2012 für PC erschiene jetzt endlich auf für PS4.
Han d Beta paar Täg gspielt und für das, dass das Game gratis isch und mer nidmal PS Plus ha muss, isch es verdammt starch. Hoffe Bugs wärded no eliminiert und dass sich en akzeptabli Mängi a Spieler chan uf eim Server tummle. Ich finde es macht vieles besser als d Battlefieldreihe. Natürli chunnts aber au bi vielne Schae nid ad Qualität ane vo BF. z.B. wenns um de Sound oder d Details bi Waffe und Fahrzüg gaht.
Aber das Game isch gratis und obwohl mer mit richtigem Cash chan spiele, hed mer dadurch nid würklich Vorteil, wo eim de Sieg ermögliched...
Wird das öpper spiele?
PS4: Planetside 2
Moderatoren: Master(G), zeromeier
PS4: Planetside 2

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
als BF4 Spieler find ichs bitz lame... ha beta au paar stund gspielt, hett mi ned richtig packt, au wenn vieles ah BF erinneret unds eigentlich gar ned mal schlecht isch.
aber huet ab für dass es gratis isch und mer kei psn plus brucht, würkli gueti sach!
spiele tue ichs trotzdem ned. wenn online-MP-shooter, dänn äbe wie gseid BF4. das chani, das känni und da bini guet. en roger federer faht ja au ned plötzlich ah tischtennisch zspiele... ja guet, blöde vergliich, aber weisch wasi mein?
aber huet ab für dass es gratis isch und mer kei psn plus brucht, würkli gueti sach!
spiele tue ichs trotzdem ned. wenn online-MP-shooter, dänn äbe wie gseid BF4. das chani, das känni und da bini guet. en roger federer faht ja au ned plötzlich ah tischtennisch zspiele... ja guet, blöde vergliich, aber weisch wasi mein?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das mit em 'huet ab' nimm ich zrugg.
ha no dänkt, da gitts sicher en hagge.
da isch de hagge:
Abo-Preise:
- 1 Monat: EUR 14,99
- 3 Monate: EUR 39,99
- 6 Monate: EUR 69,99
- 12 Monate: EUR 99,99
ha no dänkt, da gitts sicher en hagge.
da isch de hagge:
Abo-Preise:
- 1 Monat: EUR 14,99
- 3 Monate: EUR 39,99
- 6 Monate: EUR 69,99
- 12 Monate: EUR 99,99
Re: PS4: Planetside 2
Ja klar, aber lugs dir genauer a!
Wenn das chaufsch hesch ähnlichi Vorteil wie bim Battlefield mit Premium. Wäge dem bisch nid besser... hesch eifach chli meh Komfort. Chunnsch chli meh ingame Währig über, chli meh XP oder so... aber nötig isch nüt vo dem.
Es isch nid Pay2Win. Mer chönntis eher Pay4Comfort nänne. Chasch chli schneller uflevle.. .that's it.
Wenn das chaufsch hesch ähnlichi Vorteil wie bim Battlefield mit Premium. Wäge dem bisch nid besser... hesch eifach chli meh Komfort. Chunnsch chli meh ingame Währig über, chli meh XP oder so... aber nötig isch nüt vo dem.
Es isch nid Pay2Win. Mer chönntis eher Pay4Comfort nänne. Chasch chli schneller uflevle.. .that's it.