hett ä schwarzi xbox (elite?), mit 4 controller, lenkrad, 2 gitarre und diverse games (u.a. forza4, halo4, fallout new vegas, div. sportspieli) zverchaufe.
wenn eine das alles abholt cha me sicher en guete pries mache.
da jetzt mit pics:

Moderator: agestuffer
Also ich übernimes Porto, bevor en wägrüerschSkeletor hat geschrieben:niemert? de rüehri de seich wäg.
Ich hätt no es vorigs NHL 07 Promo für d'Xbox 360canuck hat geschrieben:... u ich hetti susch no interesse am fifa13 und was sind das für NHL's ?
ich hetts zwor scho gno, aber chan i dä nöchschte Täg nöd uf Lache .... falls es mit em Randy klappt, isches für mich OKrandy hat geschrieben:wie isch de zuestand vo de games und konsole / zuebehör ?
wenn i.o. wäri drby bi 150.- und morn z'züri, denn chönti no schnäll verbycho wenns dir goht ?
alles imene guete zuestand. natürli brucht, aber iwandfrei. die wiis gitarre hani bereits occassion eim abkauft, die isch bitz meh brucht. die ander isch wie neu.randy hat geschrieben:wie isch de zuestand vo de games und konsole / zuebehör ?
wenn i.o. wäri drby bi 150.- und morn z'züri, denn chönti no schnäll verbycho wenns dir goht ?
danke, aber es 12i han ich scho.hitparade hat geschrieben:Ich hätt no es vorigs NHL 07 Promo für d'Xbox 360canuck hat geschrieben:... u ich hetti susch no interesse am fifa13 und was sind das für NHL's ?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste