Gruusigi mensche

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Re: Gruusigi mensche

Beitrag von Uriel »

Filicht e chliini Aamerkig weg de Chatze und der Evolution:
Der Witz a de gezielte Züchtig isches ja grad, dass du Arte züchtisch, wo so i de Natur nüd vorchömed (SURPRISE). Was au heisst, dass du Arte züchtisch, wo Eigeschafte händ, wo sie für der "Herti Kampf i der Wildnis" nüd grad geignet mached: Chatze ohni Fell, Hünd ohni irgendwas.
Ohni spezifischer ds wärde, würd ich mich nüd zu de Ussag hiiriisse laa, dass jedi Haltig vom ne Tier i de Wohnig a priori Tierquälerii isch.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

E Tigerchatz isch nid züchtet sondern domestiziert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Das Topic :lol:

Also ich läbe sit Geburt mit Chatze zäme und würd si nie ischperre. Mer mues jedem Tier d Möglichkeit gä, sich i de Natur frei zbewege. Nid jedes Tier brucht das, aber es isch nume fair ihm d Möglichkeit zgä.

Hygiene .... Ich darf mer gar nid vorschtelle was da alles abgaht uf de Erde. Dänket a de nöchschte gn dra; A de Controller etc hets so vil Bakterie das d Bradwurscht gschider mit Messer und Gable tuesch ässe. :-D
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

min chatz hät scho immer dörfe use. wenn sie inecho wott, da muess sie bi mier en guete moment verwütsche. ich lahn sie viellicht eis vo feuf mal ine.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

emP hat geschrieben:E Tigerchatz isch nid züchtet sondern domestiziert.
Aber wiist trotzdem sehr spezifischi Eigeschafte uuf, wo sich vo Wildchatze underscheidet. Vgl.Krueger 2009. Der Ufsatz trifft üseres Thema nüd ganz, aber der Aafang isch trotzdem rächt bruuchbar für üseri Diskussion.
Ich würd i dem Fall trotzdem vonere "Züchtig im wiitere Sinn" spräche (es git ja i de Biologie der Begriff «self domestication» für der Sachverhalt, bi dem ich aber ehrlich gseid nonig so verstan, was das genau söll sii).
Wenn ich dich jetzt nüd komplett falsch verstan, würdisch du meine, dass wenn mer e Wildchatz dihei het, me e Form vo Tigerchatz hät, was falsch isch. Die beide Arte unterscheidet sich sowohl genetisch als au verhaltensbiologisch
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

@Uriel

isch richtig so. die europäisch kurzhaarchatz isch kei wildchatz meh, sie hend nidmal meh die gliich fortpflanzig wie wildchatze. räuber sinds natürlich immerno, aber das bedütet nid ds gliiche.

thaeye hat geschrieben:ich han vorher inere 2.5 zimmerdachwohnig gwohnt, de molotov isch nöd ubedingt glücklich gsi, haet sich im gsicht kratzt etc.
isch das die gliich chatz, dere du dr chopf in urin drückt hesch und denn gseit hesch "es tuet mir meh weh, als ihm"? :lol:

und ich würd nie inere 2.5Z wohnig e chatz halte. und o nie allei. ebe wie gseit, es chunnt extrem drufaa, was für bedingige da sind.
übrigens kenn ich mehreri chatze, wo trotz uuslauf garnümm use ghö wills vorher sind wohnigschatze gsi. genau drum ischs so erheblich wie's vo aafang aa ghalte werde - e chatz wo nüt anders kennt (und dere's guet geit) het kei aktive verlust vo irgendöppis und dür das git's o keis aktivs liide uf grund vo dem. e chatz rationalisiert chuum wie e mensch was sie ev. "verpasst", das isch e vermenschlichung vom tier.

was natürlich nid heisst, dass ev. nid allgemein sache chöi falsch laufe und es wohnigstier nid unglücklich isch. wenn dich aber nur e bitz mit dim tier usenandersetzisch, merksch wie's ihm gaht. chatze sind nid grad schwer in punkto feedback. chasch immerno dini wohnsituation ändere wenn's nid gaht, das isch für mich halt eifach klar (natürlich nid für jede, das isch scho so).
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

feeshlee hat geschrieben:min chatz hät scho immer dörfe use. wenn sie inecho wott, da muess sie bi mier en guete moment verwütsche. ich lahn sie viellicht eis vo feuf mal ine.
bi üsere chatz hei mr amigs o keis chatzetürli gha. sie het eifach bits a dr tür kratzt, dass mir sie inelöh.
wenn das zunere ziit isch gsi, wo mir scho schlafe, isch halt pech gsi und denn isch sie halt am morge inecho.
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0

Beitrag von sam »

Sylvara hat geschrieben: isch das die gliich chatz, dere du dr chopf in urin drückt hesch und denn gseit hesch "es tuet mir meh weh, als ihm"? :lol:
absolut falschi reaktion. wenn die eigeti chatz inepisst den macht si das nöd ohni grund!
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Sylvara hat geschrieben:isch das die gliich chatz, dere du dr chopf in urin drückt hesch und denn gseit hesch "es tuet mir meh weh, als ihm"? :lol:
"das wird ihm weher tun als mir" wenn scho
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

lol jetzt chömets widr, es isch am afang gsi, de 2. tag, er haet denk schiss gha und drum gschiffet, den han ich ihm churz de grind drin gsteckt und den is chistli (daser denk schnallt wohin mit dem schiff), siit döt macht ers nömm. uuuuu böse tierliquäler.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Okt 2011 11:29, insgesamt 1-mal geändert.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

sam hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben: isch das die gliich chatz, dere du dr chopf in urin drückt hesch und denn gseit hesch "es tuet mir meh weh, als ihm"? :lol:
absolut falschi reaktion. wenn die eigeti chatz inepisst den macht si das nöd ohni grund!
hei mir bi üsere chatz o so gmacht gha, wichtig isch eifach dass es grad sofort si mues. wenns ersch später gsehsch bringts nüt.
2mal und denn het sis nie meh gmacht.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

jetzt ischer en gebüschschiffr. problm glöst.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

http://www.20min.ch/news/kreuz_und_quer ... y-12213227

"Jedes sechste Handy hät Gaggi-Bakterie :happy: "
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

yumm
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Chatzetürli, mit hätte no eis zum Verchauf. Intresse, anyone? Isch so eis mit Magnet "Schlüssel".
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Bild
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Acid hat geschrieben: En Hund putzt sich nid -> Er stinkt.
En Chatz putzt sich -> sie stinkt nid.
Bild
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Meinsch stimmt nid?
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ritschi hat geschrieben: hei mir bi üsere chatz o so gmacht gha, wichtig isch eifach dass es grad sofort si mues. wenns ersch später gsehsch bringts nüt.
2mal und denn het sis nie meh gmacht.
dass du ihre dr chopf in seich hebsch, het kei direkte zämehang dermit warum sie öppis lehrt....katze reagiere nid uf "bestrafig". :roll:
uf früscher tat ertappe isch richtig oder no besser churz dervor. es würd denn aber o länge, negativs feedback ds ghä (klatsche, zische whatever) damit sie unterbroche wird, und sie zum kistli ds träge paarmal. zudem gits jensti chatze, wo e grund hend warum's bislet (falsches streu etc.). da chaschs no hundertmal so probiere und es bringt nüt.

aber isch scho guet, die wenigste lüüt kapiere dr unterschied zwüsche kausalität und korrelation. :lol:
git o lüüt wo bhaupte, dr hund lehrt öppis wenn mer ihm eis zum grind haut.
Zuletzt geändert von Sylvara am 17 Okt 2011 08:07, insgesamt 1-mal geändert.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

äh nei. wie meinsch en hund butz sich nöd? du häsch no nie en hund gseh, wo sich am morge und dur de tag dure butzt?
oder meinsch die chatz wo de ganz tag duur dusse isch, milbe zecke und flöh heitreit, eitrigi wunde hät, verfilzti haarchneuel am arsch, die stinki nöd?
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

d chatz vor schwiegermutter isch nur ei mal usem hus. da hettere glanget. nachbarschatze, auto, und und und (wohl paar schlechti erfahrige). die bringsch nüm us de 4 wend sprich stegehus use. gschidi chatz.
Bild
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

h4xX0r hat geschrieben:äh nei. wie meinsch en hund butz sich nöd? du häsch no nie en hund gseh, wo sich am morge und dur de tag dure butzt?
oder meinsch die chatz wo de ganz tag duur dusse isch, milbe zecke und flöh heitreit, eitrigi wunde hät, verfilzti haarchneuel am arsch, die stinki nöd?
butze isch e charakter sach. wie bi de mensche.
han e chatz gha die isch zfuhl gsie sich selber zbutze. het agfange, nach 5 min isches em verleidet. er het da denn amigs s gspöhnli mache lo bzt. d hünd.

zuesetzlich hani 2 hünd de eind butz sich regelmessig ergo stinkt er ned de ander ischt ein schwein.
Bild
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

h4xX0r hat geschrieben:äh nei. wie meinsch en hund butz sich nöd? du häsch no nie en hund gseh, wo sich am morge und dur de tag dure butzt?

Also ich han scho Hünd gseh wo sich es bitz putzed... aber ich han tatsächlich no niä en Hund gseh wo sich au nur anöhernd so gründlich putzt wiä en Chatz.

Und au Chatzä wo de ganz Tag durä dussä sind, stinked i de Regel nid (Flöh und Zeckä sind zwar müesahm, allerdings au nid grad en Grund für Gruchsentwicklig). Verfilzti Hoor gits denn ehnder bi Chatzä mit seer langä hoor, und dass sind nid diä meischtä.

Hünd händ eifach e massiv stärcheri Gruchsentwicklig, das isch doch so... Mir händ langi Zit Chatzä gha (2 verschiedeni), beidi im Verglich zu Tiger oder somit relativ langä Hoor, und diä händ sozägä gar niä au nur gross gschmöckt, au nid wenns gschifft hed. Wenn hingägä de Kolleg mitem Hund i mini Wohnig chund, muesi luege dasser nur i miner Chuchi isch, suscht schmöki de nochere Wuchä no.

Sylvara hat geschrieben: git o lüüt wo bhaupte, dr hund lehrt öppis wenn mer ihm eis zum grind haut.
Git sogar Lüt wo meined d Chinder lerned öpis wemerne eis an Grind haut...

Mir händ immer nur i de erschtä Moment es Chatzächischtli gha, wo d Chatzä nonig so usä händ chönä.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

tüe d'chind o.
aber das isch scho wieder ganz es anders thema olol
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

wenn de kolleg vo dim hund stinkt, denn sött er ihm uufhöre aldi-fueter und aldi-guzeli füetere.
Antworten