usa priis 1299.- döller
i de schwiiz choschdets 1399.- chf
in dütschland 1449.- euro lölz
in china 9288.- yuan bim jezige kurs 1451.- chf
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Ja eh, nur gats halt au billiger und praktischer. Ich gsen de Markt für das Ding irgendwie nid...vor allem nid i dere Priisklass. Mal abgseh devo dases goldig agsprayt isch und es Apple Logo druff het büteds ja nid grad psunders vil. Wenns unbedingt Apple mues si gits ja au no d Air und Pro...det hesch es richtigs Display und es paar Ports.geosnow hat geschrieben:konsumiere isch geil
XYBOT hat geschrieben:ihr hend vergässe daser fanless isch und de best akku hebt über 10h. es isch s efizientiste gerät uf em märit
Zuehdem isches recht viel liechter (aber dafür halt au tüürer) als ds neue DELL XPS 13 oder ds Asus ZenBook UX305.anandtech hat geschrieben:It’s just in the last year that we’ve seen NVMe deployed into PCIe SSDs, and those of course have been initially released on to enterprise SSDs. Meanwhile in the consumer space, due to boot issues with NVMe – you need a motherboard as well as OS that can handle booting from NVMe – SSDs are still almost entirely AHCI.
Chasch du au ufm ne intellektuell höhere Niveau diskutiere? Das isch da ds G Forum, aber mir sind all nüm 16ni. Ich chan gern wieder aafange, Forum posts ds editiere, wenis gmacht han, wo das Forum zum ne erbärmliche Flamewar-Sauhuufe verchoo isch.Xinobrax2 hat geschrieben:Ok, NVMe SSDs sind schono super, gits aber au vo Samsung. So what? S 12'' MacBook isch liechter als d 13'' Laptops vo Dell? Aha...Wie lang muesmer Mitglied im Apple Kult si demitmer sich sonen Blödsinn chan schönredä? Es het kei Ports tammisiech!!! Logisch isches liechter...si hend ja alles usegnoh...geeeeez. De Adapter dörfsch jetzt separat mitschleppe wennt mal dis iPhone wotsch aschlüsse oder d SD charte us de Kamera wotsch lese.
Wenn ke Luscht uf Argument hesch, denn schriib doch eifach nümXinobrax2 hat geschrieben: denn han ich bim beschte Wille kei Lust da no gross intelektuell z argumentiere.
Uriel hat geschrieben:unglaublich humorlos und verbitteret
Hütt schriibt au niemert me is Tech Forum, es fallt nume nüme so uf, will die andere Fore au betroffe sindUriel hat geschrieben:Solang ich da inne Mod bin, gilt: 1, 2 tummi Sprüchli im ne Diskussionstopic vertreits, wenns dr Rest wird glöscht. Sust simmer wieder im Zuestand vom 2012, wo genau gar niemer me is Tech Forum gschriebe het.
Intel Core M Prozessor.XYBOT hat geschrieben:ihr hend vergässe daser fanless isch und de best akku hebt über 10h. es isch s efizientiste gerät uf em märit
Läuft genau gleich ab. Offenbar sind allerdings die Bedingungen, unter denen der Prozessor hoch geschraubt wird, vom Betriebssystem abhängig.PlanetHarrieR hat geschrieben: Im Zenbook ist der Core M allerdings niedriger getaktet (0,8), mit dynamischer Übertaktung, wenn's gebraucht wird und die Temperatur es zulässt. Übertakten die neuen Macbooks mit Core M eigentlich auch dynamisch oder wie läuft das da ab?
Ha! Tuscheee, mon ami.Gurgelhals hat geschrieben: Hütt schriibt au niemert me is Tech Forum, es fallt nume nüme so uf, will die andere Fore au betroffe sind
Für dr Moment sinds vermuetlich scho ds wiit gange, aber dummerwiis hends ide Vergangeheit oft «recht» becho. Siehe Floppy, oder DVD Rom (grad bim Air isch d Tech Präss damals ja fascht kollabiert ob dem Skandalon.Gurgelhals hat geschrieben: die glichi Sorte Benutzer dänn doch gern und oft mal gschnäll en USB-Stick istecke tuet zum öppis kopiere.
We meinsch das mit "zuesätzlichem Netzteil" genau? Ds Macbook bezieht sin Stom au über die USB Schnittstell, vo dem her hesch , wenn übrhaupt, nur 1 Netzteil drbi, wo grad alles mit Strom versorgt. Odr verstahn ich dich jetzt falsch?Xinobrax2 hat geschrieben: Ez mal no konkret, wie laufts das? Mal agno ich han zwei externi USB3 HDs oni externi Stromversorgig. Folglich müessted gueti Adapter no e eigni Stromversorgig ha. Das heisst mer schleppt zuesätzlich nomal es extra Netzteil mit.
Hesch denn d USB Ports direkt am mitgliferete Netzteil? Verstan ich jetzt was falsch? Ich kenns halt eifach vo USB Hubs. Wenn die kei externi Stromversorgig hend lifereds zwenig Strom für bestimmti Grät wie z.B. externi HDs oni eigni Stromversorgig. Gömer aber mal devo us die Adapter sind zuglich au immer grad no d Stromversorgig für de Laptop. Selbscht denn chentmer di externe HDs ja nur bruche wenn s Grät grad am Netz hangt. Also uf wasi eigentlich use wot, de Port chan im Akkubetrieb nid gnueg Strom für mehreri HDs (oder ähnlichi Grät) lifere...die externe 2,5'' HDs sind aber genau für die Situatione womer ebe kei Strom het. Selbscht wennt nur eini aschlüssisch chans scho problem gä wenn d Versorgig mal schwankt und das chan scho passiere wennt zuesätzlich no e Muus aschlüssisch. Oder het Apple de Port irgendwie komplett umgrüsted demiter beliebig vil Strom vom Akku chan zieh?Uriel hat geschrieben:We meinsch das mit "zuesätzlichem Netzteil" genau? Ds Macbook bezieht sin Stom au über die USB Schnittstell, vo dem her hesch , wenn übrhaupt, nur 1 Netzteil drbi, wo grad alles mit Strom versorgt. Odr verstahn ich dich jetzt falsch?Xinobrax2 hat geschrieben: Ez mal no konkret, wie laufts das? Mal agno ich han zwei externi USB3 HDs oni externi Stromversorgig. Folglich müessted gueti Adapter no e eigni Stromversorgig ha. Das heisst mer schleppt zuesätzlich nomal es extra Netzteil mit.
Zuedem: für die Lüt wo du kennsch, isch ds Macbook ja au gar nüd denkt. Die Chaufed sich es Macbook Pro, odr? Die werded ja kuum bisher die einiges schwächere Macbooks benutzt ha?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste