min mitarbeiter isst de pflotsch us sine ohre. leggar.emP hat geschrieben:hüt am morge ere Frau zuegluegt wie si de Pflotsch us ihrene Auge gässe hett. zersch links, denn rechts.
So züg wetti amigs eigentlich nid gseh.
Gruusigi mensche
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wääääähh~!!
nüd mal er macht das:

nüd mal er macht das:

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: Gruusigi mensche
Ich bin chli verwirrt. Was isch Augepflotsch?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
augeziger, die chruschte wo usegrüblisch
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r hat geschrieben:min mitarbeiter isst de pflotsch us sine ohre. leggar.emP hat geschrieben:hüt am morge ere Frau zuegluegt wie si de Pflotsch us ihrene Auge gässe hett. zersch links, denn rechts.
So züg wetti amigs eigentlich nid gseh.
mmm. popelesser gsehni au regelmässig. im auto gäbe sich d Lüt oft ungehemmt söttige kulinarische fescht hi, wüll si sich ellei und ungstört füehle.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
h4xX0r hat geschrieben:augeziger, die chruschte wo usegrüblisch
fair. Finde Naseböög und Ohreschmalz vill grusiger.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
wie isch denn de gschmacklich unterscheid so?Chäller hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:augeziger, die chruschte wo usegrüblisch
fair. Finde Naseböög und Ohreschmalz vill grusiger.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
het jetz scho öpper dr kleber wieder abgrisseSylvara hat geschrieben:so, ha hüt e kleber ufe spiegel vo beidne WC gmacht - vilicht bringts ja öppis

mache als nächsts es farking riese-poster a d'türe - this is WAR!!!

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330

het öpper wahrschinlech jedesmal es schlechts gwüsse gha, wenn er de chläber gseh het!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
guet wär immer es fetli mache und das uufhänkeSylvara hat geschrieben:het jetz scho öpper dr kleber wieder abgrisseSylvara hat geschrieben:so, ha hüt e kleber ufe spiegel vo beidne WC gmacht - vilicht bringts ja öppis![]()
mache als nächsts es farking riese-poster a d'türe - this is WAR!!!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
emP hat geschrieben:wie isch denn de gschmacklich unterscheid so?

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
weiss nöd öb das hütt no wer macht, aber mag mi dra erinnere dass min grossvater immer en schnudderlumpä im sack ghaa het, und s groosi hät ne wider gwäsche.... isch eigentlich scho no guet aber ich bruuche lieber einweg-nastüechli, wenn niemert luegt hebi mängisch s einti naseloch zue und schnüüz alles durs andere naseloch use an bode
natürlich nur dusse und wenns niemert gseht 

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
krass hanni de thread verpasst.
uf jede fall: uf de arbet gits bi eus au lüüt wo sich nach em pisse d'händ nöd wäsched.
ALSO SIE LANGED IHRE SCHWANZ, AMIGS SOGAR IHRI VORHUUT AA und langed dänn anderi sache aa während de arbet.
smegma-partikel, ich find das nöd so toll.
diheime channis no verschtah, tunni d'hand nach em wasser löse au nöd wäsche. aber i aweseheit vo andere immer. natürli schpielt au es bitz signaling mit..signalisiere "lueg ich bin en subere, ich wäsch sogar nach em pisse d'händ", aber ich machs au v.a. us reschpäkt vor em mitmännsch, ich hett bitz es biire bitz es schlächts gwüsse wänni min pimmel und dänn en mitmännsch alang (ich fänds zwar au luschtig, aber s'schlächte gwüsse würd überwiege). :>
EDIT: DIEHEIME TUNNI D'händ ___AMIGS___ au nöd wäsche. :>
uf jede fall: uf de arbet gits bi eus au lüüt wo sich nach em pisse d'händ nöd wäsched.
ALSO SIE LANGED IHRE SCHWANZ, AMIGS SOGAR IHRI VORHUUT AA und langed dänn anderi sache aa während de arbet.
smegma-partikel, ich find das nöd so toll.
diheime channis no verschtah, tunni d'hand nach em wasser löse au nöd wäsche. aber i aweseheit vo andere immer. natürli schpielt au es bitz signaling mit..signalisiere "lueg ich bin en subere, ich wäsch sogar nach em pisse d'händ", aber ich machs au v.a. us reschpäkt vor em mitmännsch, ich hett bitz es biire bitz es schlächts gwüsse wänni min pimmel und dänn en mitmännsch alang (ich fänds zwar au luschtig, aber s'schlächte gwüsse würd überwiege). :>
EDIT: DIEHEIME TUNNI D'händ ___AMIGS___ au nöd wäsche. :>
Zuletzt geändert von chind am 02 Nov 2011 19:53, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aha, bisch am zueluege?chind hat geschrieben:AMIGS SOGAR IHRI VORHUUT

gaht mer au so. ich würds ja au nöd welle.chind hat geschrieben:ich hett bitz es biire bitz es schlächts gwüsse wänni min pimmel und dänn en mitmännsch alang (ich fänds zwar au luschtig, aber s'schlächte gwüsse würd überwiege). :>

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
viel lüüt tüend ihre pimmel nach em pisse nöd no lang umenandquätsche oder lang schüttle. bi dene lüüt chasch sicher sii, dass nachane no es paar 2-3 tröpfli bisi usechunnt (z.b. wänns absitzed (bi lüüt mit schwache kegelmuskle chömmed amigs au 20-30 tröpfli use!!!)) - ihri underwösch isch am abig folglich nöd so suuber wie mini. will ich schüttle zimli lang und wring en fescht, ussert es pisst öppert näbed mir, dänn tueni au nöd lang schüttle, will das komisch chönnt sii.
gwüssi lüüt mached bim schüttle no uuf- und ab-bewegige, wipped also ganz liecht no mit de chnüü.

(nei. normalerwiis würdi die klarschtellig nöd schriibe und eifach de erröt-smilie so allei dete schtah lah, aber will me bi mir no s'gfühl chönnt ha, ich wär schwul (vlt will ich e sehr feminini siite a mir han), willi das klarschtelle¨!! :>)
gwüssi lüüt mached bim schüttle no uuf- und ab-bewegige, wipped also ganz liecht no mit de chnüü.
Mastler(P) hat geschrieben:aha, bisch am zueluege?chind hat geschrieben:AMIGS SOGAR IHRI VORHUUT![]()

(nei. normalerwiis würdi die klarschtellig nöd schriibe und eifach de erröt-smilie so allei dete schtah lah, aber will me bi mir no s'gfühl chönnt ha, ich wär schwul (vlt will ich e sehr feminini siite a mir han), willi das klarschtelle¨!! :>)
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Zum Glück häts bi eus nur eis Pissoir und 1 abschlüssbari Toilette (uf em Männer WC) dänn muesi niemmertem zueluege. Es isch au en huere chliine Ruum. Emal hämmer en Typ bi Eus gha (isch während dä Probeziit freigstellt worde) dä isch is WC cho wo ich grad is Pissoir am brünzle gsi bin und dä Siech hät doch echt ein Meter hinder mir gwarted bis ich fertig gsi bin. Hät no chli über d'Arbeit gschwätzt und so. läck isch das unagnähm gsi... Das wär sonen vorzeige Grüsel.
Mal hanen müese stoppe will er hät nach sim Toilettegang ohni händwäsche d'Kafimaschine uffülle.
Gaht garnöd!
Mal hanen müese stoppe will er hät nach sim Toilettegang ohni händwäsche d'Kafimaschine uffülle.
Gaht garnöd!
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
filicht heter au öffter sin pimmel in wassertank vo dr kafimaschine ghebt. stell der vor.Marco_in_motion hat geschrieben:Zum Glück häts bi eus nur eis Pissoir und 1 abschlüssbari Toilette (uf em Männer WC) dänn muesi niemmertem zueluege. Es isch au en huere chliine Ruum. Emal hämmer en Typ bi Eus gha (isch während dä Probeziit freigstellt worde) dä isch is WC cho wo ich grad is Pissoir am brünzle gsi bin und dä Siech hät doch echt ein Meter hinder mir gwarted bis ich fertig gsi bin. Hät no chli über d'Arbeit gschwätzt und so. läck isch das unagnähm gsi... Das wär sonen vorzeige Grüsel.
Gaht garnöd!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
e tradition wäg de papierknappheit im chrieg. hani au no brcho. grüüsigscht.turntablism hat geschrieben:weiss nöd öb das hütt no wer macht, aber mag mi dra erinnere dass min grossvater immer en schnudderlumpä im sack ghaa het, und s groosi hät ne wider gwäsche....
I speeled my drink!
stoffnastuech. SUPER. kolleg vo mir het das au gha in dr primarschuel
min vater sis schnupftuech isch au nöd unbedingt sehr schön gsi zum aluege. meistens so es hässlichs glarnertuechli lol.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
evo hat geschrieben:filicht heter au öffter sin pimmel in wassertank vo dr kafimaschine ghebt. stell der vor.Marco_in_motion hat geschrieben:Zum Glück häts bi eus nur eis Pissoir und 1 abschlüssbari Toilette (uf em Männer WC) dänn muesi niemmertem zueluege. Es isch au en huere chliine Ruum. Emal hämmer en Typ bi Eus gha (isch während dä Probeziit freigstellt worde) dä isch is WC cho wo ich grad is Pissoir am brünzle gsi bin und dä Siech hät doch echt ein Meter hinder mir gwarted bis ich fertig gsi bin. Hät no chli über d'Arbeit gschwätzt und so. läck isch das unagnähm gsi... Das wär sonen vorzeige Grüsel.
Gaht garnöd!

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
evo, schriib bitte meh so biiträg.