Was machsch du denn genau?thaeye hat geschrieben:ich bin extrem. das isch wahr.
das du als kreative wott i de werbe oder filmbranche wottsch fuess fasse, das so gsesch isch verständlich. ich bin siit 10 jahr i dem gebiet tätig und schaff tagtäglich mit neuromarketing asätz und allem wueste. piss mir ja selber as bei.
s ganze isch systematisch ufbaut und prägt dis hirni meh als du meinsch. natürli seit jede er chan das lenke, isch aber nöd so. haet scho fruehner i kinospots sötigi asätz geh, nur sinds jetzt ganz gross usgrollt worde i de letschte 10 jahr.
Klar, ich gib zue das ich Werbig au interessant finde. In erster Linie bini aber de Meinig das gueti Werbig unterhalte oder eifach Emotione wecke sött. All de ander Fark wie Handy- oder Inetwerbig chani nöd uustah. Wobiis au dete originelli und unuufdringlichi Sache git, wenn au sehr selte.
Bim Punkt das mer Werbig nöd eifach abstelle und/oder ignoriere chan stimm ich dir voll und ganz zue. Aber de Hirnfigg chumi nöd ganz mitüber. Wenn ich im Supermarkt stah passiered bestimmt unterbewusst gstüürti Iechäuf woni ohni Werbig nöd gmacht hett. Aber ich chauf kei Corn Flakes vo Kellogs oder vo M-Budget oder suscht öpperem wenn ich kei Corn Flakes bruuche. Nume Old Spice, Old Spice chaufi au wennis nöd bruuche
