TROLL !ritschi hat geschrieben:tüe d'chind o.
aber das isch scho wieder ganz es anders thema olol

Moderator: Avenger
TROLL !ritschi hat geschrieben:tüe d'chind o.
Also ich han kei Hundh4xX0r hat geschrieben:wenn de kolleg vo dim hund stinkt
Das chan natürlich scho au e Grund si. Und er putzten natürlich au niä. Allerdings ischsmr, wenn au i weniger extremem Usmaas, scho bi manchem Hund ufgfallä.h4xX0r hat geschrieben:, denn sött er ihm uufhöre aldi-fueter und aldi-guzeli füetere.
Werum, s Thema isch doch grussigi Mänschä, und was sind Lüt wo Chind schlönd denn anders?ritschi hat geschrieben:tüe d'chind o.
enttarntSylvara hat geschrieben:TROLL !ritschi hat geschrieben:tüe d'chind o.
das wär denn die daritschi hat geschrieben:
aber ha zum glück die besti vor wält wo nur e chline tropf bruchsch und grad sofort izieht und nid fettet.
ritschi hat geschrieben:mir hei die dümmsti seife im gschäft, tröchnet d'händ mega us. muesi nachher immer handcreme nä.
aber ha zum glück die besti vor wält wo nur e chline tropf bruchsch und grad sofort izieht und nid fettet.
wo bisch denn ds bern düregloffe? Rithalle isch im fall nid repräsentativ.h4xX0r hat geschrieben:würklich zum chotze. ich han immer gmeint nur bern segi so gschisse.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
:typej:h4xX0r hat geschrieben:[alles gruusig und scheisse] ich han immer gmeint nur bern segi so gschisse.
Astroboy hat geschrieben::typej:h4xX0r hat geschrieben:[alles gruusig und scheisse] ich han immer gmeint nur bern segi so gschisse.
anschienend seg "ständig de rotz ufezie" gsünder als d nase z butze.zwirrlibatz hat geschrieben:zrugg zum topic:
gruusigi mänsche = lüüt wo im öv d'nase nöd putzed und ständig de rotz ufeziehnd.
und die wo uf de bode schpöize.
ritschi hat geschrieben:die wo d'händ nid wäsche gsehs nid mal, wöu sie drann verbi laufe olol müesst me eigentlech a d'tür chläbe
z'züri isch es nur det gruusig wo s'aargauer partivolk umelungered. drum hetts meh siff und puff im chreis 1 und am bellevue etc als - me würds schier nöd glöibu wemme nöd überleit - im "verruechte" 4i und 5i wo nämli vorallem lüüt verchehred wo det au wohned. mit angerne wort, me vergliicht i däm fall da nöd züri sondern aargau mit bärn.Sylvara hat geschrieben:LOL!Astroboy hat geschrieben::typej:h4xX0r hat geschrieben:[alles gruusig und scheisse] ich han immer gmeint nur bern segi so gschisse.
bern >>>>>
sechsilüüte-platz
das säged d'asiate au gern aber isch natürli blödsinn. nasebutze unxundOverdose hat geschrieben:anschienend seg "ständig de rotz ufezie" gsünder als d nase z butze.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste