en wasserfeschte rucksack für notebook und meh

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Antworten
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
en wasserfeschte rucksack für notebook und meh

Beitrag von feeshlee »

weisch eine bis 150 frengg? ich bin am verzwiigoogle.
wänn öpper dä zürisee über mich uläärt, muss dä inhalt troche bliibe.
45 bis 50l wär ideal.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: en wasserfeschte rucksack für notebook und meh

Beitrag von Acid »

Ich han en Exped. Das Modell in 40 Liter: http://www.exped.com/switzerland/de/pro ... rrent-40-3" onclick="window.open(this.href);return false;

Gits au no in 30 oder 50 Liter. Hed en Rollverschluss wiemeren z.B. au vo Velotäschä kännt. Nochteil, nur ei Öffnig, ei Sack, fertig. (guet, im obere Teil isch no es chlises Säckli mit Högli und so witer inägnäht, dassmer irgendweli chlini Utensiliä nid mus zuntderscht go usäbudlä). Vorteil, dadurch nid all zu tür, isch würklich wasserdicht, egal wiä fescht dasses schifft, chasch glaub au in Zürisee gheiä und es wird wohl nüt nass. Ussädra herä chamer natürlich no viel Züg befeschtigä wemer will, hed jo uf allnä drü Sitä über diä ganz höchi Schlaufene, oder au nur mitem vorhandene Zug z.B. en Jaggä obädruf schnallä. Und de Verschluss chamer au verschidä uf und zuä machä, so gewissenhaft wiäs d Situation erfordert, teilwies tueni au nur grad d Schnallä zuä demit nid grad öpis usägheit.

Vom Material ischs au mitere klassischä Velotäschä z verglichä. Eifach so dicks Kunststoffgwäb innä no mit Foliä überzoggä. Zwar einigermassä robuscht, und wohl robuschter als so manches fiiners Kunstoftextil, aber au nid unzerstörbar. Bi mir heds z.B. es mikro Schlitzli, was natürlich de Witz vo de völligä wasserdichtheit echli nimmt, in Fluss müsti glaub nüm demit. Ich han aber au scharfkantigi sperrigi Metallschinä ohni Schutz drininnä gha, bi weniger heftiger Nutzig passiert das wahrschindlich nid so schnäll.

S Ruggäpolschter findi au rächt agnehm (hedmi chli überrascht für so en "Sack") und wenns mol Nass isch tröchnets au schnäll wieder. Und chan ohni Problem ordentlich Gwicht demit trägä, au über längeri Zit.

Git vo Exped au no anderi Modell, hani aber kei Erfahrig.

Han damals glaub no zwei anderi Markä ufem Schirm gha, womer min Brüeder ageh gha hed, diä weissi aber leider nüm. Glaub vor allem diä eint isch ufwändiger gsi, also nid eifach ein Sack, aber au tüürer. Hersteller wo gueti, würklich Wasserdichti (also nid eifach mit überzug gäg de Räggä oder so) Rucksäck herstelled gits glaub gar nid so viel. Han grad no Sea to Summit als Hersteller gfundä (isch damals glaub nid debie gsi)... isch s glichä Prinzip, aber diä chlinä gsehnd no meh "bütelig" us, chli wiä diä chlinere vo Exped, und sind nur 20 Liter, und diä grössere fönd erscht bi 65 a.

Also zum eifach sini sibä Sachä wätterfescht chönä uf de Ruggä neh, dunktsmi eigentlich en zimlich gueti Lösig.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Hani au mal gsuecht...mittlerwile bini zum Schluss cho, dases eifacher und vil billiger isch wasserdichti Bütel z verwende. Sonig findsch i jedem Outdoor Shop. Zügs wo nid set nass werde dri packe, alles zeme in Rucksack tue und guet isch. Demit de Rucksack selber nid nass wird nimsch am beschte eine, wone integrierti Hülle het. Hesch denn eifach irgendwo es chlises Fach mitere Art Regeschutz drin wot über de ganz Rucksack chasch zieh. Das nützt zwar nüt wennt is Wasser gheisch aber bi Rege langet das vorig.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

han ebe däda und er isch au wasserdicht, aber scheisschlii und scheissunbequem: Bild
dis mami uf allne viere.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Um was gats denn? Es paar Minute ufem Arbeitsweg oder längeri Trekking-Usflüg?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Gang doch mol in en Ladä (Bergsport Ladä oder so villicht am ehnschtä) und lueg öbs en Exped hed. Denn chasch luege öber bequemer isch, vo de grössi ischer sicher gnueg gross.

Ich han mir das damals au überleit gha mit wasserdichtä Säck im Rucksack, aber mir isches irgendwiä denn doch ilüchtender gsi ei wasserdichtä Sack um alles umä, und denn drin alles so wiemer will, und eifach alles isch trochä, als tuusig wasserdichti Säckli i verschiedene Grössene und denn muemer alles einzeln det dri Packä und wenn de Rucksack Nass wird schiists eim denn glich a wenn alles Nass isch womer nid ipackt hed, mol abgseh devo dassmer e Pfützä ufem Ruggä treit.

Aber ebä, chund halt scho au drufa für wasmers brucht. Ich han halt eifach gern lösigä wo praktisch gnueg sind dassi nochher nid ständig drüber mues nohdänkä, wills eifach verhebt, komme was wolle.

Nur scho dassmeren eifach uf de Nass Bodä, sigs au e Nassi Wisä, stellä chan ohni Problem, findi en rächtä Vorteil.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Schoso...ich bin meistens über mehreri Täg unterwegs und han einigi Kilos drin, drum wär en Exped eher unpraktisch und nach einige Stund au unbequem. En guete Trekking Rucksack het wie gseit au en integrierte Regeschutz wot über de ganz Rucksack chasch zieh. Nass wird also eh nüt. Di Wasserdichte Bütel sind würklich nur für de Fall, dass alles mal is Wasser gheit. Selbscht das hani scho erlebt :lol:

Wenns aber eh nur um 40L und so gat nimi mal a de feeshlee bruchten füres anders Isatzgebiet.. :P
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ich hane gumotex irgendwas und e hiko. beidi bim arts-outdoor im dütsche kauft. lueg mal det, falls wotsch bschtelle seisches, müsst au no öpis ha
http://www.arts-outdoors.de/Shop/de" onclick="window.open(this.href);return false;
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Schoso...ich bin meistens über mehreri Täg unterwegs und han einigi Kilos drin, drum wär en Exped eher unpraktisch und nach einige Stund au unbequem. En guete Trekking Rucksack het wie gseit au en integrierte Regeschutz wot über de ganz Rucksack chasch zieh. Nass wird also eh nüt. Di Wasserdichte Bütel sind würklich nur für de Fall, dass alles mal is Wasser gheit. Selbscht das hani scho erlebt :lol:

Wenns aber eh nur um 40L und so gat nimi mal a de feeshlee bruchten füres anders Isatzgebiet.. :P

Also ich han au scho stundälang 10-20 Kilo Berg uf und ab treit mitem Exped. Keis Problem gha mitem Rucksack. Ich finds Tragsystem würklich guet für das wases isch und für d Grössi vom Rucksack.

Wenns um tagelangs Trekking god mit 90l Rucksack gots denn ebä au um anderi Modell, mit breitere Strapä und vilicht chli meh Polschter.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ebe, für 40L sicher perfekt.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Schoso...ich bin meistens über mehreri Täg unterwegs und han einigi Kilos drin, drum wär en Exped eher unpraktisch und nach einige Stund au unbequem. En guete Trekking Rucksack het wie gseit au en integrierte Regeschutz wot über de ganz Rucksack chasch zieh. Nass wird also eh nüt. Di Wasserdichte Bütel sind würklich nur für de Fall, dass alles mal is Wasser gheit. Selbscht das hani scho erlebt :lol:

Also ich han au scho stundälang 10-20 Kilo Berg uf und ab treit mitem Exped. Keis Problem gha mitem Rucksack. Ich finds Tragsystem würklich guet für das wases isch und für d Grössi vom Rucksack.

Wenns um tagelangs Trekking god mit 90l Rucksack gots denn ebä au um anderi Modell, mit breitere Strapä und vilicht chli meh Polschter.
Vorallem sisi (Expeds) sehr liecht. Findes recht blöd, wenn scho dr Rucksack ellei 3kg isch. Han dissen da. Finde SUPPAA!

http://www.exped.com/switzerland/de/pro ... tning-45-4" onclick="window.open(this.href);return false;

Gitten au in 60liter. Längt forig. Ussert du wosch dr ganz Huushalt mitschleipfe. Go Lightweight. ;)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

bruchen hauptsächlich für ufen töff. wänn dänn son wulkebruch, wie ide letschte paar wuche abechunt, dänn söll das züüg - vorallem d'elektronik - troche bliibe. und will ich dä rugge vome 85 jährig nöd rüstige mah han, bini froh um jedes bizzeli tragekomfort. han hüt im migros son trevolution gseh, wo no pässle wür. aber ich lueg nochli wiiter.
dis mami uf allne viere.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

wiu: ich bin glaubs fündig worde. isch aber tüür... http://3w-motoshop.ch/dane-ikast.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

feeshlee hat geschrieben:weisch eine bis 150 frengg?

Passt ja… ;)
Oh Banana…!

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

de motorsport grümpel isch immer so sauhässlich. :kotz:
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

du häsch jetzt en total neue aspekt inebracht: chasch mal es biispiel geh, wie en 'schöne' rucksack usgseht?
dis mami uf allne viere.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Er meint sicher so öpis.

Bild

:vortex:

Naja, bruchschne ja nume üfem Töff und nid bire Modeschau. Houptsach er verhebet. Funktionalität vor Style. Und schlimm gseht er ja nid us. ;)
Oh Banana…!

turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »