ich has 1 bevor ichs gamed han recht geil gfunde, aber denn ischs mer doch öde worde nach baar stunde und has nie beendet. :/
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Vorem game besser gfalle als nachher...hmmm...mir isches grad umgekehrt gi. Mir hetts scho pässlet, mou öpis anders als nume umeballere. Und dr Style findi halt cool. Grafik isch ja ou edel gsi würdi säge. Ghettogangz!
abyss hat geschrieben:mou öpis anders als nume umeballere.
han i ebe au dänkt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
es isch glaub au vode am meischte underbewertete games vo dere generation.
ich hammers vor 1 monat nomal für 4 Euro ufem PC kauft.
Sehr guet galteret isches!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Reinforced hat geschrieben:dusse isches wie findsch?
uf PS4 isch d Grafik technisch solala irgendwie. d Texture wärde zum Teil spät glade etc...
Han jetzt vo de Story 55%, World ca. 25%. Was mi grad vo Afang a agschisse hät, isch das es jetzt au es Openworld-Game isch. Findi langsam chli müehsam. Story findi au nöd grad de Burner. Stüürig gfallt mer guet, wie immer eifach zum handle und präzis. D'Missione sind au nonig so spannend. Hoffe da gaht no was. Side Missions sind wie immer sehr repetitiv.