Wüll ich mis Handy eigentlich chum bis gar nie bruche, han ich jetzt min Abo kündet und bin somit handylos. Finde es vor allem au sehr super, dass ich jetzt nüme so liecht erreichbar bin (wobi bin ich eh nie gsi, wüll ich öppe nume all 1-2 Wuche uf mis Handy han gluegt und denn de Akku sowieso immer leer isch gsi). Wobi d'Lüt i mim beschränke Umfäld irgendwie allgemein ds Gfüehl hei, ich bzw. meh sött immer und überall erreichbar si. Mini Tat, stosst somit nume uf Unverständnis vo wäge wie chan meh hützutags keis Handy ha. Sehr guet chan meh das. Ich mein, ich lebe au sit 28 Jahr ohni Auto und finde es sehr super.
Und wie hesch es du so mit auto- und vor allem handylose Lüt?
Vor allem hei glaubs eh knapp 5-6 Lüt mini Nummere (mis Fründesdrüegg besteit öppe us 3 Lüt ). Vo dem her: Für was han ich Depp Jahrelang Gebühre zahlt? Für nüt!
geit mir ähnlech. ha mis handy meischtens irgendwo imne rucksack oder so, und wes lütet merkis sowieso nid. da ig aber kes abo ha (m-budget mobile ftw) spielts für mi ke rolle.
chönnt auso gradsoguet kes ha.
aber ehrlech gseit gö mir lüt wo ufem handy nid erreichbar si unfassbar ufe sack!
kraut hat geschrieben:geit mir ähnlech. ha mis handy meischtens irgendwo imne rucksack oder so, und wes lütet merkis sowieso nid. da ig aber kes abo ha (m-budget mobile ftw) spielts für mi ke rolle.
aber ehrlech gseit gö mir lüt wo ufem handy nid erreichbar si unfassbar ufe sack!
autolos bini au. t situation wo dr jones beschribt trifft genau uf mi zue.
handylos fändi glaub au no agnäm irgendwie. frog mi aber ächt wiemer das früener gschafft het. grad wemme irgend neume abgmacht het was nit grad alltäglich isch so dasses zu missverständnis ka ko. oder stau oder susch irgendwie verhindert wird. isch öppe gliich wie mitem internet. sin halt au wirklich nützlichi erfindige im gegesatz zu HDtv und microsoft kinect
kraut hat geschrieben:geit mir ähnlech. ha mis handy meischtens irgendwo imne rucksack oder so, und wes lütet merkis sowieso nid. da ig aber kes abo ha (m-budget mobile ftw) spielts für mi ke rolle.
NERV hat geschrieben:Für was han ich Depp Jahrelang Gebühre zahlt? Für nüt!
Chouf es Prepaid!
ja auso so wie dr nerv sini handynutzig beschriebe het, fragt me sich tatsächlech, warum er nid scho vor jaaaaahre es prepaid poschtet het... :typej:
Bin immer ds bequem und ds fuul gsi. Chünde isch immer müehsam. Xbox Live chünde isch uhuren müehsam gsi - han mich dur tuusig Instanze müesse telefoniere, bis ich han chöne chünde.
Ig ha es Handy und bruuches viu und wott nüm ohni.
No besser isches mit Android inkl. Kalender und Gmail - mis ganze Läbe wird dürnes chliises Grätli organisiert und strukturiert. Gäbig.
Ha ize auerdings grad e Monet so e alte Nokiachnoche gha mit knapp Farbdisplay. Es geit scho ohni, aber s'isch eifach massiv unpraktischer, weme mau weiss wie nützlech so es Smartphone cha sii.
Astroboy hat geschrieben:Ig ha es Handy und bruuches viu und wott nüm ohni.
No besser isches mit Android inkl. Kalender und Gmail - mis ganze Läbe wird dürnes chliises Grätli organisiert und strukturiert. Gäbig.
Ha ize auerdings grad e Monet so e alte Nokiachnoche gha mit knapp Farbdisplay. Es geit scho ohni, aber s'isch eifach massiv unpraktischer, weme mau weiss wie nützlech so es Smartphone cha sii.
Einersits tuen ich fasch nie telefoniere (au nume sehr ungern) und Termine han ich eh keni (ussert mal de Coiffeur). Maile tuen ich chum bis gar nid. Ichaufe etc. tuen ich eh nume no übers Internet. Vo dem her. Für was zur Höll en Handy.
NERV hat geschrieben:
Defür han ich en Excel Lischte.
ja bravo! und was bringt dir die, wenn ungerwägs bisch, e termin wosch abmache und nid weisch, ob denn scho eine hesch?
hesch d'excel-lischte usdruckt und immer derbi? oder immer e laptop derbi? de doch lieber es smartphone!
NERV hat geschrieben:
Defür han ich en Excel Lischte.
ja bravo! und was bringt dir die, wenn ungerwägs bisch, e termin wosch abmache und nid weisch, ob denn scho eine hesch?
hesch d'excel-lischte usdruckt und immer derbi? oder immer e laptop derbi? de doch lieber es smartphone!
So Zügs muess ich unterwägs au nöd wüsse. Bin froh, wenn ich mal keis Grätli am Hals und nume mini Rueh han.
tja... jedem das seine! wenn dini paar termine ohni agenda im griff hesch, ohni durend müesse sache z'schiebe wiu's falsch abgmacht hesch, isch das schön für di!
Jones hat geschrieben:tja... jedem das seine! wenn dini paar termine ohni agenda im griff hesch, ohni durend müesse sache z'schiebe wiu's falsch abgmacht hesch, isch das schön für di!
Süsch han ich ja au no en Outlook - mein Gott, was heit dir immer für Termine? Wenn höch chunt, han ich pro Monet 2 Termine.
NERV hat geschrieben:
Süsch han ich ja au no en Outlook - mein Gott, was heit dir immer für Termine? Wenn höch chunt, han ich pro Monet 2 Termine.
öhm... i gloube mir rede anenand verbi!
excel lischte, outlook.. das sie alles elektronischi helferchen! nume im verglich zume smartphone haut rächt unpraktischi!
i ha jedi wuche irgendöpis abgmacht bzw. mehrfach... u das mängisch (wäge mim dienstplan) haut scho monate im vorus! bi auso scho oft froh gsi, hani schnäu chönne luege, ob e tag 1. dienstfrei isch, und 2. no nüt anders ir pipeline isch!
NERV hat geschrieben:
öhm... i gloube mir rede anenand verbi!
excel lischte, outlook.. das sie alles elektronischi helferchen! nume im verglich zume smartphone haut rächt unpraktischi!
i ha jedi wuche irgendöpis abgmacht bzw. mehrfach... u das mängisch (wäge mim dienstplan) haut scho monate im vorus! bi auso scho oft froh gsi, hani schnäu chönne luege, ob e tag 1. dienstfrei isch, und 2. no nüt anders ir pipeline isch!
Ja guet, du hesch halt no Kollege. Sitt ich en Fründin ha, han ich eh genau 0 Zyt für Kollege. Genau die, wo meh am liebschte hett. Chum hend sie en Beziehig, ghört meh nüt me vo ine.