ich han au s 75er, da längt sogar mir und ich due nid wenig abelade. aber 250 isch scho geil für s'e-schnäbbi (gits überhaupt no lüt wo das interessiert?)
@randy
Wo findet me de Brief? Han nüt übercho. Aber das würd ja so heisse, dass bi bestehende Abos s'Internet i jedem Fall es Upgrade bechunnt für en Ufpriis vo 3 Frangg. So isch das natürlich fair.
Upload isch immer guet. Die ultimativi e-Penisvergrösserig wär dänn aber en statischi IP
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
de brief isch bi de rächnig vom februar drby. ich han en e-rächnig erhalte. genau, 75 und 150 wärded in jedem fall upgraded. au wenns imene kombi-abo isch. für 3.-/monet meh.
Was lauft mit Swisscom und de andere ADSL Anbüter? Hoffe das die bald mal au es schlauses Agebot i Sache Interned bringed.
Die ADSL Agebot wos jetzt gid chasch ja all spüle :typej: zlangsam und zteur.
Gurgelhals hat geschrieben:Upload isch immer guet. Die ultimativi e-Penisvergrösserig wär dänn aber en statischi IP
Was bringt dr e statischi ip konkret? Louft ja alles mittlerwile easy mit dynamische (Synology/Plex)..
Klar, aber au wänn's mit de dynamische IPs eigentlich tiptop funktioneirt, erwecked die halt doch unweigerlich de Aschii vo ere Baschtellösig. E statischi IP isch degäge öppis makelloses und unerschüttlichs. Ebe: ePenis und so
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals hat geschrieben:Upload isch immer guet. Die ultimativi e-Penisvergrösserig wär dänn aber en statischi IP
Was bringt dr e statischi ip konkret? Louft ja alles mittlerwile easy mit dynamische (Synology/Plex)..
Klar, aber au wänn's mit de dynamische IPs eigentlich tiptop funktioneirt, erwecked die halt doch unweigerlich de Aschii vo ere Baschtellösig. E statischi IP isch degäge öppis makelloses und unerschüttlichs. Ebe: ePenis und so
fixi ip bruchsch als private würkli nümm :typej:
mach es business abo
ich hätti au gern en statischi ip de müesti nöd all monet ufen link bi dyn klicke. Mached endli es schlaus agebot für privati, sogar die chline kabelabüter chönts
3246782332781956203159834 verschideni Arte vo Server zum Bispiel...eigets Mail, eigets VPN, eigne Streaming Server, eigne Webserver....chasch alles selber hoste...gat zwar alles au mit DynDNS aber isch lame....