Fark ja! Ich predige das sit Jahre. Drum chan ich s'Meischte aktuelle triple AAA Zeugs nöd spiele. Das "Design of Cool", vom Look bis zu de Inhält, isch zum Chörble und himmeltruurig. Grad die hochglobti next gen Power verschwändet so viel vo ihrem gsamte Potential. Paar Generatione früecher hämer Designentscheidige gha vo Perfect Dark, Deus Ex, Half Life, System Shock, Metroid, Silent Hill, Shadow of the Colossus, Stalker, Endless Ocean usw bis hii zu de Wiimote, wo eim dur ihre Muet zu Neu-, Anders- und Eigenartigkeit immer wieder überrascht und vieli aber au irritiert händ. Spielientwickler und Publisher händ doch tatsächli no gmeint gha, für de Erfolg muess es Spieli uffalle und us de Masse stäche. 08/15 hett als no-go Risiko golte und me hett das de Ränn- und Tschuttispieli überlah, will die logischerwiis i änge Gränze funktioniere müesse und das isch au keis Problem.
Werum muess dä Blockbustergrümpel sich ständig gägesiitig copypaste und "cool" sii? Cooli Knarre, cooli Moves, cooli Type, cooli Sprüch, cooli Explosione, coole Sound, cooli Bikes, cooli Tattoos, cool dies cool das. Wo sind Wälte, Charaktere und Stories wo sich en Dräck um das schere? Ich wüsst zbsp nöd eis neuers SciFi Spieli wo nöd strunzhageldumm isch... Dark/Demon's Souls hett zeigt, dass d'Lüüt Aspruch händ und nach einzigartige Spieli dürschtet. S'Grossartige dadran isch sis eigete Design und das alles Ungwohnte drin so muess sii will das Spieli nur so und nöd andersch funzt. Es chlaut nienets und isch i känere Beziehig "cool". Die neu Gen hett soviel Potential zu Diversität und doch gseht alles gliich beschisse us und spielt sich gliich beschisse. Schüsse und prügle und paar Gadgets umewerfe, das wärs gsi. Da hett eine wie de Swery türli en schwere Stand.
Ich han letschti husch de Perfect Dark duregspielt und hans nöd chöne glaube, wie wiit vorus dä de hütige vergliichbare Pengpengers isch. Jedes Level hett Idee, Gameplay, Waffle und Grätli für en ganze hütige FPS. Soviel Abwächslig i de Handligsort findsch au nienets und doch hetts en rote Fade. S'macht alles Sinn: es isch e eigeti Wält mitnere eiget usdänkte Story, egal wie cheesy. Aber cool isch es definitiv nöd. Me macht nüt nur deswäge. Alles was passiert isch logisch durdachte Inhalt.
Und chömed mir jetz nöd mit Indiegames.
To a lot of you, this will sound like nitpicking insanity. “Just play the game, idiot! Who cares about all these dumb little details?” you’re screaming at your monitor, red in the face. Well, I do, obviously. But beyond my own tedious appreciation for practical, considered design, it ultimately makes games better.
Fark ja! Ich predige das sit Jahre. Drum chan ich s'Meischte aktuelle triple AAA Zeugs nöd spiele. Das "Design of Cool", vom Look bis zu de Inhält, isch zum Chörble und himmeltruurig. Grad die hochglobti next gen Power verschwändet so viel vo ihrem gsamte Potential. Paar Generatione früecher hämer Designentscheidige gha vo Perfect Dark, Deus Ex, Half Life, System Shock, Metroid, Silent Hill, Shadow of the Colossus, Stalker, Endless Ocean usw bis hii zu de Wiimote, wo eim dur ihre Muet zu Neu-, Anders- und Eigenartigkeit immer wieder überrascht und vieli aber au irritiert händ. Spielientwickler und Publisher händ doch tatsächli no gmeint gha, für de Erfolg muess es Spieli uffalle und us de Masse stäche. 08/15 hett als no-go Risiko golte und me hett das de Ränn- und Tschuttispieli überlah, will die logischerwiis i änge Gränze funktioniere müesse und das isch au keis Problem.
Werum muess dä Blockbustergrümpel sich ständig gägesiitig copypaste und "cool" sii? Cooli Knarre, cooli Moves, cooli Type, cooli Sprüch, cooli Explosione, coole Sound, cooli Bikes, cooli Tattoos, cool dies cool das. Wo sind Wälte, Charaktere und Stories wo sich en Dräck um das schere? Ich wüsst zbsp nöd eis neuers SciFi Spieli wo nöd strunzhageldumm isch... Dark/Demon's Souls hett zeigt, dass d'Lüüt Aspruch händ und nach einzigartige Spieli dürschtet. S'Grossartige dadran isch sis eigete Design und das alles Ungwohnte drin so muess sii will das Spieli nur so und nöd andersch funzt. Es chlaut nienets und isch i känere Beziehig "cool". Die neu Gen hett soviel Potential zu Diversität und doch gseht alles gliich beschisse us und spielt sich gliich beschisse. Schüsse und prügle und paar Gadgets umewerfe, das wärs gsi. Da hett eine wie de Swery türli en schwere Stand.
Ich han letschti husch de Perfect Dark duregspielt und hans nöd chöne glaube, wie wiit vorus dä de hütige vergliichbare Pengpengers isch. Jedes Level hett Idee, Gameplay, Waffle und Grätli für en ganze hütige FPS. Soviel Abwächslig i de Handligsort findsch au nienets und doch hetts en rote Fade. S'macht alles Sinn: es isch e eigeti Wält mitnere eiget usdänkte Story, egal wie cheesy. Aber cool isch es definitiv nöd. Me macht nüt nur deswäge. Alles was passiert isch logisch durdachte Inhalt.
Und chömed mir jetz nöd mit Indiegames.
To a lot of you, this will sound like nitpicking insanity. “Just play the game, idiot! Who cares about all these dumb little details?” you’re screaming at your monitor, red in the face. Well, I do, obviously. But beyond my own tedious appreciation for practical, considered design, it ultimately makes games better.
truurik ums medium aber s isch verbi. wird nüm besser. hämer glück ha dassmer die goldig ära vo 1986-2004 hän dörfe miterläbe. hüttigs gaming isch sehr weich (gröschteteils).
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 03 Okt 2014 09:09
von Skeletor
isch euch eigentlich vor luuuter gejammer scho ä mumu gwachse?
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 03 Okt 2014 09:49
von whoopwhoop
will es videospili hüt 15 milliarde chosted und müglichscht vielne gfalle muess demit si gwünn mache.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 03 Okt 2014 09:56
von Mastler(P)
guete bitrag zwirr. gentleman und verfechter der alten schule.
ich paste din bitrag glaubs no uf facebuech.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 03 Okt 2014 10:31
von PlanetHarrieR
whoopwhoop hat geschrieben:will es videospili hüt 15 milliarde chosted und müglichscht vielne gfalle muess demit si gwünn mache.
wahr
ich glaub, der "mittelgroße" bereich zwischen AAA und Indie muss sich erst wieder vernünftig entwickeln/aufbauen für erzählerisch anspruchsvollere, aber auch etwas aufwändigere Spiele. Als Parallele zum Film befindet sich die Spielindustrie ja praktisch erst in den Vierziger Jahren.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 03 Okt 2014 11:05
von onion
whoopwhoop hat geschrieben:will es videospili hüt 15 milliarde chosted und müglichscht vielne gfalle muess demit si gwünn mache.
am beste no de bruce willis als sprecher neh und em 2 mio. in arsch drücke.
guet investierts geld.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 03 Okt 2014 11:38
von Mastler(P)
onion hat geschrieben:am beste no de bruce willis als sprecher neh und em 2 mio. in arsch drücke.
guet investierts geld.
gitz ja au scho sitt mindestens gabriel knight, isch aber mängisch durchus eh bericherig.
ob mer denn aber au übertriebe vill usgeh muss und nöd en normale sprecher neh chan isch eh anderi frag.
zwirrlibatz hat geschrieben:Werum muess dä Blockbustergrümpel sich ständig gägesiitig copypaste und "cool" sii? Cooli Knarre, cooli Moves, cooli Type, cooli Sprüch, cooli Explosione, coole Sound, cooli Bikes, cooli Tattoos, cool dies cool das.
Wils cool isch?
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 05 Okt 2014 07:33
von geosnow
für jersey shore.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 05 Okt 2014 18:32
von Bejita
Skeletor hat geschrieben:isch euch eigentlich vor luuuter gejammer scho ä mumu gwachse?
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 06:20
von TypeJ
idee: hobby wechsle
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 06:27
von Mastler(P)
TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
glich guete ratschlag wie: gah doch wo andersch anne wenns der da nöd passt.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 06:33
von TypeJ
Mastler(P) hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
glich guete ratschlag wie: gah doch wo andersch anne wenns der da nöd passt.
aber sowas vo
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 06:59
von Bejita
Mastler(P) hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
glich guete ratschlag wie: gah doch wo andersch anne wenns der da nöd passt.
Husch husch
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 07:04
von mr.raw
ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 07:24
von geosnow
S neue xenoblade und mgs werded super.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 11:20
von evo
mr.raw hat geschrieben:ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
i finds au nit so tragisch. muessi nur no so 2-3 games pro johr kaufe und ha gnueg zit zum richtig gueti spiel zspiele.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 06 Okt 2014 11:54
von Tatsujin
mr.raw hat geschrieben:ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
chauf meh PCE ^^
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 07 Okt 2014 07:08
von mr.raw
Tatsujin hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:ich reg mi scho gar nid uff und vergrab mi ind 16bit wält und entdecke Software Perlene, wo ich damals nid ha könne kaufe, will ich zweni batzeli kha ha.
chauf meh PCE ^^
sobald Batzeli übrig, gitts e duo mit rgb...DENN tue ich mi mit dere edle Konsole beschäftige.
Leider wirds nid vor nöggscht Johr sii, da Zügle verdammt viel a Batzeli tuet verbruuche...shit...
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 07 Okt 2014 10:43
von zwirrlibatz
TypeJ hat geschrieben:idee: hobby wechsle
lüüt wie du sind halt aspruchslosi desintresserti zombies. normal.
:::
es gaht im übrige nöd um früehner = besser. sondern was hüt möglich wär aber sälte gmacht wird wäg de AAA paradigme.
Re: Bescht Videospieli Artikel jemals
Verfasst: 08 Okt 2014 07:47
von sadoanarcho
ja, ich empfind das au so. Assassin's Creed häd mi z.B. nie würkli greizt, will mer de Gsichtsusdruck vom Protagonischt nöd gfallt, de glich Gsichtsusdruck wie bi vielne andere Games mit Zielgruppe männlich 14-24, wienen schlächte Schauspieler, wo nöd sini Rolle, sondern de Schauspieler spielt.
ob's momäntan e historischi Baisse a guete Spiel gid, chani nöd säge, willi momäntan wenig aktuelli Spiel spiele, aber han 's Gfühl dass sich 's Medium ine interessanti Richtig wird entwickle, midere breitere Streuig vode Zielgruppe (Alter und Gschlächt, hoffentli au chli meh unisex und kei Vertüfig vode Meitli-Buebe-Klischees) und de Anöcherig vo AAA und Indie. Naja, vielich eifach Wunschdänke.