immer so verdammti drecks änderig

Moderator: Avenger
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
nope, chasch sicher sii, dass sie das dureziehnd, hät zviel user.... finde One-Login to rule them all guet... aber muess nöd mit mim Realname uf youtube underwegs sii.Avenger hat geschrieben:Oh, hei sie ihres Google+ immer no nid beerdigt?
Wieso dänn nöd, Thomas Landolt?Shadow hat geschrieben:nope, chasch sicher sii, dass sie das dureziehnd, hät zviel user.... finde One-Login to rule them all guet... aber muess nöd mit mim Realname uf youtube underwegs sii.Avenger hat geschrieben:Oh, hei sie ihres Google+ immer no nid beerdigt?
Ja.Shadow hat geschrieben:nope, chasch sicher sii, dass sie das dureziehnd, hät zviel user.... finde One-Login to rule them all guet... aber muess nöd mit mim Realname uf youtube underwegs sii.Avenger hat geschrieben:Oh, hei sie ihres Google+ immer no nid beerdigt?
am beschte gar keis handy benutze.General Schaden hat geschrieben: Welche Handy-Betriebssysteme sind datenschutztechnisch eigentlich eine gute Alternative zu Android?
Habe ich lange so gehandhabt, ab 2006 brauchte ich dann aber eins für den Job.Skeletor hat geschrieben:am beschte gar keis handy benutze.General Schaden hat geschrieben: Welche Handy-Betriebssysteme sind datenschutztechnisch eigentlich eine gute Alternative zu Android?
hmhmhm klappt nöd so wie ich will. ich will seriösi gmails verschicke ohni löliyoutubenutzername. das schiint aber untrännbar z'sii. das hett me drvo wemme überall will mitschnurre.Herr Rossi hat geschrieben:fake google account mache und guet isch. chasch denn direkt de benutzer umschtelle im yt.
@zwirrlibatz
im gmail obe rechts ufs profilbild klicke, det uf <Konto>
ide kontoübersicht rechts under profilbild uf <Profil bearbeiten> und denn uf de name klicke linggs
vilicht gots no anderscht, isch scho chli umschtändlech
so eifach ischs ja.Ich möchte den Namen ändern, der anderen Nutzern in meinen Nachrichten und in Google Chat angezeigt wird.
Sie können zwar den Namen ändern, der mit Ihrer E-Mail-Adresse verknüpft ist, nicht jedoch Ihre E-Mail-Adresse selbst.
Klicken Sie rechts oben auf das Zahnradsymbol und wählen Sie Einstellungen aus.
Klicken Sie auf den Tab Konten.
Suchen Sie im Abschnitt "Senden als:" die E-Mail-Adresse, die Sie bearbeiten möchten.
Klicken Sie neben der E-Mail-Adresse auf Adresse bearbeiten.
Geben Sie im Abschnitt "Name:" den gewünschten Namen ein und klicken Sie auf Änderungen speichern.
Stimmt so wieder mal überhaupt nüd. Was Google grad abzieht spielt inere ganz andere Liga.Herr Rossi hat geschrieben:chund glaub nid drufaa, apple, google, microsoft. alles de glich brunz
So wiit ich weiss: nei. Em Kolleg isch grad dr Account gsperrt worde, wo er letschti es selber produzierts Video under sim Bandname veröffentlicht het; er het d Wahl gha, zwüsched Name aagee, oder Account sperri.General Schaden hat geschrieben:ich kann jetzt gar keine videos mehr kommentieren, weil ich immer dem google-plus-bullshit zustimmen soll. kann man das irgendwie umgehen?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 16 Gäste