Bescht Videospieli Artikel jemals

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von zwirrlibatz »

http://www.pcgamer.com/the-tunnel-snake ... me-design/" onclick="window.open(this.href);return false;

Fark ja! Ich predige das sit Jahre. Drum chan ich s'Meischte aktuelle triple AAA Zeugs nöd spiele. Das "Design of Cool", vom Look bis zu de Inhält, isch zum Chörble und himmeltruurig. Grad die hochglobti next gen Power verschwändet so viel vo ihrem gsamte Potential. Paar Generatione früecher hämer Designentscheidige gha vo Perfect Dark, Deus Ex, Half Life, System Shock, Metroid, Silent Hill, Shadow of the Colossus, Stalker, Endless Ocean usw bis hii zu de Wiimote, wo eim dur ihre Muet zu Neu-, Anders- und Eigenartigkeit immer wieder überrascht und vieli aber au irritiert händ. Spielientwickler und Publisher händ doch tatsächli no gmeint gha, für de Erfolg muess es Spieli uffalle und us de Masse stäche. 08/15 hett als no-go Risiko golte und me hett das de Ränn- und Tschuttispieli überlah, will die logischerwiis i änge Gränze funktioniere müesse und das isch au keis Problem.

Werum muess dä Blockbustergrümpel sich ständig gägesiitig copypaste und "cool" sii? Cooli Knarre, cooli Moves, cooli Type, cooli Sprüch, cooli Explosione, coole Sound, cooli Bikes, cooli Tattoos, cool dies cool das. Wo sind Wälte, Charaktere und Stories wo sich en Dräck um das schere? Ich wüsst zbsp nöd eis neuers SciFi Spieli wo nöd strunzhageldumm isch... Dark/Demon's Souls hett zeigt, dass d'Lüüt Aspruch händ und nach einzigartige Spieli dürschtet. S'Grossartige dadran isch sis eigete Design und das alles Ungwohnte drin so muess sii will das Spieli nur so und nöd andersch funzt. Es chlaut nienets und isch i känere Beziehig "cool". Die neu Gen hett soviel Potential zu Diversität und doch gseht alles gliich beschisse us und spielt sich gliich beschisse. Schüsse und prügle und paar Gadgets umewerfe, das wärs gsi. Da hett eine wie de Swery türli en schwere Stand.

Ich han letschti husch de Perfect Dark duregspielt und hans nöd chöne glaube, wie wiit vorus dä de hütige vergliichbare Pengpengers isch. Jedes Level hett Idee, Gameplay, Waffle und Grätli für en ganze hütige FPS. Soviel Abwächslig i de Handligsort findsch au nienets und doch hetts en rote Fade. S'macht alles Sinn: es isch e eigeti Wält mitnere eiget usdänkte Story, egal wie cheesy. Aber cool isch es definitiv nöd. Me macht nüt nur deswäge. Alles was passiert isch logisch durdachte Inhalt.

Und chömed mir jetz nöd mit Indiegames.
To a lot of you, this will sound like nitpicking insanity. “Just play the game, idiot! Who cares about all these dumb little details?” you’re screaming at your monitor, red in the face. Well, I do, obviously. But beyond my own tedious appreciation for practical, considered design, it ultimately makes games better.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Tatsujin »

früehner isch ebe alles besser gsi.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von evo »

zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.pcgamer.com/the-tunnel-snake ... me-design/

Fark ja! Ich predige das sit Jahre. Drum chan ich s'Meischte aktuelle triple AAA Zeugs nöd spiele. Das "Design of Cool", vom Look bis zu de Inhält, isch zum Chörble und himmeltruurig. Grad die hochglobti next gen Power verschwändet so viel vo ihrem gsamte Potential. Paar Generatione früecher hämer Designentscheidige gha vo Perfect Dark, Deus Ex, Half Life, System Shock, Metroid, Silent Hill, Shadow of the Colossus, Stalker, Endless Ocean usw bis hii zu de Wiimote, wo eim dur ihre Muet zu Neu-, Anders- und Eigenartigkeit immer wieder überrascht und vieli aber au irritiert händ. Spielientwickler und Publisher händ doch tatsächli no gmeint gha, für de Erfolg muess es Spieli uffalle und us de Masse stäche. 08/15 hett als no-go Risiko golte und me hett das de Ränn- und Tschuttispieli überlah, will die logischerwiis i änge Gränze funktioniere müesse und das isch au keis Problem.

Werum muess dä Blockbustergrümpel sich ständig gägesiitig copypaste und "cool" sii? Cooli Knarre, cooli Moves, cooli Type, cooli Sprüch, cooli Explosione, coole Sound, cooli Bikes, cooli Tattoos, cool dies cool das. Wo sind Wälte, Charaktere und Stories wo sich en Dräck um das schere? Ich wüsst zbsp nöd eis neuers SciFi Spieli wo nöd strunzhageldumm isch... Dark/Demon's Souls hett zeigt, dass d'Lüüt Aspruch händ und nach einzigartige Spieli dürschtet. S'Grossartige dadran isch sis eigete Design und das alles Ungwohnte drin so muess sii will das Spieli nur so und nöd andersch funzt. Es chlaut nienets und isch i känere Beziehig "cool". Die neu Gen hett soviel Potential zu Diversität und doch gseht alles gliich beschisse us und spielt sich gliich beschisse. Schüsse und prügle und paar Gadgets umewerfe, das wärs gsi. Da hett eine wie de Swery türli en schwere Stand.

Ich han letschti husch de Perfect Dark duregspielt und hans nöd chöne glaube, wie wiit vorus dä de hütige vergliichbare Pengpengers isch. Jedes Level hett Idee, Gameplay, Waffle und Grätli für en ganze hütige FPS. Soviel Abwächslig i de Handligsort findsch au nienets und doch hetts en rote Fade. S'macht alles Sinn: es isch e eigeti Wält mitnere eiget usdänkte Story, egal wie cheesy. Aber cool isch es definitiv nöd. Me macht nüt nur deswäge. Alles was passiert isch logisch durdachte Inhalt.

Und chömed mir jetz nöd mit Indiegames.
To a lot of you, this will sound like nitpicking insanity. “Just play the game, idiot! Who cares about all these dumb little details?” you’re screaming at your monitor, red in the face. Well, I do, obviously. But beyond my own tedious appreciation for practical, considered design, it ultimately makes games better.

:!: :!: :!: :!: :!:

truurik ums medium aber s isch verbi. wird nüm besser. hämer glück ha dassmer die goldig ära vo 1986-2004 hän dörfe miterläbe. hüttigs gaming isch sehr weich (gröschteteils).
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Skeletor »

isch euch eigentlich vor luuuter gejammer scho ä mumu gwachse?
whoopwhoop
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 524
Registriert: 18 Mär 2013 09:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von whoopwhoop »

will es videospili hüt 15 milliarde chosted und müglichscht vielne gfalle muess demit si gwünn mache.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Mastler(P) »

guete bitrag zwirr. gentleman und verfechter der alten schule.

Bild

ich paste din bitrag glaubs no uf facebuech.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von PlanetHarrieR »

whoopwhoop hat geschrieben:will es videospili hüt 15 milliarde chosted und müglichscht vielne gfalle muess demit si gwünn mache.
wahr

ich glaub, der "mittelgroße" bereich zwischen AAA und Indie muss sich erst wieder vernünftig entwickeln/aufbauen für erzählerisch anspruchsvollere, aber auch etwas aufwändigere Spiele. Als Parallele zum Film befindet sich die Spielindustrie ja praktisch erst in den Vierziger Jahren.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von onion »

whoopwhoop hat geschrieben:will es videospili hüt 15 milliarde chosted und müglichscht vielne gfalle muess demit si gwünn mache.
am beste no de bruce willis als sprecher neh und em 2 mio. in arsch drücke.
guet investierts geld.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Mastler(P) »

onion hat geschrieben:am beste no de bruce willis als sprecher neh und em 2 mio. in arsch drücke.
guet investierts geld.
gitz ja au scho sitt mindestens gabriel knight, isch aber mängisch durchus eh bericherig.
ob mer denn aber au übertriebe vill usgeh muss und nöd en normale sprecher neh chan isch eh anderi frag.

no kühl: http://mentalfloss.com/article/53687/15 ... characters" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von evo »

in outcast hani dr dütsch wilis/russell sprächer au no easy gfunde.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Mastler(P) »

ich hett gern dä werner herzog im ne game.


Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Maenggu
Frischling
Frischling
Beiträge: 33
Registriert: 24 Mär 2012 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Maenggu »

zwirrlibatz hat geschrieben:Werum muess dä Blockbustergrümpel sich ständig gägesiitig copypaste und "cool" sii? Cooli Knarre, cooli Moves, cooli Type, cooli Sprüch, cooli Explosione, coole Sound, cooli Bikes, cooli Tattoos, cool dies cool das.
Wils cool isch?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31873
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von geosnow »

für jersey shore.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16095
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Bejita »

Skeletor hat geschrieben:isch euch eigentlich vor luuuter gejammer scho ä mumu gwachse?
:1thumb:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von TypeJ »

idee: hobby wechsle
:lol:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Mastler(P) »

TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
glich guete ratschlag wie: gah doch wo andersch anne wenns der da nöd passt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von TypeJ »

Mastler(P) hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
glich guete ratschlag wie: gah doch wo andersch anne wenns der da nöd passt.
aber sowas vo
:lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16095
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Bejita »

Mastler(P) hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
glich guete ratschlag wie: gah doch wo andersch anne wenns der da nöd passt.
Husch husch
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10755
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von mr.raw »

ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31873
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von geosnow »

S neue xenoblade und mgs werded super.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von evo »

mr.raw hat geschrieben:ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
i finds au nit so tragisch. muessi nur no so 2-3 games pro johr kaufe und ha gnueg zit zum richtig gueti spiel zspiele.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von Tatsujin »

mr.raw hat geschrieben:ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
chauf meh PCE ^^
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10755
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von mr.raw »

Tatsujin hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
chauf meh PCE ^^
sobald Batzeli übrig, gitts e duo mit rgb...DENN tue ich mi mit dere edle Konsole beschäftige.
Leider wirds nid vor nöggscht Johr sii, da Zügle verdammt viel a Batzeli tuet verbruuche...shit...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von zwirrlibatz »

TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
lüüt wie du sind halt aspruchslosi desintresserti zombies. normal.


:::

es gaht im übrige nöd um früehner = besser. sondern was hüt möglich wär aber sälte gmacht wird wäg de AAA paradigme.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
sadoanarcho
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2275
Registriert: 07 Mai 2002 14:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
106
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bescht Videospieli Artikel jemals

Beitrag von sadoanarcho »

ja, ich empfind das au so. Assassin's Creed häd mi z.B. nie würkli greizt, will mer de Gsichtsusdruck vom Protagonischt nöd gfallt, de glich Gsichtsusdruck wie bi vielne andere Games mit Zielgruppe männlich 14-24, wienen schlächte Schauspieler, wo nöd sini Rolle, sondern de Schauspieler spielt.

ob's momäntan e historischi Baisse a guete Spiel gid, chani nöd säge, willi momäntan wenig aktuelli Spiel spiele, aber han 's Gfühl dass sich 's Medium ine interessanti Richtig wird entwickle, midere breitere Streuig vode Zielgruppe (Alter und Gschlächt, hoffentli au chli meh unisex und kei Vertüfig vode Meitli-Buebe-Klischees) und de Anöcherig vo AAA und Indie. Naja, vielich eifach Wunschdänke.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 2 Gäste