V: SEGA Mega Drive DS-16 (Rarität)
Moderator: agestuffer
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Hoi zäme!,
Verkaufe es Sega Demo System 16. Es isch voll Funktionstüchtig und e absoluti rarität.
Für die wo nöd wüssed was es isch, Informatione findet ihr da:
http://www.segaretro.org/Demo_System_DS-16" onclick="window.open(this.href);return false;
Original Bilder chani no hochlade falls es würkli interessente git.
Preis: 1000.- VHB
Verkaufe es Sega Demo System 16. Es isch voll Funktionstüchtig und e absoluti rarität.
Für die wo nöd wüssed was es isch, Informatione findet ihr da:
http://www.segaretro.org/Demo_System_DS-16" onclick="window.open(this.href);return false;
Original Bilder chani no hochlade falls es würkli interessente git.
Preis: 1000.- VHB
Zuletzt geändert von Hekel am 06 Mai 2014 11:35, insgesamt 1-mal geändert.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Priis agäh bitte gem. Regle.. machsch halt mal VHB Priis ine.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Gmacht sorry nid gseh wege de regle xDShadow hat geschrieben:Priis agäh bitte gem. Regle.. machsch halt mal VHB Priis ine.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
isch aber eini, zumindescht han ich i minere 30-Jährige Gamerziit und über es halbs Dutzend Japan Reise keis einzigs devo gseh.siohbeast hat geschrieben:das wärtät hützutags ALLES uf...Hekel hat geschrieben:absoluti rarität.
1000.- findi jetzt chli heftig, aber wenn ich jetzt HC-Segafan wär, würd mich das Ding sehr interessiere.
Cheers, SHADOW

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Ja die dinger hesch nur sehr begrenzt ahtroffe und das au nur ider USA (wenig stuckzahl). Findsch es selte bis nie da die meiste scho defekt sind (kondenser, oftmals aber au kontäkt etc). Has selber als defekt us de usa kauft und repariert..und au es defekts isch tür gsi! Weiss das es nid günstig isch hani au nöd behauptet.. Aber wür mi wundere wenn so schnell eis günstig uftauche wür! Im assembler board isch mer au nur öpper bekannt wo so es board het und bi dem isch timer funktion defekt. Bi mim exemplar lauft alles 100%ig.
Zuletzt geändert von Hekel am 06 Mai 2014 14:08, insgesamt 1-mal geändert.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
häsch grad en epileptische oder so?siohbeast hat geschrieben:uhuhuuuuu, mysterieeees!!!Not much is known about the system but this much is known.
en PCE LT isch au tüür, mint und boxed, aber au lose no 600.-, en kaputte au no 300-500.- also normal.
Cheers, SHADOW

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Ah und die meiste sind übrigens igstampft worde da das teil für de kioskstore gsi isch..nix für heimgebrauch
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
ja viellicht liggeds ja nebe de E.T. Modul i dä Wüeschti.Hekel hat geschrieben:Ah und die meiste sind übrigens igstampft worde da das teil für de kioskstore gsi isch..nix für heimgebrauch

Cheers, SHADOW

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch aber würkli na luschtig 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Haha meinsch nur gnueg tüf budle?
ich ha das teil mal für es projekt kauft ka.. Ha welle es mega drive cab baue. Da wär das teil mit 6 everdrives natürli genial gsi. Find aber zit nöd dezue.. De button zum switche chasch ja au locker ussem cab zieh. Aber ebe het sich nöd oder no nöd ergeh.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Für die wos gern mal no in echt gseh wend:
Quelle
De Timer cha mer zitlich umstelle oder ganz abstelle.. so en schnelle Switch macht ja dütlich wenig sinn...
Alternativ chamer über en drucknopf wechsle.
Quelle
De Timer cha mer zitlich umstelle oder ganz abstelle.. so en schnelle Switch macht ja dütlich wenig sinn...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Also vellecht zum biz Klarheit schaffe.. Das grät isch tatsächlich eh Rarität ganz eifach wils nur ider USA zum isatz cho isch und au nur zunere sehr begrenzte Uflag (Da rede mer nöd vomene möchte gern spiel wo im retail handel gsi isch).. Ich verstah was du sege wetsch. Aber genau wills nur ider USA im Handel gnutzt worde isch weiss mer sehr wenig drüber. En Grossteil isch verschrottet worde und die paar wenige wos no ume het sind am druff gah. Da nur sehr wenigi Sammler so eis bsitzed het sich au niemert intensive mit dem Teil beschäftigt. Nahbaue isch theoretisch wie bi allem möglich jedoch isch dschaltig drinn inne nöd ganz unkompliziert. Dplatine vom DS-16 Bezieht Strom vom Mega Drive / Genesis via de Mega CD Port. Es git Alternative staht zwar dete.. han persönlich aber no nie eini gseh. De Pris isch immer öppis Relatives. Nemme mer zum Biespiel Final Fantasy für PSX. Im Internet isch de pris bis zu 200.. ich kauf die teiler an masse für 5.- am flomärt. Alles Relative..aber au da wieder redet mer vo raritäte..... Chammer chum verglieche mittem DS-16siohbeast hat geschrieben:@raw und shady: läsäd dä link vom hekel dänn chöndrs villicht chli nahvollzieh.
ich finde seltni sache super. alles wo churz vorem ussterbe bedroht isch settme no rette wenns gaht, ussert d tier, die bruchet eh nur unnötig resource...doch was ich amigs nid so ihgseh sind d priisä wo teilwiis so astronomisch sind, das me sich eifach mues gedanke mache. luut dem link gitts ja sogar alternativ grät. dspitzä isch denn halt no sone mysteriöse text uf dere siite. dämit au no künstlich chli mythos gschaffä wird chunt denn no sone beschriebig das wenig übr das grät bekannt isch abr ebbe doch no was. und dänn halt dä usschlag wonni bechum wänn ich jedesmal d ahprisig vor RAR, RARITÄT, SELTEN oder so gseh. s wird eifach zviel missbrucht. gaht übrigäns nid gege de hekel da, ich ha mich primär eifach drübr luschtig gmacht was i dem link staht.
ischs eigli schwierig, respektive eifach sone verteiler selber zbaue?
Re: V: SEGA Mega Drive DS-16 (Rarität)
en masse isch zwor au relativ, aber ich hett trotzdem gärn mind. 20 Stuck, wenn chasch liefere und zu wellem priis ?Hekel hat geschrieben:siohbeast hat geschrieben:Nemme mer zum Biespiel Final Fantasy für PSX. . ich kauf die teiler an masse für 5.- am flomärt. Alles

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Hett genau 18 stk. Wend wilsch 60 progio hat geschrieben:en masse isch zwor au relativ, aber ich hett trotzdem gärn mind. 20 Stuck, wenn chasch liefere und zu wellem priis ?Hekel hat geschrieben:siohbeast hat geschrieben:Nemme mer zum Biespiel Final Fantasy für PSX. . ich kauf die teiler an masse für 5.- am flomärt. Alles

zuestand ? wieviel sind platin versione ? photi ?Hekel hat geschrieben:Hett genau 18 stk. Wend wilsch 60 progio hat geschrieben:en masse isch zwor au relativ, aber ich hett trotzdem gärn mind. 20 Stuck, wenn chasch liefere und zu wellem priis ?Hekel hat geschrieben:siohbeast hat geschrieben:Nemme mer zum Biespiel Final Fantasy für PSX. . ich kauf die teiler an masse für 5.- am flomärt. Alles
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Kei platin devo.. Platin sind pfui!!! Han all imene super zuestand will die wos nöd gsi sind hani gschliffe. Aber i verkaufe nöd all 18. ha die bewusst nochli bunkered.. Aber eis sealed hetti au na
erwin (rip) hets emmer vo mer welle ^^.

Wer schlifft scho sini eigene Games.
Für so Games wör i exakt nix zahle.

Für so Games wör i exakt nix zahle.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
hä? was isch gmeint mit schliife? chratzer us de CD entfernt oder was?
Cheers, SHADOW

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
schliifts man?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Du chasch jedi cd prüefe öb sie fehlerfrei lauft, sött das nöd de fall sie chöndsch sie schliffe und nomaö teste. Wer seid dasi mini eigede schliffe? xD denk nur die wo geld im verkauf gebed, schliffpaste isch nöd grad günstig.
und richtig gschliffe gits e schöni oberflächi uf de disc.

trotzdem gseht mer immer dass es gschliffe worde sind. sprich absolut kein wert. 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Für das lönd sie sich aber sehr guet verkaufe uf ricardo
... Wie gseid ider privat sammlig wetti au mint, weni aber grad kes ha nimmi snöchst best.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Ja fini schicht abschliffe vo de verkratze disc. Wens kei zu tüfi kratzer sind lauft sie wie e neuwertigi. De schliff gseht mer emmer. Laht sich nöd vermide! Aber schlecht gschliffe gseht schlimm us.. Wens guet gschliffe isch gsehts eifach anderst us aber gliechmässig.Shadow hat geschrieben:hä? was isch gmeint mit schliife? chratzer us de CD entfernt oder was?
also wenn mer be ricardo sowas eine adrüllt und i de auktion nix schriebt, wör em eifach e schlechti bewertig inetue. mir isch zwar scho mal empfohle worde, dass i e gwüsses game schliffe söt, wils eigentli relativ wertvoll wär, aber nöd mal döte mach ichs. Ghört halt zumene game eifach dezue.Hekel hat geschrieben:Für das lönd sie sich aber sehr guet verkaufe uf ricardo... Wie gseid ider privat sammlig wetti au mint, weni aber grad kes ha nimmi snöchst best.