The Host
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
the host isch vo dä gliiche Schriftstellerin gschriebe worde, wie d'Twilight Trilogie.. Das hät mr am Afang chli Bedänke verschaft. Aber nachem Trailor han ich am Film trotzdem ä Chance gäh und ich bin froh drum..
Isch zwar a Teenie Love Story, wo sicherlich gwüssi Ähnlichkeite mit Twilight hät.. Zwüschedure chunt au ä ähnlichi Melancholie uf. Trotzdem hät dä Film Herz, Gfühl und au Tüüfgang. d'Wahnsinnsbilder mal ganz abgseh dävo und sicher au die richtige Schauspieler.. Ich chan dä Film für alli empfehle, wo sich au gern mal emotional wänd öffne.
Ich gib däm Film äs 8.5/10
Isch zwar a Teenie Love Story, wo sicherlich gwüssi Ähnlichkeite mit Twilight hät.. Zwüschedure chunt au ä ähnlichi Melancholie uf. Trotzdem hät dä Film Herz, Gfühl und au Tüüfgang. d'Wahnsinnsbilder mal ganz abgseh dävo und sicher au die richtige Schauspieler.. Ich chan dä Film für alli empfehle, wo sich au gern mal emotional wänd öffne.
Ich gib däm Film äs 8.5/10
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
The Host isch doch de koreanisch Monschterfilm
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
laaaaaaangwiliig
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Snatcher hat geschrieben:laaaaaaangwiliig

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
gwoemul heisst de. super ischer!Herr Rossi hat geschrieben:The Host isch doch de koreanisch Monschterfilm
the host hani au glueget, en schöne film wie ich finde. mer muess sich aber chöne emotional öffne, wie du seisch. suscht chamer vorstelle, isch langwiilig.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja, isch sehr speziell.. wär ich a däm Abig andersch druff gsi, het ich dä Film wahrschiinlich nöd so guet bewerted.. Das isch aber no bi vielne Filme so.