Guildwars 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

rofl..anschinend hei sich i de erste 24std scho 1mio lüüt agmeldet gha :lol:
januu, weiss ehrlich gseit eh nid ob beta e gueti idee isch, jetz warti scho solang dassi mer dr launch glaub lieber nid spoilere.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

ab em 10. April chamers vorbstelle. Jede wo tuet bechunnt Zuegang zu allne witere Beta Events + 3 Tag Headstart
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von ritschi »

i mache nie meh beta. has scho so schwierig im ne spiel neu a z'fah, wenn denn o no alles wieder glöscht wird, isch d'motivation ganz wäg. :lol:
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

no beta für mi. abr vorbstelle ganz sicher https://buy.guildwars2.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

han au kän Schlüssel bicho :(
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

150$ für CE isch hoppla schorsch :? .....aber artbook und OST wär ebe scho sehr sehr frisch.
Hmmmmmmmm....
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

sitzisch amigs ane und luegsch s'buech aa am aabig und losisch d'musig?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

ich sammle artbooks und OSTs, also ja. :lol:
derzue chunnt, dass d'GW2 score vom Jeremy Soule isch (wo o für Skyrim komponiert het), sprich fantastisch wird. i chönnts natürlich später chlaue, aber ebe.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

denn stahts ja usser frag, ich mach das jetzt ehner weniger lol
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

find ebe 150$ gliich krass. het mi scho bi SWTOR jensiits dünkt. d'WoW CE isch also amigs billiger gsi?

fairerwiis mues mer säge, GW2 het immerhin nid ono subscriptions im gegesatz zu de andere MMOs. einisch chaufe und denn isch ruhe im kartong.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

Star Wars isch au de Grund warum ich mir bi GW2 nur no d'Digital Deluxe hol. Ei so Staubfänger uf em Tisch langt mer. :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

à propos launch date; es isch glaub nid abwägig, dass angesichts vom pre-sale im april, ds game maximal no 2-3 monet bruucht?
wär sehr geil wenn's Q2 wird, juni/juli schiint nümm so abwegig. vorher hets ja lang gheisse eher aug-okt.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Moff »

naja grafisch isch guild wars2 leider au nur ide cutscenes guet, ide gameplay videos gsehts leider grad viel schlechter us, kein verglich zu tera zB. aber au nur grafisch, für tera gits meh als gnueg gründ dassis nie wird spiele. vo dem abgseh gseht wow hüt immer na sehr guet us findi isch, grafik isch ebe viel meh als nur zitgmässi technik, gradi blizzard bewist das immer wieder.

und bethesta chamer leider ned asatzwis mit blizzard vergliche, aber ich glaub da muemer au gar ned gross usfüehre werum.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

wieso - i vergliiche spieli, meh mues ich nid. okay, wow isch es MMO, aber vo dem abgseh gits für mich kei spiel wo "besser sind" als es fallout oder skyrim, o nid vo blizzard. also machet's für mich o nid die beste games. Diablo interessiert mich null. inzwüsche existiert blizzard sowieso nümm i dere form, wie's mal gsi isch.

und ich nimme aa, das hätt ins andere topic sölle ;)
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Moff »

ja :lol:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Moff »

blizzard het en bedeütend höchere qualitätsstandard, de polisch in sache design und gameplay isch enorm, viel höcher als bi allne andere spielentwickler, de einzig wo annähernd drananechunnt isch miner meinig nach nintendo.
das allei längt scho zum blizzard zur dütliche nummer 1 mache, zudem händ aber all games au na en herusragendi kompetitivi multiplayer komponente.

beid sache ziehnds dure sit öppe 20 jahr ufneme niveau wie kein andere hersteller, sit diablo 1. findi bemerkenswert und es isch drum au die einzig spielschmiedi wo ich na blind vertraue. keis spiel het mich bisher entüscht sondern hüfig die enorm hohe erwartige na übertroffe, letschts bispiel starcraft 2. das zeigt au, dass gar kei bedütig het, dass nüm all lüt bi blizzard debi sind. die wichtige offebar schona.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

im konsolebereich hets doch no einigi mit viel polish, nid? square RPGs find ich zum bispil o sit 20 jahr fantastisch.
isch bitz schwer ds vergliiche mit PC und denn sind online games /MMOs nomal e anderi sach. logisch het WoW als MMO top polish und gameplay, da chame nüt säge. aber es fehlt a anderem inzwüsche und das gseht mer jetz bi SWTOR und wird me sicher o bi GW2 gseh - wo hoffentlich o polish het. scho die ganz launch philosophie ("es geit solang wie's geit") wo ArenaNet sit 2 jahr demonstriert, laht druuf hoffe.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

Sylvara hat geschrieben:à propos launch date; es isch glaub nid abwägig, dass angesichts vom pre-sale im april, ds game maximal no 2-3 monet bruucht?
wär sehr geil wenn's Q2 wird, juni/juli schiint nümm so abwegig. vorher hets ja lang gheisse eher aug-okt.
ArenaNet het gseit dass es churz nach der Beta usechunnt. Leider gsehts so us dass si die zimlich in d'Lengi ziehn:
Die erschti startet morn. Die womer garantiert inechunnt wemmers Spiel vorab chauft fanget ändi April a. Ab denn wännds witeri Wuchenend Events mache im Abstand vo jewils eim Monat. Wie vieli es si wärdet, wüssets no nid. Näme mer mol a es würdet no 2 witeri si, simmer bi ändi Juni und s'Spiel chönnti im Juli usecho. Wär möglich.

Allerdings het NCSoft gseit dass sie "saisonali Iflüss" wärdet berücksichtige bim Releasedatum. Das düt ich so, dass sis wahrschinlech nid im Hochsummer usebringe. Macht au chuum e Firma.

Ich schätz es chunnt ändi Auguscht oder im Septämber
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

geilo, endi april also definitiv schomal bitz game! :herzli:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von ritschi »

het euch GW 1 spass gmacht? mir ganz und gar nid. drum bini momentan nid so begeisteret für gw 2.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

git nurno sehr wenig, was ds 2 em 1 ähnlich macht. heisst also garnüt, lueg lieber die ganze previews etc. (Getbonked macht gueti uf yt) aa. gw1 het mich nid gross fasziniert, aber jetz si o ganz anderi ambitione derhinder.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

ich freu mi richtig uf GW2 will ich die ganze möchtegärn-wie-WOW-Clones wo eim mit jedem Spiel schnäller verleide nüm chan gseh. Chan nume besser wärde. GW2 und ArchAge sind die Spiel woni die gröscht Hoffnig han dass sie das verstaubte Genre revolutioniere chönnte.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von ritschi »

ah fair, wenns anders wird muesi mal bits infos zieh.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

und wieder e press NDA lifted die wuche. dr Massively bricht über WvW het mich grad vo de socke ghaue - läck freu ich mich, es isch dr wahnsinn!!! :herzli: :herzli: :herzli:
scho nur das mehreri hundert lüüt bis zu zwei wuche pro schlacht dran sii, vo 3 verschiedne server.
"I would have to say, however, that the absolute best part of my time in WvW was being involved in a fortress siege. Madness! Sweet, glorious havoc! Catapults fired everywhere while castle defenders rained hell from the battlements and the infantry of both sides duked it out in front of the keep's gates. It was one of the most intense, edge-of-my-seat experiences I've had in quite some time, and I absolutely can't wait to do it again."
unbedingt läse: http://massively.joystiq.com/2012/03/26 ... -vs-world/" onclick="window.open(this.href);return false; :!:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

So, isch pre-purchased via alcom. Sött ab 10te use, inkl beta key endi monet. Hoffemers beste.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] und 1 Gast