Mousch en Treuhänder ha!!
Moderator: Avenger
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Sali zämme.
Wie es paar hie scho wüssed, hani mich per 01.01.13 selbstständig gmacht, jedoch nur zu 40%, sprich i arbeite immer no 60% bi Orange.
Mis selbstständige Ikomme chunnt vo:
http://www.polskagenetics.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Coachings idr Region woni aber weder bewirbe no irgendwie Rechnige defür schribe
Google (YouTube...momentan 200-300.- monatlech also eher gringfüegig)
sid neuschtem ou no vo Amazon, Zanox etc. isch aber ersch sid ere Wuche debi.
Wasi also sicher söd Agä bide Stürerklärig sind d Ikomme vo mire Siite, Google und de Affiliate Partner, sovil isch klar.
Iz hani aber Froge zu folgendem:
- Was chani abzieh, bzw. wenn chanis abzieh? I han weder en Itrag im Handelregister, no es Konto wo über "PolskaGenetics" lauft oder so, got also alles über mis Privat Konto. Han MacBook, Kamera, Equipment, Hotels und Flüg woni wed abzieh, möglech?
- Wie gsets mit dr AHV us. I bimmer zimmlech sicher dasi denne was zahle muess, möchte aber vorher genau wüsse unger welne Bedingige, ev. gids ja es Schlupfloch oder s.
- MwSt. anyone?
- Wie am beschte vorgo, Konto eröffne, Handelsregisteritrag? Einzelunterhemig gründe?
Vil Frage, jede seit chli was andern und niemert chunt 100% drus. Darum bruchi iz öber wo drus chunnt, en Treuhänder und zwar en guete! Kennt öber eine oder weiss woni mi am beschte söd melde für mis Alige?
Wie es paar hie scho wüssed, hani mich per 01.01.13 selbstständig gmacht, jedoch nur zu 40%, sprich i arbeite immer no 60% bi Orange.
Mis selbstständige Ikomme chunnt vo:
http://www.polskagenetics.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Coachings idr Region woni aber weder bewirbe no irgendwie Rechnige defür schribe
Google (YouTube...momentan 200-300.- monatlech also eher gringfüegig)
sid neuschtem ou no vo Amazon, Zanox etc. isch aber ersch sid ere Wuche debi.
Wasi also sicher söd Agä bide Stürerklärig sind d Ikomme vo mire Siite, Google und de Affiliate Partner, sovil isch klar.
- Was chani abzieh, bzw. wenn chanis abzieh? I han weder en Itrag im Handelregister, no es Konto wo über "PolskaGenetics" lauft oder so, got also alles über mis Privat Konto. Han MacBook, Kamera, Equipment, Hotels und Flüg woni wed abzieh, möglech?
- Wie gsets mit dr AHV us. I bimmer zimmlech sicher dasi denne was zahle muess, möchte aber vorher genau wüsse unger welne Bedingige, ev. gids ja es Schlupfloch oder s.
- MwSt. anyone?
- Wie am beschte vorgo, Konto eröffne, Handelsregisteritrag? Einzelunterhemig gründe?
Vil Frage, jede seit chli was andern und niemert chunt 100% drus. Darum bruchi iz öber wo drus chunnt, en Treuhänder und zwar en guete! Kennt öber eine oder weiss woni mi am beschte söd melde für mis Alige?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mousch ebe en treuhänder souche.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Lis mal de letscht Satz.Tatsujin hat geschrieben:mousch ebe en treuhänder souche.
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja ebe, sägi jamousch hat geschrieben:Lis mal de letscht Satz.Tatsujin hat geschrieben:mousch ebe en treuhänder souche.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
itrag bruchsch nöd, speziells konto au nöd, eifach alles was als ufwand gah häsch im gschäft: Mach es excel mit allne inahme und denn ziehsch alles ab, was nöd privat au bruchsch. Das was privat au bruchsch, chasch denn 1/3 devo näh und au abzieh. bisch a gschäftlich in San diego annere wiiterbildig gxi. etc. muesch das so formuliere, dass es sinn macht. bisch ja dete go trainniere und nur zum gspass dete gxi.mousch hat geschrieben:
müestisch es AHV konto ifühere, und denn nachzahle. chasch denne eifach alüte und dieä erkläred alles tubbelisicher. für das bruchsch kein treuhändler.mousch hat geschrieben: - Wie gsets mit dr AHV us. I bimmer zimmlech sicher dasi denne was zahle muess, möchte aber vorher genau wüsse unger welne Bedingige, ev. gids ja es Schlupfloch oder s.
ab 100k CHF umsatz. wenn meh häsch, chasch au en verein gründe. dieä händ d grenze ab 150k umsatz.mousch hat geschrieben: - MwSt. anyone?
AHV alüte und fröge, was söllsch mache. denn d näme ufschriebe und alles beachte. stell dich chli dumm und diä mached alles für dich. konto bruchsch nöd extra, ussert du wotsch e besseri übersicht.mousch hat geschrieben: - Wie am beschte vorgo, Konto eröffne, Handelsregisteritrag? Einzelunterhemig gründe?
es konto isch aber gsetzlich nöd erforderlich, will de stürinspektor eh alli konti zämmezelt.
handelsregister bruchsch eigentlich nöd, ussert du wotsch chraftfuetter verchaufe. idR will en distributor en handelregisternachwiis, aber eigentlich langed e homepage. zwingend isch das uf jede fall nöd.
einzelunternehmig bisch ja scho automatisch, muesch nöd gründe.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
de stürinspektor chan bide abzüg au anderer meinig sii.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Das sind schomol paar gueti Tipps, danke.
Gseni das grundsätzlech richtig, dasi eigetlech jede no so gringfüegig Betrag als Ikomme muess agä? Sprich wenni iz vo mim Sponsor jede Monat 100 Euro ufs Konto bechume, muessi das als Ikomme verstüre?
Das in San Diego letscht Jahr si Ferie gsi. Aber das Jahr bini z.B. ad FIBO in Köln für Videomaterial für min YouTube Kanal...
Gseni das grundsätzlech richtig, dasi eigetlech jede no so gringfüegig Betrag als Ikomme muess agä? Sprich wenni iz vo mim Sponsor jede Monat 100 Euro ufs Konto bechume, muessi das als Ikomme verstüre?
Das in San Diego letscht Jahr si Ferie gsi. Aber das Jahr bini z.B. ad FIBO in Köln für Videomaterial für min YouTube Kanal...
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
min tipp:
vergiss was dä gege seit und suech dir en treuhänder ih dinere umgäbig. ich bin treuhänder, in pfäffike SZ. lieht wohl nöd grad uf em wäg für dich und mir sind glaub au bitz tüür, für so en "chline" wiä dich.
2. tipp. tuä nüd vor dä stüüre verheimliche. egal wiä wenig es isch.
und ahv/suva amelde sicher nöd vergässä.
vergiss was dä gege seit und suech dir en treuhänder ih dinere umgäbig. ich bin treuhänder, in pfäffike SZ. lieht wohl nöd grad uf em wäg für dich und mir sind glaub au bitz tüür, für so en "chline" wiä dich.
2. tipp. tuä nüd vor dä stüüre verheimliche. egal wiä wenig es isch.
und ahv/suva amelde sicher nöd vergässä.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
alles ageh. däfür chasch au d'ufwendige wo das ikomme betreffet in abzug bringe.mousch hat geschrieben:Das sind schomol paar gueti Tipps, danke.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
nei, wiel er schänkt dier das ja eifach so. z.b. wie wenn mier mis krossmami en hunderter zuestecke würd.mousch hat geschrieben: Sprich wenni iz vo mim Sponsor jede Monat 100 Euro ufs Konto bechume, muessi das als Ikomme verstüre?

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl. nei.Tatsujin hat geschrieben:nei, wiel er schänkt dier das ja eifach so. z.b. wie wenn mier mis krossmami en hunderter zuestecke würd.mousch hat geschrieben: Sprich wenni iz vo mim Sponsor jede Monat 100 Euro ufs Konto bechume, muessi das als Ikomme verstüre?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
für was, wenn ers selber mache chan und die paar hundert franke spare tuet. eigentlich chasch alles abzieh, wenn alli innahme au agisch. obs de stürinspektor akzeptiert, isch e anderi frag. eigentlich muesch immer alles abzieh. s stüramt kann denn das striche, wo ihne nöd passt. denn chasch immer no ispruch erhebe.Skeletor hat geschrieben:min tipp:
chasch au grad no pauschal 400chf als spend für e partei abzieh, das kontrolliereds eigentlich niä. so tricks empfehled treuhändler de riiche. aber wiä gxeit, chasch alles im stürbuech vom kanton nahluege. für das bruchsch chli geduld.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Hör mal uf mit dim Stüürinspektor. Entweder luegts dä Stüürsekretär ah oder, wenn er nur na selbständig isch, dä Stüürkommissär. Zumindescht Kanton Züri.
und zudem: ich bin stüürkommissär gsi 4 jahr lang und han na 8 Jahr bruefserfahrig uf em Treuhandbüro. Vorallem Kanton St. Galle, Kanton Züri und Kanton Schwyz.
ich glaub ich känn mich bitz besser us wiä du.
er chan das alles guät selber machä, zumindescht für sini grössi. s'geld für en treuhänder würdi au spare. Nur zum mal alles ufgleise würdi mal zerscht mit emene treuhänder das genau aluege. nachher häsch en vorlag für diä nägschte jahr, bi unveränderte verhältnis.
und zudem: ich bin stüürkommissär gsi 4 jahr lang und han na 8 Jahr bruefserfahrig uf em Treuhandbüro. Vorallem Kanton St. Galle, Kanton Züri und Kanton Schwyz.
ich glaub ich känn mich bitz besser us wiä du.
er chan das alles guät selber machä, zumindescht für sini grössi. s'geld für en treuhänder würdi au spare. Nur zum mal alles ufgleise würdi mal zerscht mit emene treuhänder das genau aluege. nachher häsch en vorlag für diä nägschte jahr, bi unveränderte verhältnis.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
sorry gell, dassi de falsch name verwendet han.Skeletor hat geschrieben:Hör mal uf mit dim Stüürinspektor. Entweder luegts dä Stüürsekretär ah oder, wenn er nur na selbständig isch, dä Stüürkommissär. Zumindescht Kanton Züri.

das stimmt sicher, hanni au nöd bestritte, aber es hät ihm ja niemerd gantwortet gah.Skeletor hat geschrieben: ich glaub ich känn mich bitz besser us wiä du.
fair.Skeletor hat geschrieben: er chan das alles guät selber machä, zumindescht für sini grössi. s'geld für en treuhänder würdi au spare. Nur zum mal alles ufgleise würdi mal zerscht mit emene treuhänder das genau aluege. nachher häsch en vorlag für diä nägschte jahr, bi unveränderte verhältnis.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Schwarzgeld + nüt agäh = ze win! 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Re: Mousch en Treuhänder ha!!
Hör uuf trolle!Skeletor hat geschrieben: 2. tipp. tuä nüd vor dä stüüre verheimliche. egal wiä wenig es isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Solang dis Iekommensquelle vo eim Arbeitgeber nöd 3'000 CHF überstiigt isch das nonig AHV pflichtig. Sobald meh verdiensch wirds das und du bruuchsch en Lohnuswiis usw.
Aber theoretisch chasch vo etliche Arbetgeber under 3'000 Stutz becho und denn chasch dir das spare. Leider erreicht mer die Grenze recht schnell i de Regel.
Aber theoretisch chasch vo etliche Arbetgeber under 3'000 Stutz becho und denn chasch dir das spare. Leider erreicht mer die Grenze recht schnell i de Regel.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
er isch sin eigene arbeitsgeber. aber hey no en tipp. alli cash inahme i guets esse investiere. niemerd gxeht, dass meh verdient häsch, und s schwarzgeld isch denn quasi gesse und nöd gwäsche. 

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Dr Staat abzocke!!! Geil isches! 

Oh Banana…!
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
statt ihm trollerei vordswerfe hättsch besser gfrogt wie d stüürverwaltig de schlitzohre uf d schliche chunt.Vyse hat geschrieben:Hör uuf trolle!Skeletor hat geschrieben: 2. tipp. tuä nüd vor dä stüüre verheimliche. egal wiä wenig es isch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ebbe, bide riiche luegets nöd so strenn, wenn eine 400chf für svp sende abzieht. obs stimmt kontrolliereds nöd. alles so chlini sache, wo d lüt bschiised. mich würds freue, wenn das kontrolliert wird. de seich isch sicher uf em blocher sin mischt gwachse.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
3000 pro Monat?Supersonic hat geschrieben:Solang dis Iekommensquelle vo eim Arbeitgeber nöd 3'000 CHF überstiigt isch das nonig AHV pflichtig. Sobald meh verdiensch wirds das und du bruuchsch en Lohnuswiis usw.
Naja i lüte die Wuche mau selber a, mau luege.
Naja schlussendlech brucht de Staat en Bewiis defür dass du Schwarzgeld verdiensch, solang er das nid hed chanr dir au nix vorwerfe. Mim Vater hends mau aglüte und en gfrogt wie ers gschafft hed imne Jahr 60k ds spare...lol...die hend aber nid begriffe dass sini Frau au no hed agfange schaffe.
Ich chan auch sehr vil spare momentan, kei Auto, chlini Wohnig, kein Partys,Alkohol,Ziggis...kei Junkfood...Supplements sind alli gratis...isch no easy von dem her.

NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Aber nid nume Kreatin futtere, gell. 

Oh Banana…!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
kartoffel ich dörf ih nümä ih das topic luege.
Re: Mousch en Treuhänder ha!!
du hassisch de uli höness sicher no mehr also ohne hin scho he