Es isch super. Han für das sowohl de Epic Mickey wie de Donkey Kong uf d'Siite gleit. Isch halt eifach wieder viel z'liecht. Kein einzige Boss isch bisher au nume anöchernd e Herusforderig gsi. S'regenerierende Mana macht's an sich scho sehr eifach und wänn me dänn au no immer alli Djinns holt, isch d'Party definitiv overpowered.
Anderersiits: So chan me sich uf die speziell suprige Element vom Spiel konzentriere - d'Magie-Puzzles i de Dungeons, die schön farbigi Spielwelt, d'Musig, usw. - statt dass me sich mit langwiiligem Gegrinde umequält. Gfallt mer ellei us dem Grund scho viel besser als s'Dragon Quest IX (jajaichweiss, Grinde isch det Tradition sitt em allererschte Teil und es dörf überhaupt nüt dra veränderet wärde, will susch z'Japan grad en Bürgerchrieg usbricht...). Ich hoffe die bruched jetzt nöd wieder 7 Jahr für en vierte Teil.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
So, 7h und Level 18 speter: Z'Golden Sun Fieber hett mi wider packt.
Leider ischs bis ize unfassbar eifach, uf praktisch jeder Äbeni. D'Kämpf, d'Rätsel, z'Witercho,
aues fallt eim extrem liecht. Knifflig wirds nie, und d'Party isch ou komplett ohni z'grinde jederzyt hoffnigslos overpowererd, weme die krass eifach zuegängleche Djinns iisammlet, wo eim grad so übere Wäg loufe.
D'Präsentation findi aber sehr glunge, d'Rätsel si trotz auem motivierend, d'Story isch bis ize erstuunlech flott verzeut und origineller und weniger kindisch ausi erwartet hätt.
Bis ize gfauts mr guet.
Ja. Die einzige beide Stelle, wo nöd bubieifach gsi sind, sind en Boss relativ früeh im Spiel und de Endboss. Und "nöd bubieifach" bedüütet i dem Fall no lang nöd "schwär". Die optionale Superbosses sind dänn defür glaubs scho chli schwieriger, aber au nöd viel.
Aber wie gseit: Mich stört's nöd. Uf stundelangs Grinde, dass me dänn irgenden Boss endlich schafft, han ich scho lang kei Luscht meh.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz