Wohnigsbewerbig - Formular scho ah dä Besichtigung abgäh?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wohnigsbewerbig - Formular scho ah dä Besichtigung abgäh?

Ja, füll uus und gib ab
2
29%
Nei, dVerwaltigsperson finds besser, wänns i siim Poschtfächli liiht
5
71%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 7

Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Wohnigsbewerbig - Formular scho ah dä Besichtigung abgäh

Beitrag von Vyse »

Sylvara hat geschrieben:yeah mega.....100m langi schlangene zum e 3.5Z wohnig aaluege. 1std mit kreti und pleti aastah, wills kei platz het ir wohnig. zettel sind o scho ewig weg.
i lache jedesmal wenni das widr noimeds gseh, züri live.
So ischs gsi :lol: Im real Live bini meischtens nöd so e Drama Queen wie im Forum und ha also rächt müesse schmunzle ab dä Absurdität vo dä Situation.
Wohnig uuf em 4. Stock, innerhalb vo ca. foif Minute hät sich dWarteschlange immerhin scho mal in 2. Stock bewegt. :eek2:

Ha aber sGfühl, dass dVerwaltigsverantwortlichi für Stadtwohnige bitz mänschlicheri Persone sind. Ha dänn mitm no bitz gspröchlet.
Er hät gmeint gha, sie würed tatsächlich all Bewerbige duureluege und zerscht nach dä grobe Kriterie selekterie: Betriibig und verhältnismässigs Iikomme (allzu guet Verdienendi werdet zum Glück au grad uusgsonderet).
Dänn gäbts no fiineri Kriterie, ob dPerson i dä Nöchi dArbet hät z.B.

Nja, ha em dänn kundgäh, dass ichs schön finde, dass all Bewerbige duuregönd und er hät mier dänn no es Bewerbigsformular id Hand druckt, obwohl ich gmeint han, ich wür uufgrund em grosse Ahdrang verzichte.
Isch vilicht e "Wink" gsi oder so... ich reichs mal i.
Zuletzt geändert von Vyse am 06 Jan 2012 16:17, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Hey tönt doch guet! Fahr meh uf dere "zwüschemänschliche" Schine. Die chömmed hundert Bewärbige über, wenn aber de wos denn vergid, schomal mit dir es Gspräch gha hed und du für ihn nid nur en witeri Arbetsmappe bisch, sind dini Chance einiges grösser.

Ich find chli schad, was du zu dine alte Wohnige gseid hesch, dass du dich niene Dehei gfühlt hesch. Es gid leider sehr viel Lüt wo en Wohnig nämed wo si sich überhaupt nid wohl fühled und säged: es isch ja nid für immer, nime si jetzt glich. Isch ja nur en Zwüschelösig. Aber schlussändlich sinds denn glich meh als füf Jahr dete... und unglücklich...
Han Verständnis für das, wenn hurtig was ane muess. Aber warum sich bide Wohnigsuechi nid Zyt lah? Han au scho a mehrere Vermieter en Absag erteilt, wel mi denne glich nid wohl gfühlt hetti...
Bim letschte Wohnigswächsel hani gwüsst es muess was grössers und bessers häre, also hani schüch afa sueche. Und han ca. 5 Mönet in Rueh umeglueged, mehereri Wohnige aglueged, und mich denn für die richtig entschiede und zum Glück gad becho. Und es hed nid wenig Bewärber gha.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Vyse hat geschrieben:Abgseh devo, dassi sowieso chancelos bin mit däm Lohn e halbwägs gueti Wohnig zfinde, gits doch ab und zue es Ahgebot, wo dIllusion vonere Chance wiederuufwecke laht.

Was meinsch, was isch gschiider, Formular scho vor Ort uusfülle und imne Mäppli samt em Betriibigsuuszug dä Verwaltigsperson abgäh (falls sie dWohnigsbesichtigung füehrt) oder uuf em übliche Wäg, so schnäll wie möglich per Post zuestelle?
für was wotsch e wohnig. dieä muesch nur ufputzen. :schraube:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Jungendwohndienscht
überall gnosseschaftsbetrag zahle, de chole defür chasch über post go hole, muesch nur chli zinse zahle
christliche wohndienst

no besser, du meldisch dich da ah, und sie bsorged dir alles:

Zeugen Jehovas, Wartturm
ICF
Harekrischna, isch no schön dete ade Bergstrasse
Lion's Club, diä sueched immer viel lüt
Verkehrskadetten

Oder du gahsch zum hochbauamt go schaffe, chan au helfe
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ich tuen eigentli no gärn bitz uufruume und butze, isch so chli dä Instinkt vo dä Näschtreinheit, finde, stuet no rächt guet.
lol zum andere Post: Häsch sGfühl, ich will vo Hirnamputierte bevormundet werde?

@Buccaner
Voll! Machi genauso. Lahne mier gnueg Ziit und gahne au nur Wohnige go besichtige, woni sGfühl han, sie hätti sPotential zum gfühlsmässig es Dihei chönne werde.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Vyse hat geschrieben:(allzu guet Verdienendi werdet zum Glück au grad uusgsonderet)
wieso das denn?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Will dStadt dä Eigetümer vo däre Wohnig isch und dä Mietzins entgäge em ganze Raffgier-Arschlochtrend tüüf haltet. Entsprächend suecheds au Lüüt, mitme gringere Lohn, wo sich e Wohnig under dä übliche Züri-Bedingige nöd chönnted leischte.
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

feeshlee hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:ja schiints machet's teilwiis scho ganzi 'bewerbigs-mappe' vo sich, mit fotos und deckblatt und farbigem papier :groel: :lol:
bettle zum dörfe tüüri wohnige zahle. close welt.
für züri (stadt) isch en 4.5zi neubau mit 125m2 für 1930 frengg es schnäppli.
edit: nk inkl. und mit töff und audoparkplatz. verstaht sich.
hä wie geit de das ? i zahle 2200 für 3.5 zimmer, altbou... hesch die i irgend e gnosseschafft ikouft?
seisch wenn eini frei wird oder du usziehsch.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

meo hat geschrieben:i zahle 2200 für 3.5 zimmer, altbou
:shock: :shock: :shock:

Tsüri -> :suicide:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Sobald me in Züri ahcho isch, wird me zum Herdetier...
Merks ah mier sälber, ich mag Züri, es isch so verheissigsvoll; jede Tag erwartet me öppis vo dä Stadt, aber ändere tuet sich nüüt.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

meo hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:ja schiints machet's teilwiis scho ganzi 'bewerbigs-mappe' vo sich, mit fotos und deckblatt und farbigem papier :groel: :lol:
hä wie geit de das ? i zahle 2200 für 3.5 zimmer, altbou... hesch die i irgend e gnosseschafft ikouft?
ehrli gseit händ mir eigentli uf die soft tour glernt, dass mit vitamin B d'wohnigssuechi einiges agnähmer isch.
die letscht wohnig in witike hämmer becho, will d'frau mit dä frau vum abwart zämegschaffet hät. diesi da isch en gnosseschaftswohnig, ja. mi händ kollege, wo scho zwei jahr länger da wohned. mir händ sie bätte, für eus es aug offezbhalte, sobald was frei wird. nach 14 mönet isches dänn sowiit gsi. sie hettet natürli interne interessent dä vorzug geh, aber die sind dänn grad ide ferie gsi.

ide meischte fäll wächsled wohnige dä bsitzer unter dä hand. da macht dä vormieter en deal mittem nachfolger. iigfädlet wird diese vom vormieter oder vomne kolleg.
mit dä hütige sozial-netzwerch-gsellschaft, wo über feuf ecke jede jede kännt, sötts eigentli nöd so schwierig sii via vitamin B was z'finde. usser me wott dänn öppis ganz spezielles. oder hät würkli kei ziit zum warte, bis sich was ergit.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

s problem isch immer, wenn mer sofort e wohnig brucht. aber das isch doch scho immer so in tsüri gxi. ich kenns nöd anders.
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

Avenger hat geschrieben:
meo hat geschrieben:i zahle 2200 für 3.5 zimmer, altbou
:shock: :shock: :shock:

Tsüri -> :suicide:
defür verdieni hiä meh als z fribourg / bärn
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

meo hat geschrieben:
ehrli gseit händ mir eigentli uf die soft tour glernt, dass mit vitamin B d'wohnigssuechi einiges agnähmer isch.
die letscht wohnig in witike hämmer becho, will d'frau mit dä frau vum abwart zämegschaffet hät. diesi da isch en gnosseschaftswohnig, ja. mi händ kollege, wo scho zwei jahr länger da wohned. mir händ sie bätte, für eus es aug offezbhalte, sobald was frei wird. nach 14 mönet isches dänn sowiit gsi. sie hettet natürli interne interessent dä vorzug geh, aber die sind dänn grad ide ferie gsi.

ide meischte fäll wächsled wohnige dä bsitzer unter dä hand. da macht dä vormieter en deal mittem nachfolger. iigfädlet wird diese vom vormieter oder vomne kolleg.
mit dä hütige sozial-netzwerch-gsellschaft, wo über feuf ecke jede jede kännt, sötts eigentli nöd so schwierig sii via vitamin B was z'finde. usser me wott dänn öppis ganz spezielles. oder hät würkli kei ziit zum warte, bis sich was ergit.
okei so ändlech ischs bi mir o gsi, die wo da gwohn het het z fribourg studiärt... und i ha ire 4000.- für s übernäh vo gwösse möbel, wo neu ca. d'helfti gchoschtet hei :) Aber defür hani nit lang gsuecht und han jetzt e super wohnig.

Aber gäg es zimmer meh und einigi hundert Frankä wenigär het i o nüt
Antworten