d`frau isch schwanger; wie finsch? wie isches so vater si? häsch bsunderi erlebniss gha? häsch en bueb wölle und es meitli becho; was denksch drüber? fotis wäred au no nice

Moderator: Avenger
und ich bin froh bruch ich sonen scheiss nöd! lieber videospieli chaufeAndy hat geschrieben:Zom Glück hani Nome Sex mit nuttene.
Ha,ha dä ganz stutz verhuered...Andy hat geschrieben:Zom Glück hani Nome Sex mit nuttene.
lol und vo wem bisch den das? vor mueter natur?sam hat geschrieben:bin ich den scho arg entüscht.
das tönt als wärs mache vill ahsträngender als das wo nachher chunntfeeshlee hat geschrieben: mi sind nämli fasch es jahr am versueche gsi und ebe es bizzeli verchrampft...
wenn so willsch ja aber no isches ja nöd so wiitTatsujin hat geschrieben:lol und vo wem bisch den das? vor mueter natur?sam hat geschrieben:bin ich den scho arg entüscht.
schadagestuffer hat geschrieben:No comment from my side!!!!
agestuffer
es jahr am probiere und nachher nensch es djimon.feeshlee hat geschrieben:bim erschte chind, wo min frau gseit hät, sie seg schwanger, isch min erschte gedanke gsi: puuh, endli.
mi sind nämli fasch es jahr am versueche gsi und ebe es bizzeli verchrampft...
bim zweite isch dänn nüm so viel druck da gsi.
ich wüsst en verdammt gueti adrässe, wo du jetzt go klingle chöntisch, um genau die diskussion loszträtte. obwohl ich mier vorstelle chönt, dass sich dänn dini eltere aluege würded und säge: dä junior hät rächt...Vyse hat geschrieben:Wieso macht me überhaupt chinder?
Zum öpper innigscht chönne liebe? Es git gnueg, scho exischtierendi, nach Liebi bedürftigi Mänsche, wieso also en zuesätzliche züüge?
Zudem bruuchts e ordentlichi Portion Gliichgültigkeit, zum es Chind id Wält setze, suscht wür mes gar nöd übers Herz bringe.
...und wie gaht me mit dä Sterblichkeit um? Me weiss, dass sChind sterbe wird, genauso wie me sälber au, es isch fucking grausam so machtlos däre Tatsach uusglifered si. Und es git no hunderti, wiiteri Vorbehält, sich nöd fortzpflanze.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste