chöne agwendet werde.....wär jo klar wer wenn fertig gmacht het
. ehrlich gseid falls sony vor kurzem de löffel abgeh hät......het mich das au nid gros gestört....was für grossi in house teams hands scho...gar nüt...und ihri hardware langwilligi o815 pc's....genau wia de fozenboxen....gähn
mir händ di vermisst....han extra für dich en 2600 mitgno..
und die wenigschte saturn games hand trasparenz effekt gha au vo sega....
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Re: Saturn und Transparenz: Des rätsels lösung
meistens macheds es mit so schachbrett überlagerige wenns system kei transparenz het
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