Hotel in Tokio u. Kyoto
Moderator: Avenger
Hotel in Tokio u. Kyoto
Ah Sali,
Hemmer nid mal es Nippon Topic gha zum so Zeugs frage?
Gang inere Wuche uf Japan und bruch no es Hotel für paar Täg.
Eis in Tokio und eis in Kyoto. Also sicher mal eis in Tokio, well dete chömmed mer a… de chamer immer no vo dete us für Kyoto luege.
Wott eis wo zentral isch (irgend ime Viertel wo chli was los isch und mer immer was chan mache) und woni nid muss ufem Bode umerutsche und echli Komfort han. Sind aber eigentlich nume dete zum paar Stund penne und sust immer i de Stadt underwägs am umesuffe und d Stadt erkunde
Weisch gad eis woni schnell und unkompliziert chan bueche? Dänke ich frage mal hie bevor i eifach uf einere vo dene unzählige online-buechigs-homepages nachefrage.
Gruss,
?
Hemmer nid mal es Nippon Topic gha zum so Zeugs frage?
Gang inere Wuche uf Japan und bruch no es Hotel für paar Täg.
Eis in Tokio und eis in Kyoto. Also sicher mal eis in Tokio, well dete chömmed mer a… de chamer immer no vo dete us für Kyoto luege.
Wott eis wo zentral isch (irgend ime Viertel wo chli was los isch und mer immer was chan mache) und woni nid muss ufem Bode umerutsche und echli Komfort han. Sind aber eigentlich nume dete zum paar Stund penne und sust immer i de Stadt underwägs am umesuffe und d Stadt erkunde
Weisch gad eis woni schnell und unkompliziert chan bueche? Dänke ich frage mal hie bevor i eifach uf einere vo dene unzählige online-buechigs-homepages nachefrage.
Gruss,
?

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
remm akihabara
Re: Hotel in Tokio u. Kyoto
gseht güt us.
Bisch au gsi? Warum empfihlsch?
Was sind so die Viertel vomer muess si? Akibahara, Schnidelbuja, Shinjuku und so?
Bisch au gsi? Warum empfihlsch?
Was sind so die Viertel vomer muess si? Akibahara, Schnidelbuja, Shinjuku und so?

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Tokio
http://www.juyoh.co.jp" onclick="window.open(this.href);return false;
Auf Empfehlung von hier war ich da...
Echt nette Leute...allerdings kein Hotel im klassischen Sinne.
Mir hat es gefallen.
Kyoto hab ich keins, war in Shin-Osaka.... war zentraler für meine Pläne
Echt nette Leute...allerdings kein Hotel im klassischen Sinne.

Kyoto hab ich keins, war in Shin-Osaka.... war zentraler für meine Pläne
Mehr so Jugendherberge?
Ne dann doch lieber das Hotel vom falagar. Trotzdem Danke für den Tipp!
Ne dann doch lieber das Hotel vom falagar. Trotzdem Danke für den Tipp!

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Quasi Jugendherberge im Hoteldesign...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
Juyoh ist auch gut, da geh ich diesen Sommer auch wieder hin. Es ist aber nicht wirklich zentral.
Das Remm ist halt praktisch in den Bahnhof Akihabara eingebaut, daher abnormal Zentral.
Wenn du aber eher auf Shibuya und co anstatt Ueno und co stehst, ist es vielleicht nicht das richtige Hotel.
Das Remm ist halt praktisch in den Bahnhof Akihabara eingebaut, daher abnormal Zentral.
Wenn du aber eher auf Shibuya und co anstatt Ueno und co stehst, ist es vielleicht nicht das richtige Hotel.
falagar hat geschrieben:Juyoh ist auch gut, da geh ich diesen Sommer auch wieder hin. Es ist aber nicht wirklich zentral.
Was ist denn der Unterschied von Shibuya & co zu Ueno & co.
Ich bin zum erstenmal in Japan und offen für so ziemlich alles. Ich glaube wir sind nur 4 - 6 Tage in Tokio.
Solange man vor die Tür gehen und was unternehmen kann, bin ich zufrieden. Haben auch so Japan Rail Pässe oder was weiss ich zum den ÖV benutzen. Sollte also kein Problem sein, wenn ich nach Shibuya will oder so…
Ich reise immer so... buche mal n Flug, viellich noch n Hotel und dann geht's los, ohne Ahnung zu haben.

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
viel Spass. so isch super! 

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Also Shibuya, vielleicht war ich auch im falschen Teil, war für mich jetzt net so der Reisser... Bin auch net so der Modeshopper ehrlich gesagt; jedenfalls sah es für mich so aus... Mode&Musik
Ah ja, wenn Du ins Ghibli Museum willst, direkt in nen Lawson nach der Ankunft, da gibt es die Automaten für die Tickets; die sind nämlich ziemlich gut ausgebucht!
Und nicht zentral in Tokyo fand ich problemlos... gute ÖVM und die Hauptlinie geht einmal im Kreis; kommst überall hin.. dauert nur paar Minuten länger.
Ah ja, wenn Du ins Ghibli Museum willst, direkt in nen Lawson nach der Ankunft, da gibt es die Automaten für die Tickets; die sind nämlich ziemlich gut ausgebucht!
Und nicht zentral in Tokyo fand ich problemlos... gute ÖVM und die Hauptlinie geht einmal im Kreis; kommst überall hin.. dauert nur paar Minuten länger.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
mir sind i dem da gsi, isch sehr guet gsi
http://en.parkhoteltokyo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
aber ich han kei ahnig, ischmer au nur empfohle wurde, uf kyoto simmer mitem bullet train ohni eigets hotel
http://en.parkhoteltokyo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
aber ich han kei ahnig, ischmer au nur empfohle wurde, uf kyoto simmer mitem bullet train ohni eigets hotel

LeviathanX hat geschrieben:Also Shibuya, vielleicht war ich auch im falschen Teil, war für mich jetzt net so der Reisser... Bin auch net so der Modeshopper ehrlich gesagt; jedenfalls sah es für mich so aus... Mode&Musik
Ich hasse shoppe. Aber sind dete nid die crazy Cosplay Lüt underwägs? Wili scho gseh! Danke für de Ghibli Tipp!

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Also ich hab Cosplayer eigentlich nur in Akihabara gesehen....
In Shibuya gibt es aber auch einen guten Mandarake-Store
(der eigentliche Grund warum ich schnell mal nach Shibuya bin)
Du kannst in Akiba dir so ne Map geben lassen, da stehen die Läden drauf wo welches Merchandise verkauft wird; sehr praktisch (sogar auf Englisch verfügbar)
In Shibuya gibt es aber auch einen guten Mandarake-Store

Du kannst in Akiba dir so ne Map geben lassen, da stehen die Läden drauf wo welches Merchandise verkauft wird; sehr praktisch (sogar auf Englisch verfügbar)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch frisch. OMFG JEPN 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Japan isch dr Hammer.
Es wird total de Kulturshock! Vor allem kulinarisch. Aber es wird "fast" alles probiert! 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
bald scho gömmer zäme go feschte. 10 years reunionReinforced hat geschrieben:Japan isch dr Hammer.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
ja isch wohl vo mir gsi. bi scho 3 mal dert gsi und immer super. zentral isch eh nix in tokyo vo dem her spielts kei rolle. liggt aber schön an dr hibiya line wo di rasch uf akiba,ueno und ginza bringtLeviathanX hat geschrieben:Tokio
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Ansonste kanni au airbnb empfehle, hanni das Johr gmacht für zwei Wuche und het alles super klappet 
https://www.airbnb.ch/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.airbnb.ch/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PicardB
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
510
so e kleini frog am rande wie sehts Sprochtechnisch us kummi mit änglisch dure oder besser no es paar brocke Japanisch lehre ?
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Englisch wird sehr sehr schwer, aber mit händ und füess und es bitz japanisch vo dinere siite klappts bestens. Sind all extrem hilfsbereit und fründlich.PicardB hat geschrieben:so e kleini frog am rande wie sehts Sprochtechnisch us kummi mit änglisch dure oder besser no es paar brocke Japanisch lehre ?
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Aber in Tokyo und Kyoto chönnds scho änglish oder? Gang nid is Chrut use wos no nie en Gaijin gseh hend....

- PicardB
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
510
@ Pandemonium: Danke
Das heiss witer flissig Japanisch büffle
.

Das heiss witer flissig Japanisch büffle

De PicardB schlaht da gad ine Kerbe wo i möchte chli witer verfolge. Ich nime a d Japaner hend Freud, wenn mer paar sache säge chan wie: Viele Dank O-sama / Entschuldigung, chasch du/sie mir hälfe / Bitte gärngscheh etc…
Wie isch das sust so mit de Höflichkeit, bin chli informiert, was aber nid wird verhindere, das ich wird i mehreri Fettnäpfli träte und so. Sind die da chli Nachsichtig mit üs wisse Tüfle oder sind sie gad beleidigt, wenn ich usversehe mal d Schueh abhalte oder en ähnliche Schnitzer ablifere?
Mach ich mir ächt scho z viel Gedanke?
Wie isch das sust so mit de Höflichkeit, bin chli informiert, was aber nid wird verhindere, das ich wird i mehreri Fettnäpfli träte und so. Sind die da chli Nachsichtig mit üs wisse Tüfle oder sind sie gad beleidigt, wenn ich usversehe mal d Schueh abhalte oder en ähnliche Schnitzer ablifere?
Mach ich mir ächt scho z viel Gedanke?