Ds G Forum wird Alt

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Re: [ITefilon 5] iPhone 5 am 12.9

Beitrag von Supersonic »

thaeye hat geschrieben:ich bin extrem. das isch wahr.

das du als kreative wott i de werbe oder filmbranche wottsch fuess fasse, das so gsesch isch verständlich. ich bin siit 10 jahr i dem gebiet tätig und schaff tagtäglich mit neuromarketing asätz und allem wueste. piss mir ja selber as bei.

s ganze isch systematisch ufbaut und prägt dis hirni meh als du meinsch. natürli seit jede er chan das lenke, isch aber nöd so. haet scho fruehner i kinospots sötigi asätz geh, nur sinds jetzt ganz gross usgrollt worde i de letschte 10 jahr.
Was machsch du denn genau?
Klar, ich gib zue das ich Werbig au interessant finde. In erster Linie bini aber de Meinig das gueti Werbig unterhalte oder eifach Emotione wecke sött. All de ander Fark wie Handy- oder Inetwerbig chani nöd uustah. Wobiis au dete originelli und unuufdringlichi Sache git, wenn au sehr selte.
Bim Punkt das mer Werbig nöd eifach abstelle und/oder ignoriere chan stimm ich dir voll und ganz zue. Aber de Hirnfigg chumi nöd ganz mitüber. Wenn ich im Supermarkt stah passiered bestimmt unterbewusst gstüürti Iechäuf woni ohni Werbig nöd gmacht hett. Aber ich chauf kei Corn Flakes vo Kellogs oder vo M-Budget oder suscht öpperem wenn ich kei Corn Flakes bruuche. Nume Old Spice, Old Spice chaufi au wennis nöd bruuche :kicher:
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Supersonic hat geschrieben: Du gsehsch das minere Meinig nah schochli zu extrem.
ich glaub er hed rächt demit. d'frag isch eifach wie lang's no brucht, bises die ganz gsellschaft butzt. Mir sind d'Römer vom 21scht Jahrhundert und merkeds nöd mal. btw. ich merks, aber 97% vodä Lüüt merkeds nöd, wills ebe tumm sind und sich ufm Wohlstand / Nüdmache usruhid oder s'Gfühl hend, es gad sowieso immer alles so wiiter wies bisher gsii isch.

HAR.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich schaff im online marketing /ecommerce wenn ich mal schaff. lol. so chli kampagne umsetze halt. swisscom tv z.b han ich 2 jahr lang mal online vermarktet (weiss nöd ob dir de spot mit de zwei type wo glichiiztig jublet und sich dem im gang treffet öpis seit). es wär super spannend aber leider haet sich im onlinemarketing jetzt au de ganz pioniergeist vo de 90er ufglöst und isch dur HSG Asätz abglöst worde. PROFESSIONALISIERIG seit meh dem. chasch ja jetzt au zertifizierige mache als social media manager lol.

ich wird alt, das chans scho au sii, wird wohl glaubs mal mini ganz karriereusrichtig neu überdenke muesse. jungi muend überneh. lol.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:wird wohl glaubs mal mini ganz karriereusrichtig neu überdenke muesse.
machsch?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:Mir sind d'Römer vom 21scht Jahrhundert
sehr de gut.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:wird wohl glaubs mal mini ganz karriereusrichtig neu überdenke muesse.
machsch?
problem isch halt finanziell gaell. aber mal luege.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

thaeye hat geschrieben:ich schaff im online marketing /ecommerce wenn ich mal schaff. lol. so chli kampagne umsetze halt. swisscom tv z.b han ich 2 jahr lang mal online vermarktet (weiss nöd ob dir de spot mit de zwei type wo glichiiztig jublet und sich dem im gang treffet öpis seit). es wär super spannend aber leider haet sich im onlinemarketing jetzt au de ganz pioniergeist vo de 90er ufglöst und isch dur HSG Asätz abglöst worde. PROFESSIONALISIERIG seit meh dem. chasch ja jetzt au zertifizierige mache als social media manager lol.

ich wird alt, das chans scho au sii, wird wohl glaubs mal mini ganz karriereusrichtig neu überdenke muesse. jungi muend überneh. lol.
Chani guet verstah. Mir hend amigs Lüüt vom Onlinemarketing als Dozente und mer merkt das sich dete inzwüsche Automatione in Gang gsetzt hend. Wenn mer d'Kreativität usem Marketing usenimmt denn bliibt glaubs au wieder nume en Bürojob übrig.
De Werbespot kenni aber glaubs nöd.

Neuorientiere. Schwierig isches. Ich bin immer no dra aber ich lueg niemeh zrugg. Denke aber au das mer vo dim Bruef recht guet i anderi aaglehnti Bereich queriestiige chönnt. Usserd du wottsch grad Holzfäller werde.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

thaeye hat geschrieben:selbstdarsteller wo 100 stunde chönd über en rot ton (RGB hfksdakfjdlkfjdlkf) diskutiere
kenne die ech Latvian Red? :mrgreen:

Aber im Ernst: Was isch e Strategie zum Gegestüür geh? Du chunsch vom Fach und es nimmt mi Wunder wie me do abschaltet oder das zumindest e Zitlang usblendet. :)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Avenger hat geschrieben: Aber im Ernst: Was isch e Strategie zum Gegestüür geh? Du chunsch vom Fach und es nimmt mi Wunder wie me do abschaltet oder das zumindest e Zitlang usblendet. :)
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das haet de supersonic scho richtig gseit, sich wider mal bewusst werde was überhaupt zellt im lebe und sich ziit defür z neh. für das bruchts aber halt au mal 1 stund pro tag wo meh es resumeé zieht und sich au überleit was guet und schlecht gsi isch ohni abklenkig vo irgendwas.

schutz für hirnverfall gits keine, da simmer leider scho z fest fortgschritte mit oisem wachstumsgedanke. aber für dich und dini liebste chasch immer nah was mache. s wichtigst im lebe isch d familie. waemmer widrmal en schritt zrugg würdet mache, wär das nöd schlecht. aber es muess immer vorwärts go, gnau glich wie ide politik sust giltisch ja als rückständige wie de grossmoff ja so schön understellt haet.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was au immer guet isch, ischen uusziiit, anstell vomene noie flatscreen tv oder eme noie auto mal z.b nach südamerika offroad go reise, eifach mal nach cuzco flüge, uf de macchu pichhu laufe (halt eifach nöd während de touriziite:) und mal luege wie anderi lüüt nah lebet und das gar nöd so übel. halt nöd miteme tablet oder em noiste iphone sondern mit familiezämähalt, liebi und gastfründlichkeit. sich widrmal chli erde.

den aber nöd bi jedem halt es facebook update mache. die gönd go reise zum de andere z zeige wo sie scho überall gsi sind.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Sep 2012 15:02, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

aber das isch ja s iphone 5 topic:) b2t
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

wär gschider das topic eifach um ztaufe und nachher am 12.9 es neus mache.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
machsch?
problem isch halt finanziell gaell. aber mal luege.
imo sötsch ebe viel (soviel wie möglich) gäld verdiene und no solang i dem wohlstands näscht dinä hocke wies gad. irgendwenn isch denn fertig, denn chasch gnueg früh umdänke.
mitm gäld chasch denn züüg machä wie ebe go reise etc. was du scho atönt hesch zum wieder us dem sog vodä idiote generiert und gwünscht vodä tümmliche Gsellschaft usezcho.

usserd dich schisst de job enorm a, denn sötsch natürlich was degäge machä.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Ds G Forum wird Alt

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye +100
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Herr Rossi hat geschrieben:@emP
Weni jetz es Android müsst chaufe wärs wohl es Razr Maxx, de Akku isch äbe mit 3500mAh scho rächt langatmig. De Priis isch au de Hammer (digitec 479.-)
Bin grad auch am Überlegen. Wie siehts mit der Kompatiblität und Performance von Android-Spielen und Apps aus?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ha nid vil schpil druff, aber die woni ha welle gits alli für de razr.
performance isch au guet, ha sogar e cpu begränzig vo 1000MHz und es lauft alles butterweich.

chauf aber wenn scho s maxx, nur scho wegem akku.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

thx

hmm, das htc one s gibts auch schon etwa zum gleichen preis wie das maxx, aber mit neuerem krait-dualcore-prozessor und 1,5 ghz udn auch sonst super testergebnissen. würdest du trotzdem eher zum motorola greifen?
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

kei ahnig wär de rossi isch, aber het sicher kei ahnig!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:das haet de supersonic scho richtig gseit, sich wider mal bewusst werde was überhaupt zellt im lebe und sich ziit defür z neh. für das bruchts aber halt au mal 1 stund pro tag wo meh es resumeé zieht und sich au überleit was guet und schlecht gsi isch ohni abklenkig vo irgendwas.

schutz für hirnverfall gits keine, da simmer leider scho z fest fortgschritte mit oisem wachstumsgedanke. aber für dich und dini liebste chasch immer nah was mache. s wichtigst im lebe isch d familie. waemmer widrmal en schritt zrugg würdet mache, wär das nöd schlecht. aber es muess immer vorwärts go, gnau glich wie ide politik sust giltisch ja als rückständige wie de grossmoff ja so schön understellt haet.

Ich lasse das Handy manchmal aus Versehen morgend liegen und merke es erst abends, dass ich es gar nicht dabei hatte. ^^ Und Facebook nutze ich auch nicht, ich muss nicht ständig und immer mit allem und jedem verbunden sein.

Naja, aber bald ist ja nun Schluss mit der Ruhe, wenn ich auch endlich ein Android-Handy habe. ;)
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 06 Sep 2012 21:54, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

S One S hed de S4 dinne, de isch verdammt schnell. Aber wie scho gseit, im Alltagsgebruuch machts de kei grosse Unterschid me. Für mich zellt s eigewillige Design, gueti Verarbeitig und e gueti Akkuleischtig me als e schnellere Prozessor. Ich bi froh hani es guets Grät und mues mi nid entscheide. Wenn wetsch high end Games druff schpile denn vilicht eher nid s Motorola. Bi do kei Referenz wil ich zum zocke primär nid s Smartphone bruche.

@ritschi
kensch Konstruktivität :bussi:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

oder lieber das aktuelle nexus, weils das google-handy ist? sind die update- und performance-probleme bei anderen android-geräten echt so hoch?
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

thaeye hat geschrieben:
Skeletor hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:im bus au grad gester, en alti dame mit stock igstiege, alles bsetzt mit junge schueler wo grad heichömet (rush hour), niemert stat uuf, 90 prozent gaffet uf ihres hypnosegrät, die alt flügt fast ufd schnorre will de chauffeur au fahrt wienen halbaff. ich han den min sitzplatz abote und bin gstande. sie haet sich 100 mal bedankt und gseit das segi nömm selbstverständlich.
das isch würklich immer schlimmer.
das isch wills zviel arschlöcher uf de wält gid.
wieso werdet die lüüt zu arschlöcher, ich glaub niemert chunt als zombieschaf zur welt. aber die meiste werdets leider. oise kommunikations und herdedrang und dezue nah bequemlichkeit i oisere gsellschaft (nimm mich nöd uus) füehret dezue. es isch eifacher en botschaft z überneh als selber muesse z denke. den mal en stund allei sii und chli nahdenke über de tag was so alles glofe isch guets und schlechts macht doch niemert meh, meh chunt hei und wott sich ablenke mit party und spass und hirni abschalte nacheme astrengende arbetstag. es sind verschiedeni faktore wo ois ine schwierigi ziit werdet fuehre. leider.

mir sind halt au verwöhnt, nah nie dur schlechti ziite muesse. wär vielleicht widrmal guet für oisi gsellschaft.
gids nix azfüege, gseh ich alles genau au so.
geil sind au die wo wärend eme soziale alass, sigs etz e pokerrundi oder was anders, au na ständig a ihrem scheiss telefon umedrucked! i kenn paar dertig :vortex:
:lol:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Supersonic hat geschrieben:Ich finds chli übertriibe. Ich gseh vieles ähnlich aber so Sache hetts immer geh eifach i andere Forme. D'Vergangeheit wiederholt sich sowieso die ganz Ziit.
:!:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

he andy, zum mal echli obeabecho: 3 mal pro wuche 90 minute mit em bike durch de wald fahre = super usglich!
i wotts nüme misse, es entspannt würklich und du chasch gedanke nochehange ohni dich abem verchehr müesse ufzrege :love:

und all die gedanke vowege mir sind schaf, lol, de mensch isch scho immer es schaf gsi! mir sind nunmal herdetier...und gsellschaft het aktuell wohl es problem in europa, das isch aber es verdammts luxusproblemli wo mir hend!
so gedanke macht sich de neger irgendwo im busch usse sicher nid will er jede tag mues luege wiener zu sim schluck wasser chund und de turbanträger in syrie het die problem sicher au nid willer aktuell mues luege das er bim über d'strass laufe nid über de huffe gschosse wird..
aso bitte, immer bits in relation gseh! fakt isch: eus gahts immer na verdammt guet und wem das ned passt wills evtl. z'kompliziert oder gar z'langwielig isch: es git gnueg soziali projekt wome sich chan aschlüsse!
@aug, i ka der au gern e adresse geh, de vater vome kolleg gaht all 2 jahr 3 monet nach afrika go wasserleitige und solarpanels installiere! sigi na guet zum sich selber finde und de wert vom lebe schätzä...
Antworten