plötzlich hundsfotzigi werbe ahrüef
Moderator: Avenger
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
han lang lang uf mim natel rueh gha und sitt churzer ziit vermehrt so drecksseckle wommer ahlütet. ha grad vorane d`nummer 043 550 73 95 uf em händy gha und googlet - wixxer sinds !
hesch au scho gha ?
wie chömed so schwanzlutscher ad nummer wo nienend itreit isch ?
hesch au scho gha ?
wie chömed so schwanzlutscher ad nummer wo nienend itreit isch ?

Re: plötzlich hundsfotzigi werbe ahrüef
Seisch, hägsch grad kei Ziit, söll dier aber ihri PrivatNr. churz duregäh, du lüütisch dänn spöter zrugg.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Chentsch mal miteme SMS-Bomber antworte...die Sprach verstönds...
zum teil zuefallsgernerierte aruef oder aber du häsch halt würkli mal im netz die nummere igeh oder irgenden abüüter wo du bruchsch haet es dateleak.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
was zur gugge isch denn das ?Xinobrax2 hat geschrieben:Chentsch mal miteme SMS-Bomber antworte...die Sprach verstönds...

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
haha uf feschtnetz?turntablism hat geschrieben:was zur gugge isch denn das ?Xinobrax2 hat geschrieben:Chentsch mal miteme SMS-Bomber antworte...die Sprach verstönds...

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Uff....ich han scho länger kei Festnetz me...aber sovili weiss chönd die idR au SMS empfange, nid?Shadow hat geschrieben:haha uf feschtnetz?turntablism hat geschrieben:was zur gugge isch denn das ?Xinobrax2 hat geschrieben:Chentsch mal miteme SMS-Bomber antworte...die Sprach verstönds...
@turntablism: Spam SMS...es paar hundert i de Minute. Isch hütsotags allerdings chli tricky will di d Swisscom sperrt wenns vom eigne Grät us verschicksch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich beschimpfs, denn hörts uf.
vor 2 jahr hani das au uf eimal gha.
vor 2 jahr hani das au uf eimal gha.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
han au sit 10 jahr kei fescht netz meh. dört hend mer die verdammte dattelzwicker immer s fax papier gleert. denn isch mer de chrage platzt und han das grät in chübel grüehrt und niemeh eis ihgschteckt

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
arüef blockiere mittels bordmittel oder app, fertig.
Du hesch dini Nummer zwar nid im Telefonbuech, aber sust wo agäh... Mini Handynummere kennt kei Sau. Einmal hani si ame sehr berüehmte Kaffe-Chapsle Härsteller agäh zum es Chundekonto ha. I dem Zytrum han si sust niene agäh gha und churz druff abe hani mehrmals so Arüef becho. Hed aber au schnell wieder ufghört.
Ich nime mal a das isch es lukrativs Business und nei, für Telefonbuech zahleds dir nüt... schomal ime Töpic disuktiert worde...
Ich nime mal a das isch es lukrativs Business und nei, für Telefonbuech zahleds dir nüt... schomal ime Töpic disuktiert worde...

date werdet verchauft, wow, was füren schlussfolgerig!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Muesch d Nummere ja nid mal age...Si bestat us 10 Ziffere. Di erste 3 sind vom Abüter reserviert. Blibed na 7. Bi 10 mögliche Ziffere macht das 10'000'000 möglichi Nummere (10^7). Mal 3 für alli Abüter, also 30'000'000. Ich weiss zwar nid, wievil Handys das i de Schwiz unterwegs sind aber d Wahrschinlichkeit dasd eine verwütschisch isch wohl rel. hoch. Für n PC isch das uf all Fäll e zimlich überschaubari Mengi. Zum Glück gits na so tolli Nachrichte wie "Kein Anschluss unter dieser Nummer". S ganze lauft automatisiert ab, di ganz Liste wird eifach abgarbeited und ersch wenns lüted wird en Mensch igschalte....zimlich nervig...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
bi de eltere händs letzt jahr fast täglich jede morge am 9i aglüte
dmuetter tuet jetzt eifach immer uf dütsch antworte wenns französisch afönd
und umgekehrt
het denn rächt schnell ufkhört
dmuetter tuet jetzt eifach immer uf dütsch antworte wenns französisch afönd
und umgekehrt
het denn rächt schnell ufkhört

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Du chasches au gsitteter mache:
Bim Aaruef nimmsch ab und erklärsch, dass du nüd willsch aagruefe werde und gegebefalls rechtlichi Schritt iileitisch, falls me dir nomal aalütet. S funktioniert 100%
Ide Schwiiz gits en Rechtsschutz gege Spam. Min Brüeder het mal churzi Ziit outbound für d NZZ gschaffed und mir das erklärt.
Bim Aaruef nimmsch ab und erklärsch, dass du nüd willsch aagruefe werde und gegebefalls rechtlichi Schritt iileitisch, falls me dir nomal aalütet. S funktioniert 100%
Ide Schwiiz gits en Rechtsschutz gege Spam. Min Brüeder het mal churzi Ziit outbound für d NZZ gschaffed und mir das erklärt.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
I dä Schwiiz gits äs Gsetz, wo Werbearüef verbüütet..
Ich mach es amigs so, das ich Nummer, wo ich nöd känne eifach nöd abnimm.. oder wänn doch mal versehentlich, dänn leg ich s'Telefon eifach ab und mach was anders.
Ich mach es amigs so, das ich Nummer, wo ich nöd känne eifach nöd abnimm.. oder wänn doch mal versehentlich, dänn leg ich s'Telefon eifach ab und mach was anders.
http://www.google.ch/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5269,d.ZGU" onclick="window.open(this.href);return false;
genau so muesches mache...
genau so muesches mache...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
hahaha.. geil 

han vor öppe eim jahr mal en ahruef us italie gha. ha dänkt, isch vilich en verwandte und abgno.
da isch dänn eini, wo i sehr gepflegtem hochdütsch mit hörbarem akzent afaht uf mich iihlabere, dass sie gern ihre treue chunde so wiehnachts-chörbli verkauft. ich nimm das mitme 'aha' zur känntnis.
dänn leit sie los (es isch ebe grad en tv-sändig für d'frau gloffe und ich han nur so halbe mitgluegt) und zellt mir mitme unglaublich riiche wortschatz uf, was da alles ih das chörbli packe chan. mir isch würkli s'wasser im muul zämegloffe und hin und wieder hani sie wüsse lah, dass sich das würkli 'leckäh' ahlost. nach ca. halb stund und öppe alles ässbare, wos git, merki, dass sie jetzt langsam zumene schluss cho und mini bstellig ufneh wott. ich unterbräche sie kurz und fröge, warum sie mir jetzt dänn das alles verzellt hät. sie meint ebe, dass sie dä treue chunde so ahgebot mached.... ich teile ihre mit, dass ich kein treue chund bin und hüt s'erschte mal vonnere ghöre. sie meint, ich chönt eine werde und ich meine nöd. klick.
die beschte sind die vo dä nkl und vo dä skl, wo unglaublich aggressiv sind. det hani dänn nöd so viel geduld. aber scho ewigs kei meh sonig ahrüef gha.
da isch dänn eini, wo i sehr gepflegtem hochdütsch mit hörbarem akzent afaht uf mich iihlabere, dass sie gern ihre treue chunde so wiehnachts-chörbli verkauft. ich nimm das mitme 'aha' zur känntnis.
dänn leit sie los (es isch ebe grad en tv-sändig für d'frau gloffe und ich han nur so halbe mitgluegt) und zellt mir mitme unglaublich riiche wortschatz uf, was da alles ih das chörbli packe chan. mir isch würkli s'wasser im muul zämegloffe und hin und wieder hani sie wüsse lah, dass sich das würkli 'leckäh' ahlost. nach ca. halb stund und öppe alles ässbare, wos git, merki, dass sie jetzt langsam zumene schluss cho und mini bstellig ufneh wott. ich unterbräche sie kurz und fröge, warum sie mir jetzt dänn das alles verzellt hät. sie meint ebe, dass sie dä treue chunde so ahgebot mached.... ich teile ihre mit, dass ich kein treue chund bin und hüt s'erschte mal vonnere ghöre. sie meint, ich chönt eine werde und ich meine nöd. klick.
die beschte sind die vo dä nkl und vo dä skl, wo unglaublich aggressiv sind. det hani dänn nöd so viel geduld. aber scho ewigs kei meh sonig ahrüef gha.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
HA-HA!!

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Shady het doch au sones Talent für Scherz-Arüef....gits die Ufnahme no irgendwo?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich han ems^^

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Isch legendary. (Nei, ich han ihms nid)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.