neui idee bringts ned, aber es macht spass. spass vode sorte 'wart du nur du sau, die machi scho no fertig'
bossfights sind rächt fordernd, ich ha schomal us fruscht abgschalte, nur um nach 15 minute wieder izschalte und nomal zprobiere LOL
es hett eim!
levle und skille chasch viel, sehr viel. mir persönlich fascht scho zu viel

es gitt tonnewiise usrüschtig und mer chan alles kombiniere. mer gseht sozäge all 30 minute andersch uus, will mer wieder es neus teil findet wo geiler isch als das vorher.
jede gägner chan aber din tod bedüte. muesch immer sehr konzentriert si und taktike vode gägner lerne. speziell bi boss fights cha das rächt asträngend si. es hett aber fairi checkpoints und speicherpünkt.
grafisch isch alles sehr ähnlich. schlösser, burge, kathedrale, viel stei überall... aber mer isch mal verusse, mal drin und mer gaht au inen paralell-wält. mir gfallt grafik SEHR guet!

spielt sich sehr gemächlich. wenn schweri rüschtige und grossi waffe hesch, bitz zwar en panzer, aber chasch die chum bewege.
nimmsch nur leder-rüschtige und churzi schwertli oder mässer bisch VIEL flinker, aber au mit eim schlag tod, wenn ned ufpassich.