Dr Ghei

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Antworten
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Dr Ghei

Beitrag von zwirrlibatz »

bringed e nöii.

http://www.nme.com/news/the-fall--2/69708" onclick="window.open(this.href);return false;

mark e in full flight hat geschrieben:When asked in an interview if there were any songs by The Fall he was personally not fond of, the singer replied: "Yeah. The last album, actually. I don't like any of them. You've got to be honest for the fans." He added: "I would say five songs on the last record were bad, but I will make it up... 'Re-Mit' is going to terrify people. It's quite horrible. The Fall have had enough and we're coming for you."
:herzli:

erinnerung:

Quelle

wenn dich de Plant iichlatscht cha's ja nur super wärde.

Quelle

Quelle

deschawü oder schomal es fall topic gmacht und findes nüm. egal. merke:
Everybody's dad has been in the fall. No big deal.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Dr Ghei

Beitrag von Gurgelhals »

Dr Ghei
:lol:

Ich find d'Ghei und de Markus E. Schmid uf em Papier super und s'Konzert vor zwei Jahr im Salzhuus isch wahnsinnsupermega und sowieso au üsserscht lolig gsi. Aber mit de Platte wird ich trotz mehrere Versüech schlicht und eifach nöd warm :?

D'Tatsach, dass es inzwüsche öppe 498567984576456 Fall-Platte gitt, macht's au nöd eifacher...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:Ich find d'Ghei und de Markus E. Schmid uf em Papier super und s'Konzert vor zwei Jahr im Salzhuus isch wahnsinnsupermega und sowieso au üsserscht lolig gsi. Aber mit de Platte wird ich trotz mehrere Versüech schlicht und eifach nöd warm :?

D'Tatsach, dass es inzwüsche öppe 498567984576456 Fall-Platte gitt, macht's au nöd eifacher...
mir gahts ähnlich aber d'mitti 80er jahr platte vo this nation's saving grace bis kurious oranj los ich öppe no will ich sie mit dene entdeckt han und die mir im ohr bliebe sind. hett ja au e paar hits druf. dä R.O.D, LA, Victoooooria, Mr Pharmacist, Hit The North...
I speeled my drink!
Antworten