Stüürinitiative Dumb down

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von G-ay-lien »

Gurgelhals hat geschrieben: Ich finde, mir händ eus i de letschte 20 Jahr ebe nach und nach wägbewegt vo eme guete Kompromiss und au wänn's gägewärtig no nöd würklich kritisch isch (wie z.Z. i de USA. Obwohl: Nach de Resultat vo de Zwüschewahle z'schlüsse isch es det offebar ebefalls nonig gnueg kritisch...), so wär e Kurskorrektur sicher nöd s'tümmscht.
Mag das nöd dur die exorbitante Boni usw. wos i einzelfäll git, echli Tüüsche?
Gemäs emene Artikel ide NZZ, wo glaub postet worde isch im Ausschaffigsinitiative-Thread, isch ja t Schär zwüsched Gross- und Chliiverdiener ide Schwiiz ide letschte 15 Jahr zruggange.

Vilmeh Sorge, als öb jetzt di riche 1% meh Stüüre zahle müend oder nöd, mached mir so Sache wi '7000 Lehrstellen unbesetzt, weil Bewerber zu faul / zu asozial / zu dumm." De Coiffeur vode Muetter het verzellt dasser s erschte Mal i sim Lebe kei Lehrtochter gfunde hät, well all Bewerberinne totali Arschlöcher gsi seged womer niemals imene Dienschtleischtigsbetriib iistelle chönt und/oder pro Satz foif Schriibfehler gha hend ide Bewerbig. T Muetter vode Fründin schafft imene Chindergarte, wo öpä 2 vo 25 Chinder Düütsch chönd. Söttigi Tatsache mached mir vil meh z'schaffe, als irgendwelchi Optimierige im Beriich vode Superriiche, well grundsätzlich laufts au i dem Beriich ide Schwiiz doch eigentlich no recht guet, vilfach isch halt vo gwüssne ebe doch echli Niid und/oder Missgunscht debi. Grad jetzt womer sehr vil hass uf Managerboni het chöne schüüre, mussmer sich frögä öb das nöd 1. kontraproduktiv wär bzw. öbs 2. nöd sinnvolleri Sache gäbt. Grad wennmer beachtet, dass de absoluti Grossteil vode Bevölkerig kein blasse Schimmer het, was das für uswürkige ufs Gwärb chan ha. Und ich meine jetzt kei Grosskonzern, sondern moderati KMU wo eim einzelne Eigetümer ghöred und vilicht bis zu 10 MA beinhaltet. Aber über das redt au wider niemer, es gaht wieder nume um die Superriche, um Millione vo Boni.. Dasses aber zwüsched dem und 250/- iikome no anderi Teilsegment git, wird chli usblendet. Und wiederum möchti Betone: Es wird au t Vermögensstüür ufegsetzt, grad für Firmeinhaber chan das zimlich bitter sii.

Mer chönt als Kompromis au eifach sägä, dass de momentani tüüfschti Stüürsatz als vorgschribene Mindeschtstüürsatz vorgschribe würdi. So wür nach de Abstimmig niemerd meh zahle müesse, aber künftig wäri de Stüürwettbewerb iidämmt.. Das fändi vil sinnvoller.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

G-ay-lien hat geschrieben: Vilmeh Sorge, als öb jetzt di riche 1% meh Stüüre zahle müend oder nöd, mached mir so Sache wi '7000 Lehrstellen unbesetzt, weil Bewerber zu faul / zu asozial / zu dumm." De Coiffeur vode Muetter het verzellt dasser s erschte Mal i sim Lebe kei Lehrtochter gfunde hät, well all Bewerberinne totali Arschlöcher gsi seged womer niemals imene Dienschtleischtigsbetriib iistelle chönt und/oder pro Satz foif Schriibfehler gha hend ide Bewerbig.
Also jetzt mol abgseh devo dass ich nid weiss wiä wichtig d Rächtschribig isch wemer öperem D Hoor mues schnidä, han ich s Gfühl dass chönti no zimlich demit ztue ha das hützutags feng jedem vermitled wird dasser eigentlich d Wahl hed en Matura z machä, z studiere und denn Karierre, oder suscht am Arsch vo de Gsellschaft z lebä...
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Acid hat geschrieben:han ich s Gfühl dass chönti no zimlich demit ztue ha das hützutags feng jedem vermitled wird dasser eigentlich d Wahl hed en Matura z machä, z studiere und denn Karierre, oder suscht am Arsch vo de Gsellschaft z lebä...
und in dr realität sins denn t studänte wo in abgfuckte 1z wohnige vegetiere und als barkeeper jobbe (nit dass ich das irgendwie öppis negativs fidne würd eher im gegeteil) wils schlicht zwenig stelle git für die unmänge an psychologie, solziologie, theologie, philosophie und gschichts studänte. zudem kunt das gfühlti 10% wenigstens irgend en idee hän wassi spöter schaffe wän.

aber ebbe, logisch studiere si alli, siehe din quote :lol:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

G-ay-lien hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:e gerechteri gsellschaft bedütet nid automatisch weniger lebensqualität für üüs alli.
Wahr, unbekehrt bedütet meh 'Grechtigkeit' au nöd zwingend, dass t Lebensqualität stiige muen.
das isch keis argument degege.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

evo hat geschrieben: und in dr realität sins denn t studänte wo in abgfuckte 1z wohnige vegetiere und als barkeeper jobbe
Oder si händ Praktikumsstellä wos nüt lerned und misi Löhn hend... und au nid witer chömed als zur nöchschtä Praktikumsstell. Au en Variantä.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Sylvara hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:e gerechteri gsellschaft bedütet nid automatisch weniger lebensqualität für üüs alli.
Wahr, unbekehrt bedütet meh 'Grechtigkeit' au nöd zwingend, dass t Lebensqualität stiige muen.
Dass öpis "nöd zwingend" bzw. "nid automatisch" en Zemehang muess ha, isch i bedne Fäll keis Argument füre konkreti Aawendig.
Zuletzt geändert von G-ay-lien am 16 Nov 2010 16:17, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin egoist, wenn ich weg eu arschlöcher in paar jahr meh stüüre zahl, gits es paar huesbsuech :papst: vermögensstüür ab 2.mio isch happig, kmuler haet schnell mal mit inventar 2 mio vermöge.

kt schwyz rockt.hail roger federer, hail kimi raikkönen.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Chäller hat geschrieben:
wieso söll ich vo mim Iikomme prozentual meh verstüüre, als öpper wo 3 mal meh verdient wie ich?
viellicht will du ide Stadt Tsüri wohne wotsch. Zwingt dich ja niemerd. Chasch gern uf Obwalde ziehä. :groel:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Sylvara hat geschrieben:
Dass öpis "nöd zwingend" bzw. "nid automatisch" en Zemehang muess ha, isch i bedne Fäll keis Argument füre konkreti Aawendig.
gemäss dem wo ich gschribe ha aber ebe eigentlich scho. ;)
chuunt drufaa was unter gerecht versteisch, vilicht. aber es chönnt sehr viel lüüt wesentlich besser gha, ohni dasses üs wege dem schlechter geit.

grundsatz fraag isch wohl eher, hesch du als individuum überhaupt es interesse, dass möglichst viel lüüt e möglichst höche level a wohlstand erreiche oder geit's dir vorallem um dich, und je höcher für dich desto besser (and fuck the rest). gits ja no öppe :-D
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Sylvara hat geschrieben: gemäss dem wo ich gschribe ha aber ebe eigentlich scho. ;)
"e gerechteri gsellschaft bedütet nid automatisch weniger lebensqualität für üüs alli."
Ich han eigentlich ufs 'nöd automatisch' usewelle. Das laht offe, öbs jetzt i dem Einzelfall würklich so isch oder nöd, well definitiv usgschlosse hesches nöd. Chanmer au nöd. Insofern sind mir da alli nöd würklich ide Lag z'beurteile öb e 'grechteri' (sogar säb isch subjektiv) Stürbelaschtig zunere Zue- oder Abnahm vom Wohlstand füährt.. Wenn das eidüütig bewiisbar wär, hettemer die Diskussion wohl gar nöd .. ;)
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

yeah ich han das eigentlich o zimli usem kontext griffe um ehrlich d'sii, da mich die grundsätzlich debatte viel mehr interessiert :lol: :oops:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

was chönti passiere, wenn d Abstimmig agno wird:

Vieli guet Verdienendi, nöd die super dumper Abzocker, aber ebbe so Awalts oder Arztpäärlis werded wahrschienlich wode langwilige Schwyzer, Zuger oder Schaffuser Gmeinde wieder uf Tsüri is Seefeld oder in "in"-Kreis 4/5 zieäh und Miete nochli meh id Höchi triebe. Das giltet viellicht au für Bern, Genf und Winterthur.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i gseh abgseh vo Niid undeme verkorkste grächtigkeitssinn eigentlech ke grund zum ja stimme!
mir isches scheiss egal, wenn e superriche (was füre wort! OLOLOL) im verhältnis weniger zahlt als e nidganzso-superriche! houptsach er zahlt ungerem strich viu!

säg mir emP! warum söu ig das anäh! :idea:

und dass es bi anahm düre zuesatz-abzugsmüglechkeite dür d'kantön meh oder weniger cha umgange wärde, isch sowieso scho itz vorussehbar!
wenn zack ab 250k massiv meh zahlsch, wärde d'lüt eifach abzüge mache (dür d'kantön ermüglecht zum äbe trotzdäm richi azlocke) und so je nachdem grad wieder knapp drunger cho!

sowieso isch die initiative (wie die vor svp) nid grad durchdacht! wieso wird niene erwähnt, wo d'grenze bi päärli / verhüratete isch? wieso schaffts weder d'svp, no d'sp, e initiative z'mache, wo durchdacht isch? :head2wall:
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

viellicht will beidi ide opposition wänd si. git meh wähler, ergo s ego vo de politiker wird befriedigt
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Isch no spannend... eigentlich hanimer nonig würklich en meinig chönä machä, wasi i derä Frog will stimmä, bzw. öb ich überhaupt i derä Frog söll abstimmä. Je meh ich vo de Argumänt ghört han wo ufgfüert werded, dägägä zsi (au natürlich nach lektüre vo dem Thread), desto nöcher chumi dra "Ja" zstimmä. S'Beschtä Argument dägägä isch das vom Jones, das isch allerdings tatsächlich keis Schwachs... nämlich dass diä Initiativä vo de SP isch, undmer nur an Levrat oder, no viel verrückter, an Wermuth mues dänkä zum sich plötzlich inere Ahnig zschwelgä, dass es "Ja" durchus absolut falsch chönt sie.

Es isch verzwickt... währendmer bi vilnä Themä s Für und derwieder so usleit, dasmer immer grad bim Argumentierende dänkt "Ja, das hed eigentlich scho öpis", isches do eigentlich genau umgekehrt... meischtens wemer öper ghört verzellä werum er rächt hed, beschlicht eim s Gfühl, jedä wo öpis anders behauptet mues fascht rächt ha.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Acid hat geschrieben: nämlich dass diä Initiativä vo de SP isch, undmer nur an Levrat oder, no viel verrückter, an Wermuth mues dänkä zum sich plötzlich inere Ahnig zschwelgä, dass es "Ja" durchus absolut falsch chönt sie.

sehr schön gschriebe...das isch au nochli mini Sorg :lol:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:i gseh abgseh vo Niid undeme verkorkste grächtigkeitssinn eigentlech ke grund zum ja stimme!
mir isches scheiss egal, wenn e superriche (was füre wort! OLOLOL) im verhältnis weniger zahlt als e nidganzso-superriche! houptsach er zahlt ungerem strich viu!

säg mir emP! warum söu ig das anäh! :idea:

und dass es bi anahm düre zuesatz-abzugsmüglechkeite dür d'kantön meh oder weniger cha umgange wärde, isch sowieso scho itz vorussehbar!
wenn zack ab 250k massiv meh zahlsch, wärde d'lüt eifach abzüge mache (dür d'kantön ermüglecht zum äbe trotzdäm richi azlocke) und so je nachdem grad wieder knapp drunger cho!

sowieso isch die initiative (wie die vor svp) nid grad durchdacht! wieso wird niene erwähnt, wo d'grenze bi päärli / verhüratete isch? wieso schaffts weder d'svp, no d'sp, e initiative z'mache, wo durchdacht isch? :head2wall:

Sorry Jones. Öpperem wo so usgfuchst und bestechend logisch argmumentiert wie Du, däm chani nid ds Wasser reiche.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Interessant isch, das jede d Propagnda glaubst, dass me bire annahm vom dere Intititaive letschtendlich durch Abwanderig vo Riche müess meh Stüre zahle, im Umkehrschluss sich aber fragt, was mer denn dervo hätte, wenn die riche meh Stüre würde zahle. Bestechend logisch isch anders.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

emP hat geschrieben: Sorry Jones. Öpperem wo so usgfuchst und bestechend logisch argmumentiert wie Du, däm chani nid ds Wasser reiche.
Isch o e antwort, we meh keni mit argumänt het! ;)

Fakt isch, dass me nid gnau weiss, wie viu richi stüürzahler (u no schlimmer: wie viu arbeitsplätz) tatsächlech wärde abwandere...

Abwanderig würd zu inahmeusfäll füehre wo mir när dörfe usgliche, wiu d'leischtig wird chum zrügg gfahre...

Zum thema umchehrschluss:
Mehrinahme dür die erhöhig würd chum zu stüürsänkige füehre sondern zu no meh usgabe! weiss jede, wo d'SP kennt! Lulz!
.
.
.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Re: Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:
emP hat geschrieben: Sorry Jones. Öpperem wo so usgfuchst und bestechend logisch argmumentiert wie Du, däm chani nid ds Wasser reiche.
Isch o e antwort, we meh keni mit argumänt het! ;)

Fakt isch, dass me nid gnau weiss, wie viu richi stüürzahler (u no schlimmer: wie viu arbeitsplätz) tatsächlech wärde abwandere...

Abwanderig würd zu inahmeusfäll füehre wo mir när dörfe usgliche, wiu d'leischtig wird chum zrügg gfahre...

Zum thema umchehrschluss:
Mehrinahme dür die erhöhig würd chum zu stüürsänkige füehre sondern zu no meh usgabe! weiss jede, wo d'SP kennt! Lulz!

Säg schnäll, wo genau göh si häre? Bulgarie oder Monaco?

Und wieso genau si Arbeitsplätz betroffe? Wüll einzelunternehmer mit Ikomme vo über 250'000 Franke i de paar betroffene Kantörn ihres Gschäft göh in bulgarie gah uftue? Säg mal, a Wiehnachtsmaa glaubsch aber nüm, oder?
Einersits redsch vo Abwanderig, andersits vo dem. Chli Widersprüchlich findsch nid?

Seit öpper wo im öffentliche Dienscht steit. Du weisch anschinend au nid ganz wer dini Geldgeber si.
Zuletzt geändert von emP am 17 Nov 2010 09:11, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ab 2mio vermöge gahts aber au recht happig duruf. en kmuler mit chli inventar chunt nah schnell mal uf 2 mio vermöge. oder nöd?
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:ab 2mio vermöge gahts aber au recht happig duruf. en kmuler mit chli inventar chunt nah schnell mal uf 2 mio vermöge. oder nöd?

ich würd ihm denn viellecht empfähle en GmbH oder en AG z gründe. Problem solved.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

thaeye hat geschrieben:ab 2mio vermöge gahts aber au recht happig duruf. en kmuler mit chli inventar chunt nah schnell mal uf 2 mio vermöge. oder nöd?
ich gsehn also nöd soviel einzelfirma wo es eigenkapital über 2 mio händ. diä meiste händ dänn ä gmbh oder ä ag gmacht. aber diä aktie händ dänn schnell mal dä wärt ja...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

emP, i ha immer no kes argumänt gseh abgseh vo dene zwöi, woni bereits erwähnt ha! ;) gib dir doch chli müeh bitte!!
Wenn du dir als folg vome JA Stürsänkige versprichsch, gloubsch du genauso a wiehnachtsmaa! ;)
.
.
.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

d Frog wo sich doch au stellt isch, bruchts diä wo im Zwifelsfall würded abwandärä do überhaupt?
Natürlich zahleds vil cholä, aber isch das alles wasmer vomene Mänsch i üsem Land verlangt, oder tüemer sogar usschliesslich a dem mässä wiä wichtig öper isch?

Simer mol ehrlich, d Schwiz verarmt wäg es paar Lüt wo kei Stürä meh zahled nid grad, sicherlich nid solang sich hochi Beamti chönd Stürgelder i diä eignig Täschä schuflä wiäs grad wänd, und das niemert grossartig z störä schint.
Antworten